Søgning på: tysk stil. Resultater: 19921 til 19940 af 41422
  • løs ligning og tegn graf

    Forumindlæg
    hej jeg ved ikke rigtig hvad man stiller op når ligningen hedder: f(x) = 0 ? jeg skal også tegne en graf for forskriften.
  • Our Nicky's Heart

    Forumindlæg
    Hej derude! Er der nogle derude der har lavet summary-delen af denne stil? Det er "Section B" i sættet. Brian.
  • Litterær artikel

    Forumindlæg
    Hej. Er der en som er god til dansk, der vil rette min stil igennem? Det ville være dejligt - så kan jeg sende den til vedkommendes indbakke (: God dag.
  • Poul Henningsen: Byens Lys

    Forumindlæg
    Hej! Sidder og skal skrive en stil! Hvor jeg bl.a. skal komme ind på hvad sangen "Byens Lys" af Poul Henningsen handler om! Er der nogen der kan hjælpe mig med det? Tak!
  • Højden i en cylinder?

    Forumindlæg
    Jeg skal finde højden i en cylinder? Rumfang er 1200m3. Diameter 8 m. pi 3. Hvordan stiller jeg stykket op? Eller regner det ud?
  • Hjælp til overskrift

    Forumindlæg
    Hej...Er der nogle der gider, at læse min stil igennem for, at hjælpe mig med, at finde en overskrift?Hvis ja, så bare skriv en din mail...
  • seksual moral

    Forumindlæg
    Er ved at skrive en stil om seksual-ligestilling. mangler inspiration til følgende.er nutidens seksuelmoral ens for begge køn?
  • Fransk hjælp

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som har lyst til at kigge min fransk stil igennem og strege fejlene over? På forhånd tak!
  • Glose

    Forumindlæg
    Hej.. Sidder lige og laver spansk stil og mangler en oversættelse af vendingen "mere eller mindre" - nogen der kan hjælpe?
  • HJælp Det Haster..

    Forumindlæg
    Hej allesammen... Jeg skal skrive engelsk stil til imorgen. Så tænkte jeg på om nogen af gad lii se på den ? .. Jeg sender den på mail ! Tak på forhånd.
  • Hjælp med komma - skal afleveres i morgen

    Forumindlæg
    Hej alle.. Jeg har en stil som skal afleveres i morgen men er meget i tvivl om mine kommaer, og hvor vidt der bliver brugt med eller uden startkomma.. En som er sød at hjælpe lidt? Scott
  • BRUG FOR HJÆLP.. DET HASTER!!!

    Forumindlæg
    Hej allesammen... Jeg skal skrive engelsk stil til imorgen. Så tænkte jeg på om nogen af gad lii se på den ? .. Jeg sender den på mail ! Tak på forhånd.
  • Dansk rettelse...:(

    Forumindlæg
    Jeg har skrevet stil på 1 side.. håber der er nogen der gider at hjælpe mig med rettelse :(
  • Rettelse ...

    Forumindlæg
    Jeg sidder med en stil som jeg gere vil have rettet inden jeg aflever den skal afleveres imorgen nogen der vil ?
  • Hej alle sammen.

    Forumindlæg
    Hejsa alle sammen.. Jeg skal skrive en stil om "Skagens maleren" er der nogen der har haft den opgave "stil"? ziza
  • MSN?

    Forumindlæg
    Hej er der ikke en af jer der har msn, og er online.. så jeg lige kan spørge om råd direkte online over msn?? Er i gang med min stil, og har brug for nogle råd.
  • Minus

    Forumindlæg
    Hvordan trækker jeg et stort talt fra et mindre tal? fx. 75 - 100 = - 25. Hvordan stiller jeg det over hinnanen og regner det ud? På forhånd tak for hjælpen...
  • The ice place HJÆLP

    Forumindlæg
    Hey nogen der har lavet en stil om den novelle der hedder the ice place?? Kunne virkelig godt bruge lidt inspriration
  • Analyse af "Returbillet" af Kathrine Marie Guldager

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, der har skrevet en stil om novellen "Returbillet", eller en analyse? Skal aflevere den på onsdag. Hjælp hvis I kan!!! Eller bare en link hvor man kan finde den!!! Mange tak på forhånd!!!
  • Engelsk, lørdag (:

    Forumindlæg
    Hej SP :) Er der muligvis en som kan læse min engelsk stil igennem? (tegnesæt,evt stavefejl osv)

Søgninger relateret til tysk stil