Søgning på: tysk stil. Resultater: 19801 til 19820 af 41422
  • reflektere

    Forumindlæg
    hej alle.. kan skrive en stil hvor der står jeg skal reflektere til teksten. betyder det at jeg kan sammenligne ? el. hvordan skal det helt forstås /signe
  • Er det nogen der ville hjælpe

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skulle skrive en stil . Så ville jeg bare høre om der ikk er nogen som ville rette den . og give et bud på hvad jeg villle få- . :-
  • Sammentræf?

    Forumindlæg
    hejsa!Jeg fået en stil for som skal have en overskrift der skal hedde "sammentræf".Jeg forstår ikke helt hvad jeg skal skrive? kan i give mig en ide?
  • Rettelse

    Forumindlæg
    Hey.Er der nogen, der har tid til at rette min engelske stil via mail?MVH EpoLulu
  • genmodificerede organismer

    Forumindlæg
    Jeg bliver stillet spørgsmålet.-Hvad er genmodificerede organismer.Jeg har haft svært ved at finde informationer om netop dette.Kan nogen hjælpe ?
  • Rettelse?

    Forumindlæg
    Vil i ikke være søde og rette min stil??? det vil være en rigtig stor hjælp...Jeg kan sende det til jeres mail?? på forhånd tusind tak!
  • Oversættelser

    Forumindlæg
    Hey... En som evt. kan hjælpe med oversættelser af Jenseits der Stille?? Ku' være en skøn hjælp... Skriv endelig...
  • hjælp

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder fast med en stil om Humor. Er der evt. nogle som har skrevet om dette emne, så jeg kan få lidt inspiration? Hilsen Kasper
  • TI-84/83. R-kvadrant?

    Forumindlæg
    hejhvordan stiller man sin lommeregner til at vise R-kvadrant når man har indsat nogle punkter for at finde en tilnærmelsesvis linje til punkterne?
  • Kultursammenstød

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der har skrevet opgave om kultursammenstød her i dk? Og er der nogen der har forslag til hvordan man kan stille sådan en opgave op - og hvordan en mulig problemformulering kunne lyde? tak.
  • engelsk!!!

    Forumindlæg
    heyy...er der nogen der har noter eller en stil om bogen "Where angels fear to tread"?vil helst ha' det her inde..tak
  • promille

    Forumindlæg
    Hvis der fødes 13 børn pr 1000 indbygger i et år. Så er fødselsraten 13 promile Kan man ikke godt stille det op sådan?
  • actionman!?

    Forumindlæg
    Hejsa...Troede aldrig jeg skulle stille et spørgsmål som dette her herinde.. men alligevl: er der en der kan tegne actionman? :) og så sende den til min mail :) [email protected]!
  • Lentils and lilies

    Forumindlæg
    Hej.Jeg ville lige høre, om nogen evt. havde skrevet stil om den engelske novelle lentils and lilies?
  • ENGELSKE TEKSTER!!!! SVAR

    Forumindlæg
    Er der nogen der har opgavesættet fra studentereksamen 2008 engelsk A-niveau, eller kan huske hvilken tekst der skulle skrives en stil ud fra?
  • skadedyr?

    Forumindlæg
    Er der tilfældigvis nogen der har analyseret Ida Jessen's novelle Skadedyr? Jeg mangler lidt inspiration til min stil.
  • Reducer Udtryk! Hjælp Haster

    Forumindlæg
    Hey, har fået stillet denne opgave: Reducer følgende udtryk: x^2 - 4x + 4 / x - 2 På forhånd tak :)
  • Eksamen engelsk A 2008

    Forumindlæg
    Hey er der nogen der ligger inde med stil oplægget fra engelsk eksamen i 08? Ville være enormt taknemlig hvis der var nogen der kunne sende den til min mail:-) på forhånd tak!
  • Om at vælge det bedste af to verdener af Yvonne Mørch

    Forumindlæg
    Hey.. er der en eller 2 der har skrevet en stil om kulturel identitet hos unge i Danmark med udgangspunkt i teksten?? På forhånd tak
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej alle Er der en der er sød at rette i min engelsk-stil?? Hvis der er nogen der vil rette den så send jeres mail. Håber der er nogle der vil :)

Søgninger relateret til tysk stil