Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 19881 til 19900 af 35409
-
helle H. venligfremmede morale?? underlig slutning??
ForumindlægJeg sidder her med min dansk eksame tekst som er venligfremmede af helle helle, er der nogle der eventuelt kunne give mig nogle fif eller forklaringer på hvad moralen og hvor den høre til? - På forhånd tak - Chriatian :D -
Kræfter
ForumindlægHey derude...Jeg sidder og læser til eksamen. og så er jeg pludselig stødt på dette problem.*Hvad dækker kraftbegrebet over?og *hvad er kraftbegrebet?Håber nogen der kan hjælpe mig.....PLeace! -
filosofieksamen - igen
ForumindlægTænkte på om der er nogen der ved hvor tekstnærer man skal være til eksamen? Altså i forhold til den tekst man får udleveret. Skal man gå ned i detajlerne eller skal man bare fortælle frit oom filosofien bag den? -
"The German Boy"
ForumindlægSkal måske til eksamen i teksten "The German Boy".. Er der nogen som har læst teksten evt. analyseret eller arbejdet med den så HJÆLP.. Har især problemer med hvordan slutningen skal fortolkes.. -
haster
ForumindlægHej Skal til AT eksamen imorgen og skal gerne vide noget om hvad det naturvidenskabelige i engelsk er. er der nogen der ved det? tænker om det er fremgangsmåden eller bare det at der er en fremgangs måde. eller hvad kan det være? håber på hurtigt svar. på forhånd tak -
Dialog
ForumindlægNogle der har erfaringer med AT, herunder dialogens længde og hvad lærer/censor spørger ind til i dialogen? Skal til eksamen fredag om rumkapløbet, så regner med at blive spurgt ind til metoder. -
Ekstemporaltekster
ForumindlægHvis der er nogen, der ligger inde med ekstemporaltekster, som svare til A niveau, må I meget gerne skrive? Vil meget gerne kunne øve mig lidt mere til min eksamen den 20 juni :)På forhånd tak -
Begreber
ForumindlægHej Jeg gider alle jer dejlige mennesker der er her på portalen, ikke skrive alle de AT begreber som i tror der er vigtige for eksamen? Er nemlig så bange for at have glemt et. :) På forhånd tak -
Zen-buddhisme?
ForumindlægHvad er godt at vide om zen-buddhismen før man går til eksamen, er der nogle vitige ''emner'' og punkter som man skal huske, i såfald hvilke? -
le chatelier
Forumindlægskal til eksamen på mandag, og mangler en klar definition af le chateliers princip. kan huske jeg havde en i 2.g, men kan ikke finde den. det er noget med forskydning af ligevægte. nogen der kan hjælpe? -
opløsning af to vektorer
ForumindlægHejsaJeg skal her på mandag til mundlig mat eksamen, sidder med et spørgsmål der hedder:"redegør for opløsning af to vektorer efter to retninger" kan simpelhen ikke forstå hvordan det nu er.? på forhånd takmvh kim -
Landstinget og folketinget
ForumindlægHej, hvilke rollefordeling er der mellem landstinget og folketinget, og hvorfor der opstår konflikt mellem dem, det kan jeg slet ikke finde, kunne i give mig en god forklaring, jeg skal nemlig op til eksamen i det på tirsdag... -
Naturgeografisk metode
ForumindlægHjælp! Jeg skal til AT-eksamen her på tirsdag og er fuldstændig clueless hvad gælder den naturgeografiske metode. Er der ikke en venlig sjæl der vil og kan forklare mig hvordan den virker og hvordan man bruger den? Alle inputs er meget velkomne! -
Procentsats for karakter i skriftlig matematik?
ForumindlægSom mange andre har jeg lige gennemgået den skriftlige eksamen i matematik A HTX. Nogen der ved noget om, hvor mange procent korrekte opgaver der giver de enkelte karakterer? -
Talepapir - nogen der vil læse det igennem og give respons ?
ForumindlægHej allesammen, Da jeg skal til AT-eksamen imorgen, så vil jeg høre om der er nogen der vil læse mit uddybede talepapir igennem, og give lidt respons ? Det vil hjælpe mig rigtig meget .. Hilsen Signe -
enevældens konsekvenser
ForumindlægHejsa ;) jeg skal til eksamen i historie og har desperat brug for hjælp med hensyn til hvad der skete efter enevældens tid og hvilke konsekvenser den tid havde? skriv hvis du bare har den mindste oplysning ;) TAK! -
Artikel analyse
ForumindlægHej. Jeg er ved at skrive notater til min dansk eksame. Hvis jeg skulle trække en artikel, er det så en god idé at starte med inddrage definitionen på en artikel? På forhånd tak. -
Gammastråling henfald
Forumindlæghej jeg håber på et hurtigt svar da jeg skal op til eksamen (9. klasse) imorgen mit problem er: jeg forstår ikke rigtigt teorien bag hvordan gamma henfalder -
Disposition til spansk mdt. b-niveau.
ForumindlægHey... Hvordan laver man en typisk disposition til en spansk mundtlig eksamen på b-niveau? Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal stille dispositionen op? Med udgangspunkt i emnet: Jóvenes. Kristian. -
The man with ten personalities 1978
ForumindlægEr der nogen der har noter om The man with ten personalities 1978 Time?? Skal bruge noget om teksten til den mundtlige eksamen. På forhånd tak for hjælpen. Med Venlig Hilsen Kat Mail [email protected]
