Søgning på: engelsk brev. Resultater: 19801 til 19820 af 25907
-
Case om Ecco
ForumindlægHej. Er der nogen som tilfældigvis går på HG i år, og har lavet casen om ECCO på engelsk. Skriv hurtigts muligt. Det er umuligt. Ellers ville det hjælpe meget med lidt fakta om Ecco. såsom disse spørgsmål:: Hvilken virksomhedstype er ECCO? Og hvorfor? Hvilken branche ... -
Analyse af Mao 2 af Don Delillo .. hjælp ???
ForumindlægHej :) Emne: Urban life and postmodernism. Det er sådan at jeg skal op i muntlig engelsk i morgen.. og har prøvet at analysere teksen "Mao 2 af don Delillo" meeeeeen uden resultat :( så er der nogen her som lige skulle have lyst til at hjælpe mig lidt på vej ?? :) -
Aboriginals - Hjæææææææælp!
ForumindlægHej derude. Jeg er igang med en eksamensopgave i engelsk, hvor jeg har valgt at skrive om 'Aboriginals' Jeg er nu kommet i tvivl. Mit spørgsmål lyder således: Findes der nogle reservater for aboriginals? Altså et sted hvor de kan leve som de gjorde engang, bare hvor det er et reserva... -
hjælp til valg af emne- nogle forslag?
ForumindlægHej, jeg skal snart opgive emne og fagkombination tl SRP, men ved ikke , hvad mit emne skal være. Jeg vil gerne skrive i Biologi, har det på A- nivéáu. Mit andet fag kan være Fysik B, Engelsk B, Historie A, Dansk A, Kemi B og Mat A. Nogle forslag til emne? på forhånd tak -
Mortals??
ForumindlægHej alle sammen.. Jeg sidder lige og skal have skrevet årets sidste engelske stil.. Det er til teksten Mortals, som var opgaven fra studentereksamen i august 1998.. Nogen der har skrevet den og som eventuelt kan hjælpe mig lidt i gang? Jeg har læst historien og må indrømme at jeg ikke synes at de... -
En der vil ret en eksamensopgave
ForumindlægHej jeg vil høre om der er en der vil bedømme min Engelsk B opgave fra HF eksamen 1 juni 2012, da jeg er ret sikker på det gik af h.. til, og vil derfor høre nogen ville give mig en mulig karakter? Så hvis der er en venlig sjæl der se på den sender jeg min opgave til jeres indbakke. på forh... -
Har i fået jeres skriftlige fsa tilbage?!?!?!
ForumindlægHej Studiepotalens brugerre.. Det er efterhånden ved at være noget tid siden FSA skriftlig var der og jeg ved at blive meget nysgerrig på min karakter i diverse fag, engelsk, dansk og matematik. Har i fået jeres prøver tilbage. Pt har jeg kun modtaget biologi karakteren :) -
Hjælp - Brexit
ForumindlægEr der nogen kloge mennesker der har nogen gode ideer? Emnet jeg overvejer er Brexit Fagene er enten Samf A og Mat b, eller Samf A og Engelsk A Har i nogen gode ideer mht. fremgangsmåde, vinkler, data, taler, eventuelle problemer og problemstilliger mv. På forhånd tak. -
FILM - MICHAEL COLLINS! HASTER
ForumindlægHej, jeg ville høre om en af jer kunne komme med et lille referat er filmen Michael Collins? Da jeg har den med i mit pensum til engelsk mundtlige prøve. Det er bare et lille referat jeg beder om! Eller om der nogle af jer der har downloaded en opgave vedrørende filmen? For der er nok en stor s... -
SRP
ForumindlægJeg sidder og skal vælge emne i SRP, og vil gerne stå med enten fagene Engelsk+Historie eller Spansk+historie. Men jeg føler mig fuldstændig tom for idéer, og vil gerne finde et emne der virkelig fanger mig - det gør det som regel meget nemmere :) - nogle der har nogle gode idéer? Jeg har efterhå... -
Hjælp, det haster virkelig!
ForumindlægHej :) Jeg står i denne MEGET uheldige situation, at jeg har en eng. afl. til imorn', ville høre om nogen kunne hjælpe mig med dem, som er super god til engelsk? (lave den eng. afl. for mig?) - jeg vil selvfølgelig lave noget andet tilgengæld (: - Håber på svar meget snart, for det haster vi... -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej allesammen :) jeg har en kæreste der skal til optagelsesprøve inden hun kan starte i 1.G på et alment gymnasium. hun skal op i: Dansk Matematik Fysik/kemi Engelsk Tysk. har i nogle gode ideer til hvad hun skal øve? og om der evt. skal læses nogle noter inde fra jeres opgave session? på f... -
Oversættelse af 1 sætning
ForumindlægHvordan ville I oversætte denne sætning til engelsk? Hun tog fri fra arbejde mange dage, mens hun ventede på, at reparatøren fra firmaet skulle få den repareret. Jeg har oversat den således: She took many days off from work, while she waited for the repairman from the company to suppose to re... -
Gode sætninger og tips
ForumindlægHej, jeg står og skal op til de afsluttende eksamner Er der nogen der har nogle gode ord eller indledende sætninger man kan bruge både muntligt som skriftligt. jeg skal op i Fysik, muntlig Matematik, muntlig Dansk, muntlig og skriftlig Engelsk, muntlig og skriftiglig Tysk, muntlig og skrift... -
gode sætninger og tips
ForumindlægGode sætninger og tips d. 02-05-2007 kl. 10:16 af malomalou (Praktikant) Hej, jeg står og skal op til de afsluttende eksamner Er der nogen der har nogle gode ord eller indledende sætninger man kan bruge både muntligt som skriftligt. jeg skal op i Fysik, muntlig Matematik, muntlig Dansk... -
gode sætninger og tips
ForumindlægGode sætninger og tips d. 02-05-2007 kl. 10:16 af malomalou (Praktikant) Hej, jeg står og skal op til de afsluttende eksamner Er der nogen der har nogle gode ord eller indledende sætninger man kan bruge både muntligt som skriftligt. jeg skal op i Fysik, muntlig Matematik, muntlig Dansk... -
"Optagelseprøve "
Forumindlægjeg Sidder og mangler en form for hjælp nogle der aner hvad jeg kan risikere at komme op i når jeg skal op i Dansk engelsk Fysik/kemi og matematik 20 min mundtligt. nok mest matematik jeg er ude efter det er prøve til HTX. Tak På forhånd :) og prøve bliver afholdt 03/5 -
Enhver er sin egen lykkes smed
ForumindlægMangler den engelske udgave til "Enhver er sin egen lykkes smed". Jeg kender godt 'the chickens have come home to roost', men det er mere 'man ligger som man reder' eller 'som man sår, høster man'. Håber nogle kan hjælpe ;) -
English paper - rettelse
ForumindlægHej alle Jeg er lige blevet færdig med at skrive min engelske stil, men da jeg har meget svært ved at se mine egne fejl, håbede jeg på, at der var en herinde der ville hjælpe med at rette den for gramma-fejl :o) den fylder lidt over en side (629 ord) -
fedme i USA -sociologi
ForumindlægHej derude! Jeg er efterhånden kommet igang SRP opgaven jeg skriver i samfundsfagh og engelsk.. og vil gerne lægge vægt på fedme i USA, og bruger filmen Super Size Me, af Morgan Spurlock. Men vil gerne komme ind på årsager til Fedmen fx arv, miljø. men ved ikke hvilke teorier/teoretikere jeg ka...
