Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 221 til 240 af 181597
-
Matematik eksamen A niveau
Forumindlægsom sikkert mange andre så skal jeg op i skriflig eksamen i matematik på A niveau på mandag. er der nogen der har gode noter der gerne vil dele dem med os andre? :) -
Skriftlig Kemi A
ForumindlægHvor mange procent skal man for at bestå skriftlig Kemi A på STX -
Kemi stx A skriftlig eksamen
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med den opgave( vedlagt)? Jeg er dårlig til at bruge de data der skal bruges til at regne tiden. Mit forslag: Jeg vil finde hastighedskonstanten ved hjælp af formlen for halveringstiden (for 1.orden) start koncentrationen vil være 100 og slutkoncentrationen vil v... -
skriftlig eksamen i mat c: med eller uden hjælpemidler???
Forumindlæghej alle sammen.. ska op til skriftlig eksamen i mat c på mandag... jeg tog faget som selvstuderende, og har derfor ikk rigtig snakket med lærerne.. spørgsmålet er så om skriftlig eksamen i matematik c, er med hjælpemidler, eller uden hjælpemidler.. dvs. er der ikke et eller anden del 1 og del ... -
Mat. Skriftlig eksamen
ForumindlægHey! Det står sådan til, at jeg skal op i matematik her på onsdag. Det er ikke mit bedste fag, og jeg prøver derfor allerede nu at forberede mig. Er der nogen, der har nogle gode råd til hvad, jeg kan forberede mig på? Og hvad jeg eventuelt kunne læse af notater/guides skrevet på nettet? Jeg ... -
Eksamen
ForumindlægHvor mange point skal man opnå i matematik skriftlig eksamen for at få enten 8 eller 9? -
Dumpet i matematik A
ForumindlægHej med jer, hvis jeg er dumpet i Matematik A er det så helt slut, eller kan man sagtens bestå faget hvis man bare får 02 i den skriftlige eksamen? -
Matematik på uni - flest skriftlige eller mundtlige eksamener?
ForumindlægEr der flest skriftlige eller mundtlige eksamener i mat på uni? Hvor mange mundtlige i forhold til skriftlige ? 10-15 % eller 80-90 % ? -
skriftlig mat A
ForumindlægAng. skriftlig matematik A niveau i dag..Hvad ville man få, når man i opg. 13 a har skrevet rigtig udregning, men har fået forkert resultat.. fik 9 men skulle have 1,5.. min lommeregner der har drillet -
Skriftlig Eksamen 2009, Samfundsfag A
ForumindlægHey Det kan da ikke passe jeg er den eneste som har valgt at lave opgave C i den individuelle del. Er der nogen som har lavet den der eventuelt havde lyst til at kigge min igennem? Hvilke teorier har I selv brugt? I må gerne komme med kritikpunkter og en egentlig vurdering af min aflevering. -
Typeopgaver i matematik A skriftlig stx
ForumindlægHej, Er der en som ligger inde med en oversigt over typeopgaver i matematik A skriftlig stx MED hjælpemidler? Eller en oversigt over hvilke emner man kommer op i? På forhånd tak! -
Skriftlig Matematik STX A niveau 2009 DECEMBER
ForumindlægHej alleammen hvor kan jeg finde eksamnessætet: Skriftlig Matematik STX A niveau 2009 DECEMBER??? -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej Hvad var i oppe i, hvordan foregik det og har i evt. gode råd? Skriftlig dansk A -
Kemi A - Skriftlig eksamen 2014
ForumindlægHejsa er der nogen der ligger inde med en facitliste eller en tidligere opgave fra Kemi A skriftlig eksamen 2014? :-) På for hånd mange tak -
Eksamenssæt til Fysik A og Matematik A
ForumindlægHej venner, Jeg har stilt et lignende spørgsmål tidligere dog uden respons. Jeg har lagt mærke til, at de mest fornyelige eksamenssæt både i matematik og fysik ikke er til at finde, jeg har i hvert fald ikke kunne finde dem, hvilket jeg er meget ærgelig over idet jeg gerne vil øve mig på dem. De... -
Samfundsfag A - Skriftlig eksamen - Idéer til potentielle temaer
ForumindlægHej alle! Jeg ville meget simpelt spørge, om der er ngoet, der skulle være i stand til at regne ud, hvilke temaer, der bliver valgt til dette års Samfundsfag A på STX? Kunne være meget smart lige at lave et "brush-up" på præcist disse emner! På forhånd; tak for hjælpen! -
Lektiehjælp til skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Jeg har matematik på b-niveau og skal til skriftlig eksamen d. 1/6. Jeg søger en der kan hjælpe mig inden. Vh Line -
Krav til skriftlig matematik eksamen u. hjælpemidler?
ForumindlægHej, Jeg ville gerne høre om der var nogen som vidste hvad det forventes at man kan til den skriftlige matematik eksamen på 1-årigt højniveau? Eller om der findes en liste af en art? -
International økonomi A - skriftige eksamen 2008
ForumindlægHejsa. Er der nogen som har lavet den skriftlige eksamen i International Økonomi niveau A fra 2008 om Tysk økonomi? På forhånd tak. -
Spansk a 2024 skriftlig eksamen - nogle der har været op
ForumindlægHej Er der nogen af jer, der har været oppe i spansk a 2024 skriftlig eksamen eller kender en, som jeg kan stille et spørgsmål til? På forhånd tak.
