Søgning på: tysk eksamen. Resultater: 19841 til 19860 af 48220
  • Udbredelsesfarten

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, er der nogen der kan fortælle mig ligningen for udbredelsesfarten? Er det: V = λ / T og V = f*λ Er disse de to formler for udbredelsesfarten?
  • Åh Åh terminsprøve..

    Forumindlæg
    Da jeg stod op i morges havde jeg helt glemt hvordan man skriver en god samfundsfagsopgave på 5 timer. Normalt tager det mig et par dage, derfor vil jeg nok få problemer på mandag hvor vi skal op til terminsprøve. Er der nogen der har gode råd?
  • Termin imorgen

    Forumindlæg
    Jeg skal op i fysik imorgen, jeg ville høre om der var nogen som havde nogle opgave eksempler som er løst. Har især brug for det til 1. og 2.g stuff - da det er lang til siden jeg har haft om det.
  • Forberedning til mundtlig matematik - 10. klasse

    Forumindlæg
    Hey alle sammen. Vi er 2 fortvivlede piger, som ikke ved hvordan vi kan forberede os til mundtlig matematik. Vi kan komme op i 4 forskellige opgaver, som vi selv har lavet. Det lyder jo forholdsvist let, men vi kan simpelthen finde ud af hvordan vi skal forberede det, når vi jo allerede sel...
  • naturens energi?

    Forumindlæg
    hej nogen der ved en måde man kan lave energi ud af naturen som indnu ikke er blevet gjort??
  • Hjælp?

    Forumindlæg
    Hej I søde mennesker bag skærmen. Skal skrive en stil om usikkerhed, og i hvilke sammenhænge vi mennesker er det. Nogle der har nogle gode ideer? Så skriv hurtigst tak (: Malene
  • Karakterer på uni?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har tænkt på, hvordan man får karakterer på uni, foregår de ligesom på gym (hvilket jeg tvivler på)?
  • Religionseksamen!?

    Forumindlæg
    Hvordan foregår religionseksamen efter den nye ordning?
  • Gas

    Forumindlæg
    Jeg vedhæfter spørgsmålet og der er ikke direkte givet facit, så hvis nogle har tid og lyst til at kigge og fortælle om jeg har regnet rigtigt Indtil videre har jeg regnet i a)delen og fået følgende n = m/M = 8g/28(g/mol) = 0.268 mol og TB = TC = 673 K TA = 168 K ...
  • dk

    Forumindlæg
    hej kan det passe at dk giver bistand til Tantasia(afrika) hvorofor gør de det for jeg synes jeg hørte noget med at de får noget tilgengæld elller er det forkert det jeg har hørt hvad er vigtigst i geogrfi man skal læse til
  • Terminsprøver

    Forumindlæg
    Jeg ville bare lige høre om, der var nogen der har nogle gode råd i forbindelse med terminsprøver?Jeg har nemlig terminsprøverne i hele næste uge
  • Blomsterprædiken og ildprædiken

    Forumindlæg
    Hej Alle. Skal op i mdt. Religion på fredag, men jeg forstår simpelthen ikke de to tekster, håber nogle kan hjælpe mig?
  • Narcissos

    Forumindlæg
    Hvem var Narcissos og Ekko. Hvad går Ikarosmyten ud på ?
  • Nye reform

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan forklarer mig hvordan engelsk i den nye reform foregår... og hvordan matematik foregår i den nye reform... I engelsk må man tage det hele med hjem og øve sig eller
  • Perspektivering, hvordan?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg tænkte på, hvis man nu var oppe i en tekst f.eks fra Romantikken, hvad kunne man så selv begynde med at fortælle, kan man ikke spørge sig selv om nogle spørgsmål? Altså jeg vil gerne vide hvordan man kan få udleveret den bedst mulige perspektivering af en tekst.
  • Fysik på A eller kemi på A(fordele og ulemper)

    Forumindlæg
    Hej jeg er i den situation at jeg snart skal vælge, hvilket fag jeg vil have på A-niveau og jeg har virkelig svært ved at vælge mellem kemi og fysik. Håber nogle kan forklare, hvilke fordele og ulemper der er ved et af fagene og hvilken forskel der er fra B-niveau. Jeg kan lide begge fag, så jeg ...
  • Antistoffer

    Forumindlæg
    hej ville i ikke nok hjælpe mig med et spørgsmål om antistoffer? det lyder sådan Hvilken bindinstype spaltes af ensymet?
  • Mundtlig mat på B-niveau (noter)

    Forumindlæg
    Hej, Jeg søger en person, der har været oppe i mundtlig matematik på B-niveau inden for de seneste par år. Hilsen Anders
  • Dansk synopsis HJÆLP

    Forumindlæg
    Hvad er forskellen helt præcis på "Disposition for fremlæggelsen" og "præsentation af analyse- og fortolkningspunkter"? For mit vedkommende ser det ud til at ens analyse- og fortolkningspunkter er alt det man skal tale om, hvilket så også burde betyde at de skulle stå under en...
  • Eksamensopgavesæt Maj 2005

    Forumindlæg
    Hej Jeg søger en som har regnet opgave 1 i Kemi højt niveau maj 2005. Jeg er meget i tvivl om mine resultater er rigtige så kunne godt tænke med at se hvad andre har fået.. På forhånd tak

Søgninger relateret til tysk eksamen