Søgning på: srp engelsk spansk. Resultater: 19821 til 19840 af 36230
-
Rettelse
ForumindlægHej! Nogle af jer der ude, som kunne tænke sig at kigge min spansk stil i gennem. Har haft nogle små problemer og er en del usikker på den :) Skriv gerne, så sender jeg den til indbakken :) På forhånd tak! -
Hvad skal jeg skrive om mig selv??
ForumindlægJeg ved godt at min headliner virker lidt desparat.. Men jeg skriver bare fordi at jeg mangler bare lidt inspiration til hvad jeg skal skrive om mig selv. Det kan være. alder, interesser, fritid.. eller noget helt fjerde! :) Jeg skal skrive noget om mig selv. også oversætte det til spansk. -
Tal med bogstaver
ForumindlægNogle, der kan hjælpe mid med at skrive nogle tal på spansk med bogstaver? Det drejer sig om: 1959 1989 2008 1992 1953 1955 1956 1953 1961 1962 -
Inmigración - ikke det samme som det andet emne!
ForumindlægJeg sidder og knokler med en 24-timers prøve i spansk. Jeg har trukket Inmigración en España. Ville bare høre om der er andre der har trukket samme emne med teksten: El sueño de Alioune.. - Emil -
Til eksamen på torsdag
ForumindlægHej allesammen Jeg har virkelig bruge for jeres hjælp til spansk mundtlig eksamen Er der nogen af jer der har læst bogen " Villar - los hijos de Manuela" rute 1 Og kan give mig en referat af det... -
Hjælp til eksamen Plz....
ForumindlægHej allesammen Jeg har virkelig bruge for jeres hjælp til spansk mundtlig eksamen Er der nogen af jer der har læst bogen " Villar - los hijos de Manuela" rute 1 Og kan give mig en referat af det... -
Oversættelse af tekst - rettelse?
ForumindlægHej alle! Vi har set filmen, "Diarios de motocicleta" Vi har efterfølgende fået en lille tekst der omhandler filmen, vi skal oversætte fra dansk til spansk. Er der en sød sjæl derude der havde tid til at rette den? Vh. Jasmina -
2 x 12 :):)
ForumindlægJeg er bare rigtig glad Estoy re feliz fik 12 i mundtlig og skriftlig spansk A me saqué un 12 en español A oral y escrito er oppe i LAS NUBES :):) -
Antigua para principiantes
ForumindlægHvis der er nogen som tidligere har lavet "Antigua para principiantes", studentereksamen i spansk 1999, ville jeg blive glad hvis jeg lige kunne få en kopi eller noget der jeg godt lige kunne bruge noget at sammenligne med. På forhånd tak -
Årskarakter i stedet for eksamenskrakter
ForumindlægHej Når man har haft 5 A niveau fag STX og har været igennem 11 eksaminer + studieretn. projekt, kan man så godt få slettet sin eksamens karakter i f.eks. Spansk A og bruge sin årskarakter i stedet for på beviset ? -
har jeg oversat rigtigt?
ForumindlægHeej allesammen! vil lige spørge om i vil prøve at tjekke min oversatte tekst igennem, skal oversætte fra dansk til spansk. Her kommer først det danske: 1. Hr. Nielsen er dansker. 2. Han går ikke ud med de hollandske piger. 3. Det er vigtigt at studere. 4. Skrive De en bog til danskere? 5. Vi f... -
ETA
ForumindlægVi er 4 drenge som har valgt at have om den spanske løsrivelsesgruppe ETA til projektopgave til afgangseksman i 9.Klasse. Vi har lagt et spørgeskema ud på nettet og det ville hjælpe meget hvis nogle herindefra ville besvare det.... http://www.askpeople.dk/?i3=44c7bf22498f832 -
Kildeanalyse?!?!
ForumindlægJeg skal analysere kilderne 2-7 i Finn Madsens: Aztekerriget og den spanske erobring, med henblik på magtforholdet mellem Motecuzoma og Cortéz, men aner ikk hvordan jeg skal gribe det an. Det er til SSO. Nogen der kan hlælpe mig? -
Hjælp til korrekturlæsning af 6-7 sætninger søges!
ForumindlægEr der en sød sjæl som kan hjælpe med at rette ca. 7 sætninger på spansk? :) Jeg har stirret mig blind på det, og har brug for at få et par andre øjne på det. Frygter lidt, at jeg ikke selv kan se de fejl jeg har lavet. -
Hjælp til 1 sætning!
ForumindlægOversættelse fra dansk til spansk.. Har forsøgt, men er i tvivl om det er rigtigt! Nogle af mine kammerater har fortalt mig, at der sikkert vil være arbejde til mig i Argentina. Algunos de mis compañeros me han contado que es seguramente habrá trabajo para mí en Argentina. -
Aflevering
ForumindlægHeyson, jeg har lige siddet og skrevet min sidste spansk aflevering inden jeg går ud. Er der nogen der gider læse den igennem? I behøver ikke rette det hele, da det selvfølgelig skal være mig ejet, men kunne godt tænke mig at høre hvad den ligger til, og hvor de største fejl er :-) På forhån... -
haster (Habana blues)
Forumindlæghej.. jeg skal skiver en opg. om Habana blues film i spansk men jeg har ikke set film færdig jeg har ikke set det sidster 20 min. er der ikke nogen der kan fortælle mig hvad sker i film. -
Uddannelse
ForumindlægHej jeg har valgt at søge i virksomheds kommunikation i spansk, men når jeg læste deres adgangskrav stod der, at man skal have historie på b, men jeg har haft historie på A. Gør det noget hvis man har historie på A og ikke B. -
Bange for eksamen!!
ForumindlægHej.. Jeg skal op til spansk paa fredag og er rent ud sagt hunderaed.. Hvis der er nogle derude som ville goere mit liv lidt lettere og skrive hvis de har nogle notater eller et eller andet om El Bola. Jeg skal nemlig lave et oplaeg.. Haaber der er nogen derude der vil hjaelpe!! -
Abrazos rotos (brudte favntag) HJÆLP!
ForumindlægJeg skal skrive en opgave i spansk omkring filmen Abrazos rotos! det er rigtig lang tid siden jeg så filmen så mit problem er at jeg ikke særlig godt kan huske den!! er der nogle der har set den og hurtigt kan opsumere den for mig? på forhånd tak.
