Søgning på: tysk stil. Resultater: 19801 til 19820 af 41422
-
reflektere
Forumindlæghej alle.. kan skrive en stil hvor der står jeg skal reflektere til teksten. betyder det at jeg kan sammenligne ? el. hvordan skal det helt forstås /signe -
Er det nogen der ville hjælpe
ForumindlægHej, Jeg skulle skrive en stil . Så ville jeg bare høre om der ikk er nogen som ville rette den . og give et bud på hvad jeg villle få- . :- -
Sammentræf?
Forumindlæghejsa!Jeg fået en stil for som skal have en overskrift der skal hedde "sammentræf".Jeg forstår ikke helt hvad jeg skal skrive? kan i give mig en ide? -
Rettelse
ForumindlægHey.Er der nogen, der har tid til at rette min engelske stil via mail?MVH EpoLulu -
genmodificerede organismer
ForumindlægJeg bliver stillet spørgsmålet.-Hvad er genmodificerede organismer.Jeg har haft svært ved at finde informationer om netop dette.Kan nogen hjælpe ? -
Rettelse?
ForumindlægVil i ikke være søde og rette min stil??? det vil være en rigtig stor hjælp...Jeg kan sende det til jeres mail?? på forhånd tusind tak! -
Oversættelser
ForumindlægHey... En som evt. kan hjælpe med oversættelser af Jenseits der Stille?? Ku' være en skøn hjælp... Skriv endelig... -
hjælp
ForumindlægHej. Jeg sidder fast med en stil om Humor. Er der evt. nogle som har skrevet om dette emne, så jeg kan få lidt inspiration? Hilsen Kasper -
TI-84/83. R-kvadrant?
Forumindlæghejhvordan stiller man sin lommeregner til at vise R-kvadrant når man har indsat nogle punkter for at finde en tilnærmelsesvis linje til punkterne? -
Kultursammenstød
ForumindlægHej Er der nogen der har skrevet opgave om kultursammenstød her i dk? Og er der nogen der har forslag til hvordan man kan stille sådan en opgave op - og hvordan en mulig problemformulering kunne lyde? tak. -
engelsk!!!
Forumindlægheyy...er der nogen der har noter eller en stil om bogen "Where angels fear to tread"?vil helst ha' det her inde..tak -
promille
ForumindlægHvis der fødes 13 børn pr 1000 indbygger i et år. Så er fødselsraten 13 promile Kan man ikke godt stille det op sådan? -
actionman!?
ForumindlægHejsa...Troede aldrig jeg skulle stille et spørgsmål som dette her herinde.. men alligevl: er der en der kan tegne actionman? :) og så sende den til min mail :) [email protected]! -
Lentils and lilies
ForumindlægHej.Jeg ville lige høre, om nogen evt. havde skrevet stil om den engelske novelle lentils and lilies? -
ENGELSKE TEKSTER!!!! SVAR
ForumindlægEr der nogen der har opgavesættet fra studentereksamen 2008 engelsk A-niveau, eller kan huske hvilken tekst der skulle skrives en stil ud fra? -
skadedyr?
ForumindlægEr der tilfældigvis nogen der har analyseret Ida Jessen's novelle Skadedyr? Jeg mangler lidt inspiration til min stil. -
Reducer Udtryk! Hjælp Haster
ForumindlægHey, har fået stillet denne opgave: Reducer følgende udtryk: x^2 - 4x + 4 / x - 2 På forhånd tak :) -
Eksamen engelsk A 2008
ForumindlægHey er der nogen der ligger inde med stil oplægget fra engelsk eksamen i 08? Ville være enormt taknemlig hvis der var nogen der kunne sende den til min mail:-) på forhånd tak! -
Om at vælge det bedste af to verdener af Yvonne Mørch
ForumindlægHey.. er der en eller 2 der har skrevet en stil om kulturel identitet hos unge i Danmark med udgangspunkt i teksten?? På forhånd tak -
HJÆLP
ForumindlægHej alle Er der en der er sød at rette i min engelsk-stil?? Hvis der er nogen der vil rette den så send jeres mail. Håber der er nogle der vil :)
