Søgning på: naturgeografi eksamen. Resultater: 19821 til 19840 af 34487
-
Jura studerende/lærer søges
ForumindlægJehar lidt svært ved jura og skal til eksamen om en lille månedstid. Vil gerne i kontakt med en der har især styr på det sociale område. Det er mod betaling. Glæder mig til at høre fra -
Lærepladsen Kim Fupz
ForumindlægJeg skal op i dansk eksamen her om 2 uger. Jeg har valgt novellen "Læreplads" af Kim fupz. Er der nogen af jer, der ligger inde med en analyse af den eller har nogen gode tips til den? -
Synopsis eksempler
ForumindlægJeg er i gang med dansk synopsis til 9 klasse eksamen. Nogle der har en mega fed skabelon som jeg kan bruge? Måske nogle eksempler? Anne-Sofie -
Er der nogen, som er kommet op i 'Erotik', i mundtlig dansk?
ForumindlægHvis der er nogen her, som også skal op i 'erotik', så må i meget gerne skrive, hvordan i vil klare eksamen. Er meget usikker på, hvilke ord jeg skal bruge for kønsdele, og hvad jeg skal snakke om udover min tekst. -
gennemsnit
ForumindlægHej jeg har et spg. om gennemsnit hvis man fx har et gennemsnit i årskarakter på 6 og eksamens 5 vil det samlede gennemsnit så være 6+5=11 11/2=5,5 altså det endelig snit 5,5? -
Tekst til "Det Moderne Gennembrud"
ForumindlægJeg har trukket "Det moderne gennembrud" til dansk eksamen. Er der nogen der har en god tekst/et godt billede til emnet "Det moderne gennembrud" som jeg kan bruge? :D -
Reaktionshastighed
ForumindlægOkay, jeg skal snart op i fysik/kemi eksamen. Og jeg mangler at skrive en del outlines. Som fx. reaktionhastighed. Er der nogle der kunne hjælpe med hvad jeg skal komme ind på? :-) -
Delprøve 1
ForumindlægHej, er det muligt at der er nogen der har en delprøve 1 til Engelsk på B liggende uudyldt, så jeg kan forberede mig til min skriftlige Engelsk eksamen? :) Det ville ihvertfald være super :) -
HJÆLP! Navngivning af stoffer.
ForumindlægHej .. Skal til eksamen i Kemi onsdag (: Nogle der kan hjælpe hvad disse stoffer hedder: 1: Na2O? 2: 2CO2 3:NaOH 4:NA2CO3 HJÆLLLLP !! -
Perspektivering til Danmark
ForumindlægHej, Jeg skal op til engelsk eksamen - emne Changing the world og underemne Martin Luther King Jr. Jeg skal perspektiver til Danmark, men ved ikke helt, hvad jeg skal sige. Nogle ideer? -
Redegør for hvilke processer der sørger for energi til kroppen
ForumindlægHej studieportalen, Jeg skal til eksamen i Biologi (C), og står med et spørgsmål der lyder: "Redegør for hvilke processer der sørger for energi til kroppen". Hvad indeholder det udover respiration i cellerne? Mvh -
uni adgangskrav
ForumindlægHej overvejer at søge ind på økonomi og der skal man have bestået engelsk B. Hvis jeg nu dumper til eksamen men har fået 7 i års karakter har jeg så bestået faget eller hvordan ???? -
uni adgangskrav
ForumindlægHej overvejer at søge ind på økonomi og der skal man have bestået engelsk B. Hvis jeg nu dumper til eksamen men har fået 7 i års karakter har jeg så bestået faget eller hvordan ???? -
Hvor får vi strøm fra?
Forumindlæghej.. Kan i fortælle mig hvad man til eksamen skal snakke om "hvor får vi vores strøm fra". har skrevet det som underpunkt i min disposition, men ved ikkke helt hvad jeg der skal fortælle om:/ -
Retrospektiv vs prospektiv undersøgelse AT
ForumindlægHej allesammen Jeg skal snart til AT-eksamen, og vil gerne spørge, om der er nogen, der kan forklare mig, hvad fordelene og ulemperne ved hhv. den retrospektive og prospektive undersøgelse er? MVH. Hyacinth. -
Fordele/ulemper
ForumindlægHej. Jeg vil gerne vide, om man, i sit talepapir, skal lave en indledning til hver problemstilling, hvor man opsummere metoder og skriver fordele/ulemper ved metoderne/materialevalg, når man skal til den mundtlige eksamen. -
kortfilm analyse af skal vi være kærester
Forumindlæghej jeg skal til mundtlig dansk eksamen i kortfilm og har valgt 'skal vi være kærester?' jeg har problemer med at finde nogle gode og vigtige analyse punkter. har i nogle ideer? :) -
socialrådgiver
Forumindlæghej jeg går på socialrådgiver uddannelsen 4. modul. Skal op til en mundtlig eksame. men har 2 dage til at forebërede mig. Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig? -
Genvejstast til brøk streg i Word.
ForumindlægHej, Jeg sidder og laver noter til eksamen, men jeg har problemer med at finde genvejstasten for en brøk, så man ikke skal gå op i ligning hele tiden... er der nogen der kan hjælpe med det?? -
Analyse af Solsort og snefnug
ForumindlægHej alle. Jeg har eksamen imorgen og der er lige nogle ting jeg ikke helt kan finde ud af. -Komposition/Form -Sprog og billedesprog -Hensigt -Vudering og budskab Det ville være en stor hjælp hvis i ville forklare mig alle de her ting. Tak på forhånd :-)
