Søgning på: spansk eksamen skriftlig. Resultater: 19821 til 19840 af 43849
  • Rettelser - Hjælp!

    Forumindlæg
    Hej folkens. Er der en venlig sjæl der vil tage et sidste kig på min spansk opgave inden den bliver sendt? Er simpelthen en klovn til at se mine egne fejl :)
  • Oversættelse af sætning

    Forumindlæg
    Jeg har en sætning der skal oversættes til spansk. den lyder: Vi diskuterer stadig, om vi har et problem eller ej. Er det så bare: Continuar discutiendo tenemos un problema o no.
  • HJÆÆÆLP!

    Forumindlæg
    Har hurtigt brug for en der er god til spansk og kan jeg hjælpe mig med at oversætte en kort tekst! Er der ikke nogen der vil være så venlige? Så skriv til mig, det er en kort tekst. Tusind tak på forhånd!
  • l'imperfait eller passé composé?

    Forumindlæg
    hej...jeg har altid brugt datiden l'imperfait, men prøver nu også at bruge passé composé... men hvornår skal jeg bruge hvad?er det ligesom på spansk? Altså de to datider: præteritum eller imperfektum?
  • Simpel oversættelse af sætning der haster.

    Forumindlæg
    Kan du hjælpe mig med at finde ud af hvordan man over sætter 'er vokset' til spansk ville jeg være taknemmelig.Det står i denne sammenhæng: 'men problemet er vokset i løbet af 90'erne.Vh. Bzeiner
  • El Norte, Eufemia y Hilario, Vacaciones al sol

    Forumindlæg
    Hey! Jeg søger alt materiale, referat, beskrivelse af personerne, i disse tekster. Er der nogen der har forstand på spansk der kan og vil hjælpe mig, må i meget gerne det?Hilsen en, der er på skideren..
  • BRUG FOR NOTATER!!

    Forumindlæg
    ER DER IKKE NOGEN DER TILFÆLDIGVIS SKULLE HAVE NOGLE SPANSK NOTATER TIL "EL BOLA"(JUAN ANTON MAÑAS) ELLER "CUENTOS" (JUAN JOSE MILLAS)??
  • Nogen der har læst denne bog?

    Forumindlæg
    Hey :)Er der nogen, der har læst bogen "Monserrat" i spansk? Hvis ja, så vil jeg gerne have et referat af den, hvis det er muligt? Jeg kan nemlig slet ikk huske, hvad den handler om...
  • Hasta eller a????

    Forumindlæg
    Hej jeg skal oversætte følgende sætning til spansk: ... fra fredag til søndag. men jeg er i tvivl om det så ville blive: de viernes a domingo eller: de viernes hasta el domingo. håber i kan hjælpe :)
  • Kombination af direkte og indirekte objekt

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal skrive en spansk tekst, hvori der skal indgå tre sætninger med en kombination af direkte og indirekte objekt. Er der nogen, der har et eksempel på dette? Kan ikke se, hvordan man skal kunne kombinere de to ting.
  • Tag et kig på min opgave

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg ville hører om der er en venlig sjæl der vil tage og kigge på min spansk aflevering, det er min første og ville se om der er noget jeg kan rette inden jeg aflverer den:)
  • Oversættelse af én sætning

    Forumindlæg
    Hej alle! Sidder lige og laver spansk, og ligemeget hvor meget jeg kæmper med denne sætning kan jeg ikke få den til at hænge sammen.. Alle forudså kuppetVed ikke rigtig hvorfor.. Kan nogen hjælpe mig?
  • Rettelse af aflevering.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg tænkte på, om der var en der var så venlig, at ville se min spansk aflevering efter for fejl og mangler? Konstruktiv kritik, modtages gerne. Mvh. Frederik K. Dietz
  • Hjælp Haster !!!!!

    Forumindlæg
    Hej jeg har en spansk oversættelse som jeg bare ikke kan finde ud af . Det er en kort uddrag af en tekst jeg skal have hjælp med . Teksten skal oversættes i preterito og imperfecto ?? Please , har virkelig brug for hjælp med denne tekst
  • Lola Lago- lejos de casa

    Forumindlæg
    hej er der nogen der har læst bogen ovenover? for har brug for en opsummering af handlingen i kapitel 2 på dansk, da jeg fatter intet og skal skrive en på spansk :S håber i kan hjælpe...
  • Hvordan siger man pengene, Atlanterhavet og gran canaria

    Forumindlæg
    Hej . Hvorfor oversætter man, pengene, Atlanterhave og Gran Canaria til spansk. Mit gæt er: Pengene: Dinero ( det bøjes vel ikke, til El dinero) Atlanterhavet: Atlantico Gran Canaria: Canario
  • Brug for hjælp!!!

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der kan hjælpe mig... jeg skal øversætte denne sætning (Fernandos mor taler med Toños far)og jeg kan ikke finde ud af det... er der nogle som kan hjælpe mig???? Det skal oversættes til spansk
  • oversættelse af en lille beskrivelse

    Forumindlæg
    kan nogen oversætte dette til spansk for mig? på billedet er der en gammel dame som sidder i sin stol og smiler. bag hende hænger der et billede på væggen af en revolutionshelt som hedder Fidel Castro.
  • Spanskaflevering:

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i gang med at lære spansk, men mangler stadigvæk lidt vej... Nogle som kunne hjælpe mig med at rette følgende tekst igennem? Tak på forhånd. (Teksten er vedlagt)
  • VIGTIGT, KIG HER !!

    Forumindlæg
    Hej allesammen, er der ikke nogle der vil være sød, at oversætte det her til Spansk ? 1 - Nej, jeg hedder ikke Eva, Jeg hedder Anna. 2 - Jeg er dansker og bor i København.