Søgning på: billedkunst eksamen. Resultater: 19961 til 19980 af 34503
  • Evolutionsprincipperne

    Forumindlæg
    Godaften, jeg sidder og er igang med at læse op til eksamen, et af spørgsmålene er forklar evolutionsprincipperne, problemet er at jeg ikke ved hvad det er? Så håbede nogle af jer kloge hoveder kunne forklare mig det
  • CO2 og H2O som hævemiddel?

    Forumindlæg
    Hej, jeg har som eksamens spørgsmål: Hvorfor kan CO2 og H2O få en dej til at hæve? Jeg har søgt på nettet, men det har været forgæves. Nogen der kender svaret? (;
  • Trykte reklamer ideer

    Forumindlæg
    Hej, jeg har trukket trykte reklamer til min afgangs eksamen, og ville i den sammenhæng hører om der var nogen der havde nogle gode ideer til en god reklame? Tak på forhånd!
  • Matematik HHX B niveau d. 26 maj 2015

    Forumindlæg
    Hejsa, er der nogen der ligger inde med OPGAVE 7 spørgsmål C fra eksamen i matematik på hhx b niveau d. 26 maj 2015? Har virkelig brug for hjælp til den
  • Gode billeder at analysere

    Forumindlæg
    Halløj:) det her er første gang jeg stiller et spøgersmål her inde. Men ville høre om der er nogen der har nogen gode Kunstnere eller gode billeder man kan analysere på forhånd til eksamen?:)
  • Bioteknologi, spansk eller dansk skriftlige eksamenssæt?

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen, som enten har eller kender til hvor man kan hente eksamenssæt i fagene Bioteknologi A, Dansk A og Spansk A? Vil nemlig gerne øve mig til eksamen i sommer.
  • Reklamefilm

    Forumindlæg
    Jeg har trukket reklame til mundtlig eksamen i dansk og jeg har det svært ved at finde en reklamefilm jeg kan arbejde med derfor ville jeg spørger om i har ideer til reklamefilm?
  • Oplæsnings stykke

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til eksamen i ondskab og jeg har valgt at gå op i en kortfilm ved navn "Beast" af Lars Pedersen Arendt. Er der nogen der har et godt oplæsningsstykke til den??
  • Oplæsningsstykke til 'Udslidt' af H.A Brendekilde

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg skal analysere Udslidt af H.A. Brendekilde til min dansk mundtlig eksamen Jeg ved dog ikke hvad mit oplæsningsstykke skal være Har i nogle forslag eller idéer?
  • analyse af kortfilmen "valgaften"

    Forumindlæg
    Jeg skal op til eksamen her om lidt og har trukket kortfilm. Jeg har herunder valgt kortfilmen "valgaften." jeg er meget i tvivl om mit oplæsningsstykke er der nogle der har ideer?
  • Hvor finder jeg essays??

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal bruge et essay, til min 9ende eksamen, mundtlig dansk, med emnet "Reflekterende tekster". Men hvor finder jeg nogle?? De skal gode og helst let forstålige.
  • Matematik

    Forumindlæg
    Hej, jeg har matematik b, og jeg afslutter det i år. Har jeg så automatisk bestået matematik c? Jeg ved nemlig jeg dumper mat b til eksamen?
  • produkt

    Forumindlæg
    sidder og skal til eksamen i religion, og har trukket folkekirken idag, min problemstilling er, hvordan er forholdet mellem folkekirken og staten idag. men jeg mangler et produkt og kan simpelhen ikke komme på et
  • Søgehistorik

    Forumindlæg
    Jeg har været nysgerrig siden 7 klasse, må eller kan skoler kigge på din søgehistorik? Hvad nu hvis de f.x har mistanke om du har snydt til eksamen, kan de så tjekke det?
  • Kan man bestå dansk, selvom...

    Forumindlæg
    Kan man bestå dansk, selvom hvis man i lærens øjne er vurderet til 00 i både mundligt og skriftlig. Men tilgengæld formår at bestå den endelige eksamen i faget?
  • Hvordan adskiller atommasse og molarmasse sig?

    Forumindlæg
    Jeg sidder og forbereder mig til eksamen og er stødt på dette spørgsmål. Er det nok at sige, at det er forskellige enheder? Og kan man konvertere units til gram per mol, eller kan man ikke pga. mol?
  • Naturgeografi

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op til mundtlig eksamen i NG, jeg forstår bare ikke dette spørgsmål: hvilke systemer er med til at flytte energi fra de ækvatoriale breddegrader mod polerne? tak på forhånd
  • lyrik

    Forumindlæg
    jeg skal op i lyrik!danske sange efter 2011.er der nogen der kender en sang som de mener er god at gå op til eksamen med?j kan ikke finde en!er der nogen der er gået op i lyrik?
  • Folkeskolens afgangseksame

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg skal op i til eksamen i matematik med og uden hjælpemidler i morgen, og er ret nervøs.. Jeg vil egentlig spørge om tips/ting der er værd at huske til både med og uden hjælpemidler? Tak på forhånd!
  • Privatundervisning engelsk B i HF

    Forumindlæg
    Jeg søger en person som kan hjælpe mig, jeg har engelsk på b niveau og skal til eksamen til sommer. Har brug for hjælp til grammatisk, mundtligt og til afleveringer... bor i København [email protected]

Søgninger relateret til billedkunst eksamen