Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 19901 til 19920 af 169995
-
Første rejse til månen
ForumindlægHEj....... skal op imorgen... problemformulering: Vi vil gøre kort rede for den kolde krig, med særligt fokus på rumraketter. Vi vil komme ind på udviklingen af raketterne som blev brugt under den kolde krig til rumforskningen og udviklingen af rumraketten. Derudover vil vi diskutere hvad det h... -
Keplers lov
Forumindlæger der nogen der ved hvilken af Keplers love man har med at gøre når man snakker om ellipser . ? -
Søger tysk hjælp:-)!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har lige afsluttet 1.G og søger derfor en person/underviser/tysker(…), der er god til tysk og dermed kan rette mine stile i dette fag( på B-nivaeu). Det vil være en fordel, hvis du bor omkring/i Aalborg, idet jeg selv bor i denne by - hvis dette ikke er tilfældet ka... -
Hvor meget betyder karaktererne i 1 og 2. g på HHX?
ForumindlægHej Jeg skal starte på HHX her efter sommerferien, og der er noget, jeg er i tvivl om. De karakterer jeg får i 1. og 2. g, tæller de i det endelige gennemsnit i 3.g? Og hvad med mine årskarakterer i de forskellige klasser?Hvilke karakterer er det egentlig, der tæller til det endelige gennemsnit ... -
Gennemsnt 7 Skala
ForumindlægHey hva så der. sad lige og sgu til at regne mit gennemsnit men er lidt i tvivl om hvordan det ska regnes. Jeg får kraktere efter den nye skala.er der nogen der ka hjælpe -
Adgangskrav til gymnasiet
ForumindlægHej</p> <p>Jeg har en elev i 9.klasse der har fravalgt tysk i det hun kommer fra Kina og har haft rigeligt at se til med det danske sprog og engelsk. Hun har imidlertid gennemgået en kæmpe udvikling med det danske (og det engelske, det er ikke nemt, men hun knokler) og vil rent faktis... -
Proteinsyntesen
ForumindlægHej er der nogen, der kan forklare mig hvad og hvordan proteinsynten er/fungere? Vi er lige begyndt at gennemgå den og jeg er looost! Det behøver ikke at være såå detaljeret, bare overfladisk, men forstående.. På forhånd tak :! -
rational- og irationale tal???
Forumindlæger der nogle som kan forklare mig hvad rationale og irationale tal er??? tak på forhånd:) -
Hjælp til en Opg. (9.klasse)
ForumindlægHejsaa Kan i hjælpe mig med den her opgave: 1/2 liters flaske saftevand koster 14,75 kr Hvor mange liter saftevand kan der fremstilles, når blandingsforholdet skal være 1:9 -
To planer
ForumindlægHejsa nogen der ville forklare mig, hvordan man finder afstanden mellem to planer, alfa-plan og beta-plan? Tak -
Massefylde
ForumindlægSalt kan opt&#248; is, fordi det neds&#230;tter vands frysepunkt. Det vil sige, at vand fryser til is ved en lavere temperatur end 0 &#176;C. Massefylde for salt: 2,165 t/m3 Ved spredning af salt bruger man 14 g salt pr. m2 Fakta om Frederikshavnmotorvejen: Motorvejen best&#229;... -
Eksamenssæt i matematik
ForumindlægDet er virkelig svært at få fat i eksamenssæt.. så ville høre, om der er nogle her, som eventuelt ligger inde med nogle eksamenssæt? Det må også gerne være lavede opgaver, som jeg kan bruge til inspiration! Mvh -
Lseprøven FSA
Forumindlæghej, er jeg den eneste der syntes, at læseprøven var vildt svær? hele den sidste tekst var jo nærmest sortsnak! har ikke fået mine skriftlige karaktere endnu, men er bange for den kommer til at trække mig ned... har endda hært flere dansklærere sige, at de ikke engang ville kunne få 12 i den... s... -
Klage over SRP karakter! HJÆLP
ForumindlægHej! Er der nogen herinde som har klaget over en SRP karakter før? Vil rigtig gerne se et eksempel på sådan en klage, som faktisk lykkes at få en bedre karakter. Jeg har nemlig fået 7 i min SRP i fagene Matematik og Historie, hvilket jeg synes er yderst urimeligt, da jeg selv vil mene at opgaven... -
EFFEKT HVAD ER DET?
ForumindlægSom overskriften lyder. Hvad er effekt? Nogle der kan komme med en god forklaring ville det være kanon. Varmefylde, nogen der kan forklare det? -Tak -
Ligninger - Har brug for hjælp!
ForumindlægEr gået i stå med denne opgave, er der nogen der kan hjælpe? Tak! -
Koster
ForumindlægHar jeg forstået det rigtigt? Men skal man betale for gymnasiel suppleringskursus? -
Essay.
ForumindlægHeej . :) Jeg har fornyligt skrevet min sidste dansk stil i mit gymnasie forløb. Men er meget rystet over udfaldet af karakteren og kunne derfor godt tænke mig, at hvis der var en der ville læse det igennem og give mig en udtalelse. på forhånd tak . :D -
Biologi afgangsprøve
Forumindlægjeg skal snart op i FSA, og jeg vil høre om der er nogen der har nogle konkrete bud på nogle forholdsvise sikre emner de kan stille spørgsmål om? al hjælp kan bruges :) -
En god overskrift til elektriker lærling
ForumindlægHej Derude Er lige blevet færdig med min Gf.2 i elektriker uddannelse og er jeg igang med at skrive en ansøgning, men mangler en imponerende, målrettet overskrift. Hvis I har noget ide så må meget gerne skrive ned. Tak på forhånd
