Søgning på: tysk eksamen. Resultater: 19801 til 19820 af 48220
-
Privatundervisning
ForumindlægPrivatundervisning søges til spansk og fransk ! -
Luftskibe
ForumindlægJeg er i gang med at udarbejde en AT-synopsis om "Luftskibet som krigsmaskine". mit diskuterende spørgsmål lyder således: "Hvilken indflydelse har dette gennembrud for nutidig krigsførelse?" desværre har jeg lidt problemer med at finde ud af om de er fuldstændig droppet ind... -
Optakten til 1. Slesvigske Krig
ForumindlægHejsa. Tænkte om en måske kunne hjælpe mig med at få sat nogen ting på plads. Den 8. juli 1846, da Christian d. 8. modtog det åbne brev, der fastslog, at Kongeloven's kvindelige arvefølge også var gyldig for Slesvig og dele af Holsten, som den augustenborgske hertug Christian August ikke var ... -
Krimihistorie
ForumindlægJeg skal skrive en krimihistorie... Kan i give nogle bud på, hvad den skal handle om??? -
1. Verdenskrig.
ForumindlægHej! Jeg har fået en opgave for hvor jeg skal fortælle om hvordan 1. verdenskrig sluttede. Jeg går i 8. klasse og jeg burde kunne fortælle om det i ca. 2 min. Men jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvordan den sluttede? Eeer der nogen der kan hjælpe? Det skal være færdigt til imorgen d. 11. Novembe... -
Terminsprøve!
ForumindlægHey allesammen, jeg skal til terminsprøve, og går i 8. Klasse. Er ret nervøs for har ikke rigtig noget selvtillid omkring det. Og jeg får for det meste 7 i dansk (desværre også nogen gange 4). Men matematik får jeg kun 12! Heldigvis.... -
National-sozialistiche Deutsche
ForumindlægHvad stod NSDAP for-hvad var deres politik? -
Kold krig
ForumindlægFra 1945-1950’erne havde det krigshærgede Sovjetunionen trukket økonomiske ressourcer ud af sine satellitstater- samtidig med at USA havde pumpet kapital ind i Vesteuropa. Er der nogen der ved hvordan jeg skal forstå dette?- hvorfor er Sovjetunionen krighærged? jeg ved godt at det led m... -
hjælp til idea
ForumindlægSchule in Dänemark. Scheibe einen Brief an einen deutschen Freund wo du über deine schule erzählst du sollst auch schreiben wie du die schule findest. er der nogen af jer som vil hjælpe med at finde på noget?? -
Oversættelse af sætning
ForumindlægEr følgende oversæt rigtigt?: "Siden han holdt op (med) at arbejde". - "Seit er zu arbeiten aufgehört". -
Adjektiver
ForumindlægHvordan bøjer man adjektiver? -
hjælp
Forumindlæger det her oversat rigtigt Han fandt ud af Krating Daeng kunne kurere jetlag i 1984 tilbød Dietrich grundlæggeren af Krating Daeng en aftale om at de begge skulle investere ca. En halv million euro til et østrisk firma der ville sælge produktet internationalt. Dietrichs første opgave... -
Hjælp til universitet.
ForumindlægHej. Jeg afsluttede gymnasiet for et par uger siden, og jeg er i gang med at rydde op i mine noter og dokumenter. Jeg er dog ikke sikker på, om jeg skal smide det hele væk eller lade det blive. Til jer der går på universitetet, har I oplevet at I fik brugt jeres noter fra gymnasiet? Eller har no... -
Korrekt?
ForumindlægHej... hvilke er korrekt: 1. Ich habe mich dafür entschieden Ihnen zu erzählen. (eller) 2. ich habe euch zu erztähle gewählt -
Hjælp til at rette en opgave for grammatiske fejl (emne: analyse af den lille Rødhætte)
ForumindlægHej, jeg har brug for lidt assistance til at rette diverse grammatiske fejl. Jeg arbejde sammen med 2 andre, men det lader til, at de har skidt højt og flot på det, og jeg har andre afleveringer, der også skal laves, så jeg vil sætte pris på lidt hjælp... Jeg vedhæfter også et word dokument, men... -
Att.: Mr_Fuzzy, please!
ForumindlægTil Mr_Fuzzy.Tusind tak for din hjælp med ”Det ovale portræt”. Der er bare et par enkelte ting i dine notater jeg ikke er 100% med på, vil du please hjælpe mig med at forstå det?Jeg har på fornemmelsen at der er noget jeg ikke helt fatter i det der med rammen. Jeg er godt med på at det er en ramm... -
Essay
ForumindlægJeg synes det er lidt svært, at finde ud af hvad man skal stille op med et engelsk essay. Hvad er det endelig som forventes, hvis man ikke selv skal reflektere, som ved danske essays?Skal man blot genfortælle som ved et summary, eller skal man gå udfra læseren kender teksten og blot analysere den... -
Opgavebesvarelser?
ForumindlægHejsa!!!Ville bare lige høre om der er nogen, som ved om der findes besvarelser af eksamenssæt i biologi A-niveau.På forhånd tak -
Årsprøve tvivlsspørgsmål...
ForumindlægHejVil man ikke oftest komme til årsprøve i tidligere brugte eksamenshæfter. Hvis man f.eks. er gymnasieelev kommer man ikke op i HF eksamenshæfter. (Jeg mener til de skriftlige årsprøver). Så det vil sige når man skal til årsprøve i et fag i år, er det så højest tænkeligt studentereksamenshæfter... -
Q-værdi
ForumindlægI opgavesættet 2004-7-1, opgave to, er der et spørgsmål om at regne et Q-værdi ud. Moderkernen er et Bi-209 atom med atomnummeret 83. Der sker et alpha-henfald, og datterkernen bliver Tl-205, atomnummer 81. Jeg har selv regnet Q-værdien til 5,029*10^-13J. Men jeg er ikke helt sikker om det er rig...
