Søgning på: OSO - Obligatorisk selvvalgt opgaven. Resultater: 19801 til 19820 af 142867
-
AT- fysik og Dansk
ForumindlægHej, Hvad skal jeg skrive i min vurdering, og hvordan skal jeg koble de to fag sammen ? -
Hvordan laver man en litterær artikel engelsk ?
ForumindlægHvordan laver man en litterær artikel engelsk ? -
Konduktometrisk titrering
ForumindlægJeg sidder og er ved at skrive en rapport om konduktometrisk titrering af hhv. HCl og eddikesyre. Jeg mangler at svare på nogle spørgsmål, som jeg er lidt i tvivl om. De er som følger: - er konduktometrisk en let og sikker måde til at bestemme ækvivalenspunktet ved syre-basetitrering? - er der fo... -
Nogle der har deres årsprøve fra 1g som jeg må se?
ForumindlægHej sidder lige og læser til årsprøve imorgen! :) er der nogen der ligger inde med deres "gamle" årsprøve, som jeg vt, kunne kigge på.. Jeg ved godt det er læren der laver ens årsprøve, men kravene til hvad man skal knunne er vel ens for alle 1'ger :) Nogle der vil sende deres t... -
Noter >< Kilder
ForumindlægHvad sker der, hvis man til skriftlig eksamen i Samfundsfag ikke når at kskrive kilder på, men har noterne skrevet på? -
Tysk B eksamen
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal op til tysk B eksamen i den her uge?? Nogen der har været op til det før og har nogle gode råd???? og nogen der evt. kan forklare mig lidt om livet i DDR og wirtschaftswunder...? please, hjælp. Jeg er lidt fortabt :S -
Praktik ansøgning.
Forumindlæghej. Jeg skal til at lave ansøgninger til en praktikplads som advokat sekretær. Er der nogen der kan fortælle hvad der er vigtigt at skrive i en ansøgning og hvad man skal skrive for at de fanger ens opmærksomhed. Håber i kan hjælpe. j-house. -
Skriftlig Dansk 1.g
ForumindlægHej alle brugere af studieportalen ;) Jeg skal til skriftligt dansk imorgen, (prøveeksamen) og jeg er ikke 100% klar over hvad det egentlig er der sker? jeg møder kl 8:30 med min bæbare, sætter mig ned, og efter 4 timer går jeg ud af døren igen. Men trækker man individuelt en tekst, eller for a... -
Sam. eksamen
ForumindlægHej alle Jeg skal op i mundtlig samfundsfag d. 18 og jeg ved ikke hvad der bliver lagt vægt på.??? jeg vil meget gerne have nogle ting om: dansk velfærd og dansk udenrigspolitik og EU: -krigen i irak og afghanistan Eu+ Dansk velfærd -
TDC CASE
ForumindlægHey jeg skal op i TDC eksamen om nogle dage, og er total meget på den... Er der nogen der har det samme problem som mig, så kunne vi evt. udveksle oplysninger...... -
Eksame- Fysik:)
ForumindlægHej... Jeg har eksame på fredag, og jeg mangler nogle forsøg... Bølger svingninger... Hvilke forsøg kan jeg lave med det emne?:) På forhånd, tak -
DDR
ForumindlægNogle der vil læse dette, og tjekke min grammatik, evt. give mig feedback? Jeg vil gerne klare det godt, som jeg kan. OG ENDNU BEDRE. -
Matematikens metoder og beviser
ForumindlægDette er ikke et spørsgmål, men rettere en opklaring/ hjælp til andre der i fremtiden skal beskæftige sig med matematik inden for AT: Metoder: I matematikken skal man kikke på induktiv og dekutive metoder. Matematik kan nemlig ikke sættes i bås med andre naturvidenskabelige fag, da matematik b... -
FSA Fysik Eksamen 23/6.
ForumindlægJeg ville høre om der er nogle af jer, der har nogle gode fysik noter, som jeg kunne få? Eller nogle gode råd. Det haster forholdsvis meget. Jeg skal op imorgen mandag. Jeg skal blandt andet op i: KEMI: - Syrer baser - Salte (inddampning, opløsning, ion-bindinger) - Grundstoffer (det period... -
Matematik A studentereksamen 2009 December
ForumindlægHej Folkens Jeg vil høre om der ikke er nogle der har opgavebesvarelsen til Matematik A studentereksamen 2009 December. Det vil være en stor hjælp! På forhånd tak :) -
Stamtavle der viser hyppigheden af kræft
ForumindlægHar vedhæftet et billede af stamtavlen. 1. diskuter hvorvidt den viste form for brystkræft er arvelig eller sporadisk. Begrund dit svar. Jeg vil mene at den er arvelig, da alle elsies børn har arves en muteret allel, men hvorfor har valeries børn så ikke arvet en muteret allel ? jeg forstår det... -
Matematik A studentereksamen 2008 December. (stx)
ForumindlægHej Folkens Jeg vil høre om der ikke er nogle der har opgavebesvarelsen til Matematik A studentereksamen 2008 December. (stx) Det vil være en stor hjælp! På forhånd tak :) -
Matematik
ForumindlægHvordan regner man vand -
Hjælp til udregning af Magnetisk flux?
ForumindlægSpolen i kortlæseren har 1000 vindinger og er kvadratisk med kantlængde 0,20 mm. Magnetfeltet i områderne på kreditkortet har størrelsen 0,10 T. De enkelte områder i magnetstriben har længden 0,40 mm. a) Bestem den maksimale magnetiske flux gennem spolen. Følgende figur viser placeringen af... -
HJÆLP: Færdiggørelse af et årsregnskab!
Forumindlæger der måske noen der kan Hjælpe mig med en færdiggørelse af et årsregnskab?
