Søgning på: international økonomi noter b. Resultater: 19861 til 19880 af 103789
  • Die Geige

    Forumindlæg
    Er der nogen som har læst teksten "Die Geige" af Renate Finckh, som har nogen gode noter?
  • Hvorfor går h ud i nævneren?

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder med nogle noter, hvor jeg ikke kan huske hvorfor 4h går ud i nævneren(se den hvide pil). Hvordan går 4h ud i nævneren?
  • Virksomhedsøkonomi A

    Forumindlæg
    Hej Jeg har brug for kapitel noter i virksomhedsøkonomi ? har du evt nogle du kunne lægge ud snarest muligt vil jeg meget gerne have dem. mange tak på forhånd.
  • Andre der skal op i filosofi?

    Forumindlæg
    Nogen, udover mig, der skal op til filosofieksamen? Ville hør eom folk havd elyst til at udveksle noter? Peace out! Alkymisten
  • Nogen der har været op i IØ. Og kan give nogle gooooo råååååd :D

    Forumindlæg
    Nogen der har været op i IØ. Og kan give nogle gooooo råååååd :D evt. hat gode noter.
  • Postmodernisme & Samtidskunst ....

    Forumindlæg
    Hej .. er der nogen, som har noter til postmodernismen og samtidskunsten, ud fra billedkunst - metode, kronologi og tema?! det ville være skønt, hvis nogen kunne hjælpe :$
  • Odysseen sang nr. 10 og 22 ?

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der har noget om sang nr. 10 og 22 ,s ? da jeg virkelig mangler noter til de sange
  • AFSLUTNINGSSKEMA/REGNSKABSAFSLUTNING

    Forumindlæg
    Er der nogen der har et afslutningsskema, som er lavet evt. med noter? jeg skal til eksamen i morgen og forstår det simpelthen ikke? :O på forhånd TAK!
  • Engelsk guldnoter!

    Forumindlæg
    Hej derude :) Jeg skal op i mdt. engelsk, men ville høre om i ikke havde nogle guldnoter til fx. The American dream, eller evt. fagtermer der kan bruges når man skal analyser en text. Jeg hader at skulle finde noter studienet.dk som man skal betale for. Håber nogle derudove gider hjælpe mig...
  • jeg så en rose skyde

    Forumindlæg
    Hej alle jeg håber i kan hjælpe jeg mangler nogle noter om denne tekst "Jeg så en rose skyde":) Med venlig hilsen Mie
  • Engelsk - HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej derude :) Jeg skal op i mdt. engelsk, men ville høre om i ikke havde nogle guldnoter til fx. The American dream, eller evt. fagtermer der kan bruges når man skal analyser en text. Jeg hader at skulle finde noter studienet.dk som man skal betale for. Håber nogle derudove gider hjælpe mig...
  • Økosystemer

    Forumindlæg
    Nogen der nogle noter eller ved noget om ørken-systemer? SIdder og skal lave biologirapport, er helt lost.
  • Resume/hjælp til "sirenenvögel af winfried bruckner

    Forumindlæg
    hej! er der nogen der ligger inde med nogle noter om teksten "Sirenenvögel" et resume eller noget andet?
  • MÅ PC MEDBRINGES TIL EKSAMEN?

    Forumindlæg
    Hej folkens ville lige høre om, man måtte tage sin pc med til dansk studentereksamen? Hvis man evt har noter osv på sin pc?
  • En kvindes frygt af Tove Ditlevsen

    Forumindlæg
    Hej jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg skal analysere En kvindes frygt af Tove Ditlevsen, og vil hører om i har nogle noter eller andet?
  • hjælpemidler tilladt til Dansk mundtlige eksamen(stx)?

    Forumindlæg
    Hej må man tage computer med til dansk mundtlige eksamen(stx)? da jeg har ALLE mine noter på den. Er virkelige i tvivl.
  • sammentrækning

    Forumindlæg
    Heej :) - Hvordan laver man en sammentrækning af ''will'' og ''not'' ??
  • Hjæælp! Die Falle

    Forumindlæg
    Hej ville høre om der er nogle der måske skulle have nogle noter til teksten, Die Falle, af Robert Gernhardt?? Har jeg virkelig brug for! På forhånd tak!
  • DIFFERENTIALKVOTIENT for f(x)=x^a

    Forumindlæg
    Hej jeg har brug for meget hurtig hjælp, da jeg ikke kan finde svaret i mine noter.. Hvad er differentialkvotienten for f(x) = x^a Begrund svar
  • NAIV. SUPER

    Forumindlæg
    Nogle der har nogle noter, eller skrevet en opgave om bogen naiv super, som har skrevet at Erlend Loe? - Som kan bruges til inspiration