Søgning på: afsætning eksamen 2017. Resultater: 19981 til 20000 af 35510
  • den grimme ælling. HJÆÆÆLP plz

    Forumindlæg
    Hej folkens Jeg skal op til eksamen og mit eventyr er den grimme ælling, Har svært ved at lave en person karakteristik, så håber der er nogen herinde som kan hjælpe. Tusind tak på forhånd
  • Highway star og rabalderstræde

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal op til musik eksamen på mandag, og skal have analyseret highwaystar og rabalderstræde! Er der nogen som ligger inde med analyser til disse to numre eller som kan fortælle mig hvordan jeg gør??
  • kvantemekanik

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder virkelig og kæmper med at forstå hvad de mener i opg.1 del b) i skriftlig eksamen, foråret 2011. det er side 45 i pdf filen.
  • ALKOHOL - FYSIKEKSAMEN

    Forumindlæg
    Hvis der er nogle, der lægger inde med enkle forsøg under emnet alkohol, så må de meget gerne beskrive eller komme med links til hvor jeg kan finde dem. Det er til en 9.kl eksamen. På forhånd tak.
  • Perspektiver

    Forumindlæg
    Skal man til eksamen selv perspektivere til andet i pensum? Eller skal man kun perspektive til den eksemporaltekst man får, Jeg ved f.eks ikke hvad jeg skal perspektivere til hvis jeg kommer op i Homer. Er det ikke kun 1,5 side man får?
  • HJÆÆÆÆLP!!

    Forumindlæg
    Heej. jeg skal til eksame i matematik :S Jeg har et spørgsmål, hvor man skal forklare sammenhængen mellem stamfunktioner og arealer ? Hvordan skal jeg gøre det ? og dernæst skal jeg fortælle om anvendelsee af bestemte integraler
  • plz hjælp det rigtig vigtigt dansk!!!

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til eksamen, hvor jeg skal analysere den grimme ælling, og jeg har virkelig brug for hjælp til det stykke man skal vælge fra teksten, som skal læses højt. kom med ideer folkens tusind tak på forhånd (ps det haster)
  • Hjælp til bevis

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen, der har beviset for at l a x b l er arealet af et paralellogram? Håber I kan hjælpe, for ville gerne bruge det til matematik mundtlig eksamen.
  • Solens energiproduktion

    Forumindlæg
    Hej ... Jeg skal til eksamen i fysik imorgen og har fået følgende emne: Solen og Planetsystemet. Jeg skal forklare om Solens energiproduktion... er der nogen der kan hjælpe?hvad kan jeg forklare om? Tak på forhånd! :)
  • Hjælp til produkt

    Forumindlæg
    Jeg har trukket samfundsfag til eksamen og jeg vil gerne have flere ideer til et produkt, mit overemne er FN og mir underemne er FN fredstyrker på Cypern. Håber i kan hjælpe :)
  • Arv og miljø

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder mit i en biologi eksamen, ville høre om der var nogen der kunne hjælpe mig. hvad er arvelige og miljømæssige faktorer hos mennesket ? og hvordan finder man ud af om et individ har et vigende gen i sit DNA ? please hjælp mig !
  • Hjælp, er gået i stå...

    Forumindlæg
    Jeg er gået i stå med min forberedelse til tysk eksamen om nachkriegsliteratur. Er der nogen som har nogle inputs til teksten die rote katze eller noget analyse?
  • dipolmoment

    Forumindlæg
    Hejsa, Håber nogen vil hjælpe mig. Jeg læser til eksamen i kemi på universitetet, og har altså ikke helt forstået hvornår et molekyle har et dipolmoment, er der nogen der kan forklare mig det? På forhånd tak ;-)
  • Hjælp - Haster

    Forumindlæg
    Hey har brug for hjælp, nogle der ved hvor jeg kan finde en eksamens opgave fra 2005 i engelsk som er elektronisk og handler om high school safety? desperat brug for hjælp.. haster..
  • menneskets arvemateriale

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og arbejder med et biologi C eksamens sprøgsmål og jeg har lidt problemer med det. Spørgsmålet lyder: Redegør for menneskets arvemateriale Jeg ville høre om, der var nogle der kunne hjælpe mig.
  • Case! IKEA´s værdier?

    Forumindlæg
    Jeg køre case-eksamen denne her uge med IKEA og skal derfor finde deres værdier men jeg kan ikke finde dem nogen steder. Jeg håber i ved det :) og det haster gevaldigt mvh puk
  • Eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som ligger inden med nogle af de nye eksamenssæt for dansk skriftlig eksamen stx A niveau, da det ville være rart at have en nogenlunde ide om hvordan de er struktureret :)
  • Kan jeg nå at læse op!? :-(

    Forumindlæg
    Jeg skal i forbindelse med min Bio. C eksamen kunne 38 figurer samt 150 siders pensum og jeg har 7 dage :-S kan det lade sig gøre?
  • Læseprøve

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg var i dag til læseprøve til eksamen, og jeg ville spørge om der er nogen, der ved hvor mange rigtige man skal have for fx at få 4 eller 7? Håber nogle vil svare.
  • AT eksperter?

    Forumindlæg
    Når man skal op til AT eksamen så er det selvfølgelig vigtigt at man kan metoderne. Men vil cencoren og læren overhovedet spørge ind til emnet? Eller vil de kun spørge ind til metoderne, altså hvordan de anvendes osv.

Forrige 996 997 998 999 1000 Næste