Søgning på: fysik a stx. Resultater: 19761 til 19780 af 154720
-
problemformulering
Forumindlæghej. jeg har fået en OSO opgave, hvor jeg skal skrive om min gymnasial uddannelse. jeg har valgt STX, MEN har brug for et par spørgsmål som jeg kan bruge til min problemformulering.. håber virkelig, at jeg får hjælp!!!!! på forhånd tak:) -
Klima
ForumindlægHej guys and girls Jeg har brug for lidt hjælp angående min naturgeografi rapport i STX, 2.g Spørgsmålet er: Forklar herefter årsagen til, at der er nedbørsmaksimum i Napoli i vintermånederne samt nedbørstypen. Hvordan finder man ud af det? Tak på forhånd for hjælpen. - Panda -
HJÆÆÆÆLP!!
ForumindlægHej derude ;-) Er der nogen der har været op i skriftlig engelsk sidste år (stx. engelsk B) og som gider give mig nogen gode råd om hvad jeg skal øve/forberede mig på?? Altså hvilke gramatiske fejl i havde stødt på i delprøve 1... -
k-edge
ForumindlægHej alle Jeg er igang med en fysikrapport, hvor min lære spørger hvad k-edge inden for absorption af gammastråling. jeg ved ikke hvad det er, hvis folk kunne forklare det i et sprog der er til af forstå ville det være godt på forhånd tak, kevin nielsen, stx 1.år -
Eksamen
ForumindlægHej alle Skal man til historieeksamen i 3.g stx lave en konklusion, på sine problemstillinger? Skal man derudover trinvis gå det igennem, så man siger "nu går jeg videre til problemstilling 2, hvor ....", eller skal der være en rød tråd igennem det hvor man ubemærket svare på proble... -
hjælp til gym valg
Forumindlæghej jeg er en dreng på 15 og bor i kbh. jeg skal til af vælge det gymnasium (stx) jeg vil gå på og det skal have en linje med mat på c. men jeg vil ikke gå på rødovre og avedøre. jeg vil gerne gå på et mere nyt og et med mange elever :D håber i kan hjælpe mig :D -
HA (almen) efter ferien.
ForumindlægJeg regner med, jeg starter på Handelshøjskolen til sommer. Dog er der en række spørgsmål, jeg gerne vil have svar på: - Er STX-student. Vil jeg være meget efter de elever, der har taget HHX, som har flere målrettede fag? - Hvor meget er lektiemængden? - Hvordan er niveauet? -
Søger svar!
ForumindlægHej ! Jeg vil blot høre om der skulle være nogle herinde der var til skriftlig dansk eksamen STX i 2010? Hvis ja, hvad var emnet, og hvad kunne man skrive om i henholdsvis litterær artikel, kronik og essay? Venlig hilsen Katrine -
Vektor regning
ForumindlægJeg skal løse ligningen a→ · b→= 21 når: a→ = ( 1¦2 ) og b→ = ( X1¦X2) Nogle der kan hjælpe mig? - Hvis det hjælper er det opgave 637 i stx Mat AB1, opgaver (orange matematik bog for 1.x) -
kemi... hjælpp
ForumindlægVi er to elever som går på STX, og vi ved ikke rigtigt hvordan vi kommer videre, da vi ikke forstår hvad det er vi skal? Beregn volumenet af 0.0150 M K2Cr2O7, der skal anvendes for at oxidere alle Fe2+ i opløsningen til Fe3+. -
Tvetydig angivelse af uddannelse
ForumindlægBrugerprofilen indeholder et punkt om brugerens uddannelse: "Uddannelse: STX (3.g)". Betyder dette, at brugeren går i 3.g eller af brugeren har afsluttet 3.g? Der lader til at være en del forvirring om det. -
hjælp til rettelse
ForumindlægHej - Har altid været dårlig til engelsk, og at jeg så også har engelsk på stx er surt. Men jeg er i gang med at skrive en "assignment" om mig selv. - Så jeg tænkte på, om der var nogle af jer, der ville hjælpe med at rette lidt grammatiske fejl :) -
Eksamen - what to do?
ForumindlægHejsa, jeg vil bare spørge om nogle af jer herinde har gode råd til Psy C eksamen på en HF eller STX? Går selv på en HF, så det ville være lækkert at få svar fra HF'ere. -
Erhvervsøkonomi C
ForumindlægHej, Nogen som har været oppe i dette fag på stx ? vi skal op tirsdag, og jeg aner simpelthen ikke hvordan eksamen foregår, nogen som kan hjælpe ?? Bare med evt spørgsmål,. hvordan jeres eksamen foregik både mht om man trækker tekst, graf, regnskab eller sådan? -
EU's fremtid?
ForumindlægJeg har trukket emne til Historie eksamen STX som lyder således - DK & EF/EU/Globalisering. Jeg har valgt at ligge fokus på problemet med udvidelsen af EU. Men er der nogle der har ideer til en evt perspektivering?. -
Dansk skrf. eksamenssæt 2010
ForumindlægHey derude! nogen der ved hvor jeg kan finde de tidligere stx eksamenssæt i dansk?? eller nogen der selv har været op og kan huske emnerne?? :) skal nemlig op til årsprøve i morgen, og det vil være rart at høre nogle af emnerne! :) på forhånd tak! VH -
Fortrydelse af ungdomsuddannelse
ForumindlægHej Jeg har fortrudt valg af ungdomsuddannelse. Jeg vil skifte fra en HF til en stx. Hvad gør jeg? Kan der gøres noget allerede nu, hvor gymnasierne jo ikke kigger på ansøgningerne endnu? Eller skal jeg vente med at blive optaget og derefter søge plads på andre gymnasier? -
TYSK B - HVORDAN?
ForumindlægHej allesammen. Jeg er i den "heldige" situation at jeg skal op i tysk b fortsættersprog (stx) - men jeg har ingen ide om, HVAD man skal med den her tekst man har trukket og hvordan det foregår .. Er der ikke nogen der kan hjælpe? Har trukket i dag kl 8 og skal så op i morgen -
Eksamen
ForumindlægTil sommer skal jeg op til mundtlig fransk eksamen på STX B-niveau, og jeg er en smule forvirret. Er der nogen der ved, hvordan eksamen helt præcist kommer til at foregå, og hvordan man bedst kan forberede sig? -
NV eksamen? Hvordan?? :)
ForumindlægHej allesammen! I stx 1.g skal vi afslutte NV med en eksamen. Men kan I fortælle mig lidt om hvordan det hele egentlig foregår? Er det mundtlig eller skriftligt? Begge dele? Er der nogen som har været oppe til denne eksamen, som kan fortælle mig lidt om hvordan det egentlig foregår?? :)
