Søgning på: matematik noter 10 klasse. Resultater: 19841 til 19860 af 92587
  • Emneforslag?

    Forumindlæg
    HejEr der nogle, der kan anbefale Bjarne Reuter - Drengene fra Skt. Petri til 1.g dansk opgaven ?? Og nogle der ved, om der findes meget sekundært litteratur til den.?? På forhånd tak
  • projekt

    Forumindlæg
    hej. jeg har om world trade center i projeckt og jeg vil såørge om der er nogle der har ideer til hvad jeg kan lave som produkt?? det haster!!!
  • Medea ugen ud

    Forumindlæg
    hvis der er nogen der læser medea i old og vil have den huritge udgave så spiller den på gladsaxe teater og via reumert billeter kan man hvis man er min 4 pers komme ind og se den til 60 kr stykket.. og så er den i øvrigt god! jeg ved der er billeter at få for ejg arbejder der!!
  • Dansen med Regitze

    Forumindlæg
    er det nogen der kan hjælpe mig med analyse og fortolkning af Dansen med Regitze?På forhånd mange tak ;-)
  • Den afrikanske farm

    Forumindlæg
    Jeg skal snart til at skrive danskopgave, jeg læser Den afrikanske farm, af Karen Blixen. Jeg tænkte på om der var nogen der lå inde med et link til, eller en analyse eller noget jeg måske kunne blive inspireret af. Jeg har selv prøvet at kigge lidt rundt, men synes ikke at kunne finde noget rigt...
  • Dansk stil

    Forumindlæg
    Hey...Jeg er har skrevet en dansk stil om det moderne gennembrud..Det ville være super, hvis der var noget der ville læse og kommentere den... I så fald, kan i lige skrive jeres mail, og jeg kan sende den...hejsa
  • Indrykning af kapitel-overskrifter samt kapitel-nummerering..

    Forumindlæg
    Hej, Har et problem.. Jeg ved ikke, hvordan jeg rykker mine overskrifter til højreside, samt hvordan jeg får kapitelnr på ved siden af mine overskrifter.. Mvh LB
  • Idéer til Ejendomsmægler produkt

    Forumindlæg
    Vi er to piger der er igang med OSO opgave. Vi er færdige med raporten, der også er gennem rette. Så nu kommer produktet... Men. Vi ved ikke hvad pokker vi kan finde på. Vi har snakket om at lave en planche, hvor vi vil putte en masse billeder på, omkring vores tanker, når vi tænker ejendomsm...
  • Kongruens - is eller are

    Forumindlæg
    Hedder det is eller are i denne sammenhæng? A lot of people - much more than there ARE/IS actually space for
  • Obervationssæt

    Forumindlæg
    Hej ved overhovedt ikke hvordan jeg skal komme videre med denne opg. er helt blank. Håber i kan hjælpe mig, tak på forhånd. Skriv et observationssæt, hvor middeltallet er 5, og typetallet 6. Håber i kan hjælpe mig til at få lavet et observationssæt.
  • HJÆLP!! Fransk eksame

    Forumindlæg
    Jeg går i 9.klasse og skal op i fransk i næste uge. I de fransk timer vi har haft i skolen har vi næsten ikke øvet noget mundligt og jeg er virkelig usikker ved at skulle snakke det. Er der nogen, der har nogle gode råd?
  • Traditioner omkring det at blive student

    Forumindlæg
    Hej....nu er vi jo nogle stykker der snart får huen på, så ville bare lige høre om der var nogen der kunne nogle sjove ting der er tradition for. F.eks. nogle hvor man skal lave et hak af en slags i hatten og hvilket et man skal lave? Og så skal jeg også lige høre om det er både mundtlige og skri...
  • Bærbare i folkeskolen

    Forumindlæg
    Hej!Jeg sad bare lige og tænkte på om i havde fået lov til at tage jeres bærbare pc med til terminsprøven eller til afgangseksamen?
  • Privat fysiklærer?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart op til fysik-eksamen. Jeg tænkte på om nogle: selv, eller kendte nogen der kunne hjælpe mig med mine fysik dispositioner? Det kan være en lærer, studerende, eller en der ved meget om fysik. Hvor meget i timen, kan diskuteres. Det skal være i København og ikke mere end 5 timer....
  • Beregn vinklen A

    Forumindlæg
    Formlen for at beregne vinklen A?
  • Krav om eksamen ?

    Forumindlæg
    Hej . Hvis jeg skal have spansk på A-niveau til næste år. SKAL jeg så bestå det på b-niveau når jeg skal til eksamen her i år . Eller er det ligemeget, bare jeg så at sige 'gennemfører' forløbet ?
  • samfundsfag

    Forumindlæg
    Hvis du er samfundsfags lærer eller expert på det område,eller andet. Og bar har lyst til at kommentere min samf rapport bedes du skrive tilbage :)
  • Kloning

    Forumindlæg
    Hej Til AT vil jeg gerne vælge kloning som emne. Det overordnede emne er grænser, som i nok ved. Jeg vil skrive i biologi og religion. Jeg er dog ikke sikker på religionsdelen. Nogen der kan komme med ideer til metoder eller tekster/artikler jeg kan bruge til religionsdelen. Det kan være indenfo...
  • Hvordan siger man...

    Forumindlæg
    Hvordan siger man på engelsk "jeg vil komme nærmere inde på det og det"?
  • hvad kan man komme op i?

    Forumindlæg
    hey :) jeg går i 8 kl. og skal i 9 efter sommer:) men jeg vil godt vide hvad man kan komme op i, i hvilke fag. fx. fysik- kalk. er der en side hvor man kan finde det? og tak:)