Søgning på: billedkunst eksamen. Resultater: 19761 til 19780 af 34503
-
Analyse af Karen Blixen - "Sorte og hvide i Afrika"
ForumindlægJeg skal snart til eksamen i dansk og har valgt at arbejde med essayet "Sorte og hvide i Afrika" af Karen Blixen. Nogen der har noget info om teksten eller har arbejdet med den før? -
school shootings
ForumindlægHej allesammen. Er der nogen der ved hvordan man kan sammenligne the breakfast club og school shootings? har set filmen men har ingen anelse, nogen der kan hjælpe? skal til eksamen imorgen tidlig -
Bevægelsesanalyse - længdespring
ForumindlægHej. Skal op til eksamen i idræt her på fredag, og skal i den forbindelse lave en bevægelsesanalyse af et længdespring, men er lidt lost. Er der evt. nogle, som ligger inde med en, som de vil dele eller kan hjælpe? På forhånd, tak for hjælpen! -
Bevægelsesanalyse - spydkast
ForumindlægHej. Skal op til eksamen i idræt her på fredag, og skal i den forbindelse lave en bevægelsesanalyse af et spydkast, men er lidt lost. Er der evt. nogle, som ligger inde med en, som de vil dele eller kan hjælpe? På forhånd, tak for hjælpen! -
Frem og tilbage af Sven Ørnø
ForumindlægHej skal op til eksamen i denne novelle. Men er der nogen der kan hjælpe mig med hvad titlen har med novellen at gøre? Dels hvorfor i tror han har valgt denne titel ? eller tema? På forhånd TAK! -
Matematik A skriftlig
ForumindlægHej. Jeg skal til skriftlig eksamen og sidder og læser op. Er der nogle der kan forklare mig hvad: differentiere polynomier, potensfunktioner, ekx og ln(x) betyder? Hvad skal jeg læse op på omkring dette? -
Hjælp til at forstå base regning
ForumindlægHej :) er der nogen som vil jeg hjælp mig til at forstå hvordan man omskriver base i matematik? eller bare generelt forstå base regning i matematik :) jeg har virkelige brug for jeres hjælp, da jeg skal snart til eksamen på forhånd tak : ) -
Hvordan er det lige det er? KS
ForumindlægJeg har lige været igennem en tværfaglig eksamen i KS, samt en enkeltfaglig i religion c. Jeg troede, at den tværfaglige KS vægtede 2 karakterer. Men er det forkert? -
THOMAS ZIEHE - METODE!!!
ForumindlægHej alle. skal til eksamen i AT på fredag og er virkelig ikke særlig god til metoder. Sidder nu og skal prøve at forklare, hvordan Thomas Ziehe tager brug af metoder.. Nogle der kan hjælpe???!!!! -
Stata
ForumindlægHej Jeg søger en privat tutor i stata self mod betaling. Det drejer som om min eksamen på 3. semester i Uddannelsesvidenskab (kvantitative metoder) På forhånd Tak! -
Stil
ForumindlægJeg var op til HF dansk skriftlig eksamen i går. Er der nogen, der kan læse min stil, og vurdere hvor meget jeg kan få i karakterer:) Er totalt nervøst -
Processer i et økosystem. hjææælp.
ForumindlægHej, skal til eksamen i biologi, men jeg har lige et spørgsmål til noget økosystem. Hvilken betydning har fotosyntesen, respiration, (bruttoproduktion og nettoproduktion) for den enkelte organisme og i et økosystem. Jeg har virkelig brug for hjælp, mange tak. :) -
monotoniforhold for potenssammenhæng
ForumindlægHej (: Jeg skal til mundtlig matematik eksamen tirsdag - og der er spørgsmål jeg ikke kan finde ud af : du gøre rede for monotoniforhold for potenssammenhæng ved hjælp af f'(x) . Kunne virkelig godt bruge hjælp på forhånd tak ;) -
Er nogle som ved?
ForumindlægHej. Er der nogle som ved om fordeling af digte, noveller, short stories er ligeligt fordelt til mundtlig engelsk eksamen, eller om der eksempelvis er flere short stories? Håber nogle kan svare. -
Bio C
ForumindlægHej.. Ville høre om nogen ved hvordan bio C eksamen foregår? Trækker man emne eller spørgsmål? og et eksempel på dette kunne være dejligt at se før. Håber nogen vil hjælpe.. Anne M -
Gør rede for hvordan man regner med procenter
ForumindlægHey alle Jeg skal til eksamen i mat her den første. I et af spørgsmålende skal man "gøre rede for hvorledes man regner med procenter" Er det bare at forklare hvordan man gør? Eller... Tusind tak på forhånd -
uyftr
Forumindlæghalløøøj alle kaan vi ikke lave en aftale at folk kan skrive nogle gode resultater som der er godt at tage med til eksamen fysik. ?: D -
Ærgerligt, ærgerligt
ForumindlægHej folkens, jeg skal op til mdl eksamen her på tirsdag, og jeg kan ikke finde mine notater om Lone Hørslev's digtsamling Ærgerligt, ærgerligt, en eller anden der har det, og gider sende ? -
methanol
ForumindlægHVordan fremstilles methanol? Altså ethnanol kan fremstilles ved at addere vand til ethen, men hvad med methanol.. håber nogen kan svare skal op i fysik/kemi eksamen på tirsdag... -
gæring
Forumindlæghej alle. nogen der vil hjælpe jeg skal til eksamen imorgen i fysik, og ved ikke helt hvad jeg skal vise af forsøg hvis jeg trækker gæring please er der ikke nogen der vil hjælpe på forhånd taaaak :)
