Søgning på: engelsk disposition martin luther king. Resultater: 19901 til 19920 af 27944
  • Indledning til AT synopsis ?!

    Forumindlæg
    Hej folkens.... jeg står og skal lave en AT - årsprøve i fagene Engelsk og Fysik. jeg har valgt at skrive om Tjernobyl ulykken, da vores tema er katastrofer. mit spørgsmål er så bare, hvordan skal en indledning se ud, og hvad ville være relavant at have med i den? håber i kan hjælpe :-)
  • Stil skal rettes for fejl! :D

    Forumindlæg
    Hey studieportalen, er der nogle som vil læse min stil igennem og tjekke for fejl? -- Det er min sidste aflevering inden årskarakter så det ville være fedt hvis der nogle der ville hjælpe (: Det skal helst være en person som har engelsk på A eller videregående niveau tak (:
  • Rosa Parks outline hjælp

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en outline til min mundtlige afgangsprøve i engelsk. Mit overemne er civil rights, og underemnet er Rosa Parks. Men jeg er i tvivl om hvilke punkter jeg skal have med, og hvordan jeg kan få en god vinkel på det. Jeg håber i vil hjælpe mig :)
  • Outline

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal vælge et emne, som jeg skal snakke om i 5 min på engelsk Det kan være hvad som helst. Så længe det bare er under teamet "britain" osv. Jeg har absoulut ingen idé om hvad jeg skal snakke om, så er der nogen der kan give mig nogle idéer? Mange tak.
  • nogle der kan forklare led og hovedsætninger til mig?

    Forumindlæg
    Jeg har det tit at min lærer siger, at mit engelske ordfårråd er til 12, men at jeg ligger til 7-10 fordi, at jeg ikke kan finde ud af hoved og ledsætnigner. Det er jo en ret dum fejl, men kan ikke finde ud af det.
  • Hvilken årsprøve bruges der?

    Forumindlæg
    Kan nogen fortælle mig, hvilke årsprøver de plejer at bruge på hhx som årsprøver i engelsk skrift? Altså er de fra uvm og er der nogen der førhen har været brugt til eksamen eller er de helt nye? I terminsprøver plejer man jo, at bruge dem 3 års havde til eksamen sidst.
  • Bestråling af fødevarer i USA (AT 2014)

    Forumindlæg
    Hej alle! Ville bare lige lige høre, om andre har valgt at have om bestråling af fødevarer i én af disse to fag: Fysik og/eller Engelsk. Vi skal jo snart igang med at lave talepapir, så kunne være fedt lige at dele tekster, indgangsvinkel osv. omkring emnet :)
  • HJÆLP! AT!!

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg har valgt at beskætige mig med suffragette-bevægelsen i AT (historie og engelsk), men jeg sidder og bøvler med at finde et diskussions spørgsmål. Er der nogle der evt. kan komme med idéer?
  • Vurdering af min skriftlige eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har lige været op til hf engelsk b skriftlig og mega spændt. Jeg tænkte om der måske var nogen venlige sjæl der havde lyst til at læse den og give mig en kommentar? På forhånd tak! Vh. Jeneepan
  • Total stresseeeeeeeet (AT)

    Forumindlæg
    AT eksamen Hej søde dejlige mennesker. Jeg har en engelsk tekst som jeg skal have analyseret, og skal finde en metode jeg kan bruge men ved ikke hvilken. Er der en venlig sjæl som vil hjælpe mig!!!???? Teksten er virkelig ikke særlig lang!!!
  • Samspil mellem NG og ENG!!! HJÆÆÆLLLP!!

    Forumindlæg
    Halløjsa :) Jeg skal skriver hvorfor har jeg valgt fagene ENGELSK og NATURGEOGRAFI og kan ikke rigtig komme på noget udover at i NG så er det naturen og måske menneskets samspil??? Help please! TAK :-)
  • Svar på skriftlige eksamener 2014

    Forumindlæg
    Hej ville hører om nogen af jer ved hvornår man får svar på de skriftlige eksmaner for juni prøver 2014? Jeg går selv på VUC lyngby og har været oppe i engelsk og dansk skriftlig.
  • APARTHEID

    Forumindlæg
    Hej derude, Har søgt en del på, hvordan Apartheid sluttede, men har ikke rigtig fundet svar. Jeg tror nok at den sluttede da Nelson Mandela blev president i 1994, men er ikke sikker... Skal op i mundtlig engelsk for dem der er nyserrig. :) Bedste hilsner Josef
  • mundligt prøve

    Forumindlæg
    HEJ Jeg læst mine engelske noter igennem, og ved ikke rigtig hvad jeg ellers skal gøre for at føle mig godt forberedt. Nogen der ved hvordan jeg kan forberede mig så jeg føler mig godt tilpas. Tak på forhånd
  • Hjælp til eksamens forberedelse!!!

    Forumindlæg
    Hej jeg har trukket denne artikel: http://usatoday30.usatoday.com/news/world/iraq/2005-02-28-cover-iraq-injuries_x.htm, som jeg skal analyserer og fortolke, mit problem er bare at jeg ikke forstår teksten ordenlig, så hvis der er en der er god til engelsk, som kort kunne fortælle hvad den går ud ...
  • A Dry White Season analyse

    Forumindlæg
    Hej, jeg er i gang med at skulle lave en "prøve eksamen" i engelsk hvor jeg skal snakke om denne bog. jeg vil derfor høre om der er en af jer som muligvis har en gammel opgave af den eller lign tak på forhånd. ps. budskabet kun ville også være fint
  • Nelson Mandelas sammenhæng til slaveri

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i mundtlig engelsk den 11. juni og min emne er slaveri. Min engelsklærer har sagt at det ville være en god idé hvis jeg sagde lidt om Nelson Mandela, men jeg forstår ikke helt hvad han har med slaveri at gøre. Er der nogle der har en forklaring ville det være fantastisk :)
  • Nelson Mandela

    Forumindlæg
    Jeg håber virkelig I kan hjælpe mig da jeg skal til engelsk eksamen i morgen.. Jeg spørger derfor, hvorfor var det helt præcist Nelson Mandela kom i fængsel? Håber virkelig I kan hjælpe mig, har rigtig meget brug for det!! :-)
  • 24 timers eksamen - analyse af tale

    Forumindlæg
    Er der ikke en venlig sjæl, der har nogle engelsk analyse noter til denne her tale: "The Forgotten Million" af Jeremy Hunt. Al hjælp værdsættes https://www.gov.uk/government/speeches/the-forgotten-million
  • feminist crticism??

    Forumindlæg
    Hej derude. Er der nogle der kan forklare mig hvad feminist crticism er (i engelsk)? Er det noget med kvinders rettigheder eller??? Skal vide det da det høre ind under et af vores emner til mundtlig eksamen (Love). Håber der er en der kan hjælpe og forklare mig det.