Søgning på: srp historie kemi. Resultater: 19981 til 20000 af 34803
  • Behøver man lave personkarakteristisk af bipersoner?

    Forumindlæg
    Ja behøver man lave personkarakteristik af bipersoner i en novelleanalyse i 1.g? Føler bare min analyse er ALT for lang allerede..... der sådan 3 personer der er med meget lidt, men de har alle 3 en stor betydning for historien......
  • AT - MAT OG HIST ?

    Forumindlæg
    Jeg skal til årsprøve i AT og har valgt fagkombinationen matematik - historie under emnet rejser men har ingen ideer til underemner ? nogen der har skrevet i de to fag eller som vil komme med nogle ideer ?
  • hjælp til metode og teori...

    Forumindlæg
    Jeg skriver i Religion/Historie(Hum. og Samf) (skriver om pilgrimsrejse til mekka, men ved bare ikke hvilke metoder der er i samf. og Humunistisk delen?? skal til AT- eksamen. plz.. hjælp mig.
  • SSO (den finske vinter krig)

    Forumindlæg
    Hej folks! Jeg har valgt at skrive min SSO i historie. Jeg har tænkt mig at skrive noget om den finske vinter krig. Hvad synes I om emnet?
  • Metode

    Forumindlæg
    Til AT - eksamen Skal man da sige fagets metoder, eller de metoder som man selv har brugt? Jeg har kun brugt redegørelse - analyse - diskussion, da jeg har arbejdet med andre resultater. JEg skriver i biologi og historie.
  • SPARTACUS OPRØRET

    Forumindlæg
    Hej Allesammen. Jeg er ved at skrive min historie opgave, men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal analysere Spartacus oprøret ? Nogen der har nogle forslag.
  • ANALYSERE

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg er gået i stå i en historie opgave, Jeg skal analysere Spartacus oprøret, men jeg ved ikke hvordan jeg skal analysere det ?! Håber der er nogen der vil hjælpe!
  • AT - Rejser, opdagelser og foradnrigner

    Forumindlæg
    Ligesom alle andre skal jeg også skrive en synopsis. Jeg har valgt Darwins teorier, biologi og historie. Er der nogen der kan komme med bud på diverse problemstillinger, samt underspørgsmål?
  • AT: Metoder til faget religion

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der kan være mig behjælpelig med, at fortælle mig hvilken metoder man bruger i faget religion (Humaniora). Jeg skriver om korstog i historie (samfundsvidenskab) og religion. takker på forhånd
  • AT - matematik metode?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har emnet rejsen til månen med fagene historie og matematik. Jeg sidder og kæmper med hvilke metoder man bruger i matematik? Og hvordan matematik adskiller sig fra fysik? Håber I kan hjælpe =)
  • Religion - humanistisk - kildekritik ??

    Forumindlæg
    Hej. Religion er jo et humanistisk fag ? Kan man anvende kildekritik i religion, eller fungere det kun i fx historie? Hvis man kan bruge kildekritik, hvordan bruger man "det" så, kan nemlig ikke lige huske det :)
  • enevældens konsekvenser

    Forumindlæg
    Hejsa ;) jeg skal til eksamen i historie og har desperat brug for hjælp med hensyn til hvad der skete efter enevældens tid og hvilke konsekvenser den tid havde? skriv hvis du bare har den mindste oplysning ;) TAK!
  • Christiania for og i mod

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er ved at skrive dansk-historie opgave.. strår og mangler to artikler hvor den ene er for christiania og den anden i mod.. håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe mig med dette
  • word hjælp

    Forumindlæg
    Da jeg skal til at skrive historie opgave i næste uge, vil jeg gerne høre hvordan man laver fodnoter? Kan simpelthen ikk finde ud af det:(Er der ikk en der ville være så rar at forklare dette for mig?På forhånd tak...
  • Kildekritik - eksamensforberedelse!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder til en 24- timers årsprøve i historie og skal analysere en historisk kilde. Min kilde er bare en oversættelse af en ældrer beretning. Men gør det så kilden til en sekundær kilde? MVH Morten
  • Espergærde GYM!

    Forumindlæg
    Hej nogen som kender læreren Torben Wiberg Køldal fra EG? Han er lærer i samfundsfag, historie og erhvervsøkonomi!Vil bare vide om han er streng, for har ham nemlig som censor....
  • spørgsmål !

    Forumindlæg
    hej alle Jeg skal op i historie på torsdag (trække onsdag) Men jeg har nogle enkle spørgsmål - skal man have en konklusion med? Det skal man vel :) og hvor længe vare selve eksamen + min fremlæggelse? De skal vel have tid til spørgsmål?
  • Noter til 30'erne og økonomi

    Forumindlæg
    Hej!Er der nogen der har nogle gode historie noter til danmark under 30'ernes krise og økonomi (på 3.g niveau) ??I så fald ville jeg være interesseret...
  • Werther

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe mig med nogle gode notater til historierne Die leiden des jungen werther & Die neuen leiden des jungen werther???
  • hjælp hjælp!

    Forumindlæg
    Er i tvivl om hvordan man siger "denne historie er skrevet af fx. Wilhelm Bortschaft""Diese Geschichte ist bei Wilhelm Borschert".. kan man sige det?

Forrige 996 997 998 999 1000 Næste