Søgning på: naturgeografi eksamen. Resultater: 19981 til 20000 af 34487
-
Privat lærer til B-niveau søges?
ForumindlægSøger en "privat lærer" som har matematik på min B-niveau... Primært til "undervisning" over computeren, men også gerne en der bor i nærheden af Aalborg så lidt privat undervisning kan lade sig gøre når eksamen nærmer sig... Søger ikke til fast undervisning HVER uge... Det v... -
Mediefagseksamen: kortfilm
ForumindlægHey alle, Jeg skal snart til min første mundtlige eksamen på universitetet og jeg skal op i en kortfilm, som jeg har lavet sammen med 5 andre. Vi har ikke fået meget information om eksamen, så hvis der er nogen søde mennesker, der kunne fortælle mig lidt om det, ville jeg blive super glad :-)... -
Statistik hjælp søges på universitetsniveau
ForumindlægJeg er uddannet hoteløkonom og læser videre til virksomhedspsykolog, jeg har studenter eksamen med matematik som hovedfag og har afsluttet med 12-tal-dvs at jeg er ikke logik- eller/og tal-handicappet-MEN jeg kunne godt bruge hjælp til at forberede min statistik eksamen den 5.3. især fordi jeg ... -
Eksamenshjælp?
ForumindlægJeg er desværre så uheldig at skulle til mundtlig eksamen, B-niveau kemi. Begge gange jeg har været oppe i kemi (afsluttende 9. og årsprøve 1g) er det gået galt (6/02 taller) og jeg er efterhånden skrækslagen for eksamen, især i dette fag. Er der nogen der har gode erfaringer med lektier-eksame... -
Hjææælp
Forumindlæghej :) jeg sidder og forbereder mig til mundtlig eksamen i matematik.. Jeg har fået uddelt de spørgsmål som kan blive stillet til eksamen 8dog kan de være blevet rettet lidt til 5 dage inden eksamen) men jeg sidder med dette spørgsmål : rentesregninng og annuitetsregning: Gør rede for renteforml... -
Eksamensform i kemi c
ForumindlægHej, jeg skal op i kemi om et par dage. Min sidste eksamen :D.. Jeg ved bare ikke, hvordan eksamen forløber. Vi har fået udleveret nogle titler, og har 24 min forberedelse og 24 min eksamen, tror jeg. Det jeg ikke ved er, om vi får nogle spørgsmål udleveret eller om vi bare skal snakke om en af d... -
Bestået eller ej?
ForumindlægHej Jeg er matematisk sproglig student. Jeg havde matematik på A-niveau i 3.g og gik til eksamen i dette. Imidlertid dumpede jeg min mundtlige eksamen i Mat A i 3.g. Jeg var ikke til eksamen i Mat B i 2.g. og fik 8 i årskarakter (13-skalaen) Mit spørgsmål er nu, om jeg har Mat B eller om jeg hv... -
Tager de min SU tilbage?
ForumindlægHej folkens. Der er sket det at jeg for nogle måneder siden droppede ud af mit studie i Århus, men jeg er blevet ved med at modtage min SU, selvom jeg rent faktisk ikke kom til timerne eller har tænkt at gå op til eksamen. Så er mit spørgsmål: Kan SU finde på at tage noget af min SU tilbage når ... -
Fysik Experimenter Hjælp ! :O
ForumindlægHej alle, jeg skal til fysik eksamen her på torsdag. Den helt normale folkeskole eksamen. Og jeg står med det problem at jeg ikke har nogle forsøgs ark, Og da jeg skal fremvise et forsøg, har jeg virkelig brug for nogle. Er der ikk nogle der har nogle forsøgs ark med de forskellige emner eller e... -
AT emner?
ForumindlægHej allesammen Jeg skal op i mdt biologi eksamen her den 14. juni, og er i fuld gang med at repetere Vi havde på et tidspunkt et AT forløb i biologi og idræt, hvor overskriften var fedme Kan jeg risikere at trække dette emne til min biologi eksamen, selvom det ikke er en AT eksamen? ville hjælpe ... -
Dumpet dansk A (stx) ?
ForumindlægHej alle :-) Jeg er blevet i tvivl om hvorvidt jeg er bestået dansk eller ej. I årskarakter har jeg fået: Mundtlig: 7 Skriftlig: 7 MEN til eksamen dumpede jeg mundtlig dansk og fik 00, og har endnu ikke fået karakteren for skiftlig, som jeg også var oppe i til eksamen. Kan jeg så stadig godt best... -
Hvis man dumper dansk A, kan man så blive optaget på videregående uddannelse
ForumindlægJeg skal til afsluttende eksamen i dansk om nogle få dage. Jeg frygter at jeg dumper, da vores klasse simpelthen er så fattig på noter, og vores lærer er ikke just den bedst. Langt fra! Jeg fik dog 10 i den skriftlige eksamen og 7 i både skriftlig og mundtlig årskarakter. Den uddannelse jeg ønske... -
HJÆLP
ForumindlægJeg sidder pt og forbereder mig til min mundtlige matematik A eksamen på mandag. Jeg kan se, at jeg ikke når at blive færdig til tiden, hvilket er lige ved at få mig til at bryde sammen, da jeg har så svært ved det. :-( Jeg sidder med 16 spørgsmål, og jeg er ikke god til at læse til eksamen..... -
HJÆLP
ForumindlægJeg sidder pt og forbereder mig til min mundtlige matematik A eksamen på mandag. Jeg kan se, at jeg ikke når at blive færdig til tiden, hvilket er lige ved at få mig til at bryde sammen, da jeg har så svært ved det. :-( Jeg sidder med 16 spørgsmål, og jeg er ikke god til at læse til eksamen..... -
AT: teorier fra fag??
ForumindlægJeg er igang med forberedelse til AT eksamen. Jeg har læst om struktureringen af eksamen, og under et af punkterne (Forklaring af, hvordan du har arbejdet) er jeg stødt på: "hvilke teorier fra de to fag, har du brugt?". Hvad menes der med teorier? Denne AT-eksamen tager udgangspunkt... -
Kemieksamen B, hvordan forløber den?
ForumindlægHej :) Jeg skal snart til kemieksamen B, og vil gerne vide hvordan den forløber. Jeg har spurgt min lærer, men har kun fået en vag forklaring, og jeg ved at resten af min klasse er i samme båd. Jeg er klar over vi har fået nogle spørgsmål UDEN bilag før eksamen, som vi kan trække med et ukendt ... -
Tysk eksamensforberedelse!!
ForumindlægHej. Jeg hedder Christian og går i 2.g på hhx i lyngby. Jeg har uheldigvis trukket tysk mundtlig på b-niveau til eksamen, hvilket bestemt ikke er mit skarpeste fag. Jeg har brug for en til at hjælpe mig med at forberede mig til eksamen. Min eksamen er en 24-timers, så det ville være rart at hav... -
HTX - Kommunikation/IT.
ForumindlægHEJ STUDIEPORTALEN - Har et par spørgsmål omkring min eksamen i "KOMMUNIKTATION/IT - C NIVEAU" eksempelvis, hvordan den forløber osv, da jeg er første års studerende, og ingen idé har om, hvordan man skal fremlægge dette. - Som sagt, skal jeg til eksamen i "KOMMUNIKTATION/IT - C N... -
hjælp til synopse om velfærdssaten. haster
Forumindlæghej alle sammen jeg skal op til eksamen i samfundsfag, historie eog religion som er en eksamen, og mit emne er velfærdssaten. mit problem er så bare at jeg har svært ved at finde et overordnet spørgsmål hvor jeg kan inddrage alle tre fag. Skal også lave underspørgsmål som skal være redegørende, v... -
Tilbagebetale su til gsk?
ForumindlægHej Jeg står i den situation at jeg i realiteten i morgen skal til sygeeksamen i mat A på gsk. (altså det var et kursus jeg tog for at opgradere). Har taget alle timerne og være til den skriftlige mangler kun den mundtlige. Men jeg kom ikke ind på den uddannelse der krævede mat A men en anden. ...
