Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 19861 til 19880 af 34519
-
Fordybelsesområde: Den utrolige fortæller - novelle?
ForumindlægHar trukket fordybelsesområde til mundtlig dansk eksamen i 9. Klasse i dag, og jeg trak "Den utrolige fortæller". Er der nogen, der kender noveller, som passer ind under dette fordybelsesområde? :-) -
Folkeskolens afgangseksame
ForumindlægHej alle! Jeg skal op i til eksamen i matematik med og uden hjælpemidler i morgen, og er ret nervøs.. Jeg vil egentlig spørge om tips/ting der er værd at huske til både med og uden hjælpemidler? Tak på forhånd! -
lyrik
Forumindlægjeg skal op i lyrik!danske sange efter 2011.er der nogen der kender en sang som de mener er god at gå op til eksamen med?j kan ikke finde en!er der nogen der er gået op i lyrik? -
EKSAMENSPROJEKT
ForumindlægHej alle. Jeg skal til eksamen i billedkunst c og mit eksamensprojekt er om street art. Men jeg skal har overordnet emne til projektopgaven, og jeg ved simpelthen ikke hvad det skal være.... PLEASE KOM MED NOGLE IDEÉR :D -
Vektorer
ForumindlægHej, Jeg har vedhæftet et word dokument med 3 opgaver i som jeg simpelthen ikke kan få startet på og ved hvordan jeg skal løse :/ Det er eksamens forberedelser i Matematisk analyse. -
Dan Turrel
ForumindlægJeg har trukket Dan Turrel i dansk eksame og har svært ved at finde en god novelle af ham. Er der nogen der har nogle forslag til en god novelle fra ham? -
Foder? hvilke skal man kende? HASTER
Forumindlæghej... er HELT lost ang floder og egenlig også bjergkeder... kan i evt lave en "liste" over hvilke floder men også gerne hvillke bjergkæder man bare skal kende. Det haster lidt, da jeg skal til eksamen i morgen.... -
Drejebog
ForumindlægHej alle klogehoveder :-) Jeg skal op i idræt, B-niveau til eksamen. Er der nogen som ligger inde med drejebøger til volleyball og dans? Har virkelig brug for lidt inspiration, især da jeg skal op alene. Tak på forhånd :-) -
Synopsis eksempler
ForumindlægJeg er i gang med dansk synopsis til 9 klasse eksamen. Nogle der har en mega fed skabelon som jeg kan bruge? Måske nogle eksempler? Anne-Sofie -
Jura studerende/lærer søges
ForumindlægJehar lidt svært ved jura og skal til eksamen om en lille månedstid. Vil gerne i kontakt med en der har især styr på det sociale område. Det er mod betaling. Glæder mig til at høre fra -
Er der nogen, som er kommet op i 'Erotik', i mundtlig dansk?
ForumindlægHvis der er nogen her, som også skal op i 'erotik', så må i meget gerne skrive, hvordan i vil klare eksamen. Er meget usikker på, hvilke ord jeg skal bruge for kønsdele, og hvad jeg skal snakke om udover min tekst. -
Lærepladsen Kim Fupz
ForumindlægJeg skal op i dansk eksamen her om 2 uger. Jeg har valgt novellen "Læreplads" af Kim fupz. Er der nogen af jer, der ligger inde med en analyse af den eller har nogen gode tips til den? -
Tekst til "Det Moderne Gennembrud"
ForumindlægJeg har trukket "Det moderne gennembrud" til dansk eksamen. Er der nogen der har en god tekst/et godt billede til emnet "Det moderne gennembrud" som jeg kan bruge? :D -
Reaktionshastighed
ForumindlægOkay, jeg skal snart op i fysik/kemi eksamen. Og jeg mangler at skrive en del outlines. Som fx. reaktionhastighed. Er der nogle der kunne hjælpe med hvad jeg skal komme ind på? :-) -
gennemsnit
ForumindlægHej jeg har et spg. om gennemsnit hvis man fx har et gennemsnit i årskarakter på 6 og eksamens 5 vil det samlede gennemsnit så være 6+5=11 11/2=5,5 altså det endelig snit 5,5? -
HJÆLP! Navngivning af stoffer.
ForumindlægHej .. Skal til eksamen i Kemi onsdag (: Nogle der kan hjælpe hvad disse stoffer hedder: 1: Na2O? 2: 2CO2 3:NaOH 4:NA2CO3 HJÆLLLLP !! -
Perspektivering til Danmark
ForumindlægHej, Jeg skal op til engelsk eksamen - emne Changing the world og underemne Martin Luther King Jr. Jeg skal perspektiver til Danmark, men ved ikke helt, hvad jeg skal sige. Nogle ideer? -
Delprøve 1
ForumindlægHej, er det muligt at der er nogen der har en delprøve 1 til Engelsk på B liggende uudyldt, så jeg kan forberede mig til min skriftlige Engelsk eksamen? :) Det ville ihvertfald være super :) -
Redegør for hvilke processer der sørger for energi til kroppen
ForumindlægHej studieportalen, Jeg skal til eksamen i Biologi (C), og står med et spørgsmål der lyder: "Redegør for hvilke processer der sørger for energi til kroppen". Hvad indeholder det udover respiration i cellerne? Mvh -
uni adgangskrav
ForumindlægHej overvejer at søge ind på økonomi og der skal man have bestået engelsk B. Hvis jeg nu dumper til eksamen men har fået 7 i års karakter har jeg så bestået faget eller hvordan ????
