Søgning på: historie eksamen synopsis. Resultater: 19981 til 20000 af 48309
  • Analyseskema

    Forumindlæg
    Hey Jeg er ved at skrive synopsis og jeg skal analyser en tale og et interwiev af Barack Obama. Er der nogen der har et analyseskema eller andet der kan hjælpe mig vidre? (Jeg har engelsk A på stx) På forhånd mange tak!
  • Synopsen - for grundig?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har nu siddet og lavet min synopsis, men er meget i tvivl om jeg er for grundig i arbejdet med mine delkonklusioner. Er der en som evt. vil kigge det igennem? Og som måske også kan se om min historiske metode er rigtigt forstået? Den fylder omkring 5 sider.
  • Fysikudregninger i "Rejsen til månen"

    Forumindlæg
    Hej:) Er næsten færdig med min AT synopsis, men er i tvivl om nogle ting hvad angår de udregninger Jules Verne laver. Jeg vil gerne modbevise dem, men ved ik hvordan og med hvilke formler. Nogen der måske har lavet noget lign som kan hjælpe?
  • hvad er aids - metode?

    Forumindlæg
    I min AT-synopsis har jeg en problemstilling der hedder. Hvordan smittes man med HIV og hvordan udvikles aids? Nu ved jeg bare ikke hvad jeg skal skrive af metoder. Hvordan har man fundet ud ag hvordan aids udvikles? Er det bare på baggrund af empiri eller har man udført eksperimenter?
  • METODER - HJÆLP plz

    Forumindlæg
    hey alle... jeg er igang med en AT-synopsis som skal afleveres på mandag... jeg er næsten ved at være færdig.. jeg skriver om bogen "ikke uden min datter".. i fagene Psykologi og dansk.. hvilke metoder kan man bruge i dette tilfælde..?? på forhånd taak..
  • mangler magtteori

    Forumindlæg
    Jeg skriver om korstogene i min AT-synopsis. Er der nogen, der kender en eller flere magtteorier, der kan bruges ud fra daværende magtkamp mellem paven og kejseren? Evt. en magtteori, der bygger ud fra to stormagters magtkampe? På forhånd tak
  • Problemformulering i Ks

    Forumindlæg
    Hej vi har til opgave at lave en synopsis i KS om Kampen om Tyskland. Er der nogle der har nogle gode problemformulleringer og underspørgsmål til det. Vi synes det er utrolig svært. Det er meget om Vesttyskland der prøver at skabe oprør i Østtyskland.
  • Problemstilling

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til at skrive en AT-synopsis som jeg så skal op i til sommer i 2.g. Jeg har valgt at skrive i fagene engelsk og samfundsfag. og så ville jeg egentlig høre om der var nogen der havde nogen ideer til et godt emne og evt. en ide til en problemstilling? på forhånd tak, Kristoffer:)
  • Hvilke konsekvenser har Mendels opdagelse haft i forbindelse med genetiske sygdomme?

    Forumindlæg
    Jeg sidder og skriver min AT- synopsis, og er gået i stå ved mit 3. underspørgsmål: Hvilke konsekvenser har Mendels opdagelse haft i forbindelse med genetiske sygdomme? Er der nogle der kan hjælpe mig i retning af et svar til dette spørgsmål?
  • The american dream?

    Forumindlæg
    Hejsa.. Jeg skal skrive en synopsis udfra en tekst og have: the american dream, med.. så er det bare at jeg var syg da vi fik forklaret hvad american dream er.. Nogen der kan hjælpe mig for jeg er altså lidt lost.. :s
  • Kviksølvforgiftning

    Forumindlæg
    Er der nogen venlige sjæle der vil give en hjælpende hånd :-) Jeg har i AT om kviksølvforgiftning i Japan hvor faget kemi og billedkunst indgår? Nogen der vil læse min synopsis igennem og evt komme med en kommentar? På forhånd tak:)
  • Haster? valg af emne

    Forumindlæg
    Hi alle Vi er lige i gang med at vælge en emne til vores At synopsis, som skal give en problemformulering til vores studieretningopgave. Emnet skal være ind for emne: Vækst og miljø Jeg har valget hovedfag: Samfundsfag og matematik Så håber i har nogle forslag. ER lidt lost !!
  • Eksamensprojekt

    Forumindlæg
    Jeg har lavet en synopsis til eksamensprojektet i 2.hf, og er i tvivl om hvor meget det må fylde. mit spørgsmål er, hvor meget den må fylde? min opgave fylder præcis tre sider uden litteraturliste. med den fylder den tre ½ side.
  • Hjælp, metode til sang ???? !

    Forumindlæg
    Halløj... er ved at lave min synopsis (3g), og har lige et hurtigt spørgsmål... Når man skal analysere af en sang med fokus på budskabet, hvad hedder den metode man bruger så? ... mit bud er en sang analyse med nykritiske fokus, hvordan lydder det ?
  • Frit fald - Meteor nedslag

    Forumindlæg
    Hej allesammen, jeg er igang med at skrive en AT-synopsis, og jeg har tænkt mig at regne ud hvor hurtigt en meteor, ville kunne ramme jorden, hvis det ville ske, er der nogle der kan forklare mig hvordan man kan regne det ud? (:
  • IT-case om OK

    Forumindlæg
    Hej alle sammen.. Vi sidder lige og laver synopsis om OK-benzin.. Og vi sidder godt og grundigt fast! Er der nogen der kan hjælpe os? Casen skal afleveres imorgen, så det skal gerne gå lidt stærkt. =) På forhånd tak!
  • Hjælp det haster!!!!!!

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg er i gang med min engelsk synopsis og den SKAL afleveres idag.. og det har vi lige fået at vide. nogen der kan hjælpe mig med at finde en hjemmeside, om informationer om world trade center.. og det må desværre ikke være wikipedia, og det SKAL være på engelsk.. Det haster rigtig meget!!!!
  • Diskursanalyse?

    Forumindlæg
    Hej (: Jeg sidder og laver AT-synopsis til 2.g årsprøve og skal heri lave en diskursanalyse - MEN jeg aner simpelthen ikke hvad det er og kan umiddelbart ikke finde noget om, hvad det skulle være Er der derfor nogen der kan forklare, hvad en diskursanalyse er?
  • referat nødvendig? dansk

    Forumindlæg
    Hej.. jeg har skrevet i dansk og samfundsfag. I dansk har jeg gjort brug af en novellen. Skal jeg lave et kort referat under fremlæggelsen, eller skal jeg bare regne med de kender bogen, når de nu har læst min synopsis? på forhånd tak
  • EN SPLITTET IDENTITET

    Forumindlæg
    Hej alle.. Er der ikk nogen, der kan hjælpe mig? Jeg skal snart op til AT og forsvare min synopsis omkring En Splittet Identitet. Hvem har været oppe i AT? Hvad lægger de vægt på? Kan I ikk lægge jeres tale papir ind? Hjælp?!!!?!

Forrige 996 997 998 999 1000 Næste