Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 2421 til 2440 af 154032
  • Matematik A - Eksamen, min karakter?

    Forumindlæg
    Hej, jeg var til skriftlig eksamen i dag, og jeg kunne godt tænke mig at vide ca. hvilken karakter jeg kan forvente, og hvor meget jeg skal tage mig sammen til den mundtlige. Jeg skal blot bestå faget, er kommet ind på universitetet. Tak på forhånd! (Er sikker på jeg fik 5/5 rigtige i den uden ...
  • Skriftlig eksamen i dag

    Forumindlæg
    Hej. Var til skriftlig dansk eksamen i dag, og har lidt blandede følelser nu. Har fået 02 skriftlig årskarakter og 4 mundtligt Trak kun dansk skriftlig og nu tror jeg lidt den bliver til et 00. Er jeg så dumpet?? Tæller man faget samlet eller enkeltvis?? Help please :( :( ...
  • Hjælp til 2 hf større skriftlig opgave

    Forumindlæg
    Hejza. Jeg går på 2 Hf og jeg kunne godt tænke mig at skrive den større skriftlige opgave i matematik. Er der nogen der har nogle forslag til hvad jeg kunne skrive om i matematik?
  • Hjælp til Biologi B rapport Haster !!!!

    Forumindlæg
    Hej igen Jeg har nogle spørgsmål i min biologi B rapport som driller mig en hel del. Og det er nogen om øjet (synssansen) og følesansen om det er tapperne eller det er stavene i øjet som er mest specfikke. Følesansen er det hvordan signalerne sendes fra receptorer til hjernen. Jeg synes at j...
  • Skriftlig advarsel? Helpp

    Forumindlæg
    Kære alle. Jeg ved at en skriftlig afvarsel om for meget fravær, bliver sendt anbefalet til forældre (hvis barnet er under 18) MEN kommer der til at stå fraværsprocenten eller er det bare Standard brev? er det bare det man selv har skrevet under på? Helppp.. og gider ikke dumme kommentare (:
  • Jeres skriftlige årsprøve?

    Forumindlæg
    Hej..Da du var op til skriftlig dansk årsprøve i 1.g.. blev der så brugt et tidligere eksamenssæt? og hvor gammelt var det eksamenssæt så?håber nogen kan huske det.. hehe tak :)
  • lommeregner til skriftlig matematikeksamen?

    Forumindlæg
    Hej Må man bruge lommeregner til den skriftlige matematikeksamen på B-niveau i delprøve 1 ?
  • Skriftlige eksamenskarakterer 3.g

    Forumindlæg
    Hej. Ved i hvornår i ca. får bedømmelsen for jeres skriftlige eksamener? :)
  • Emner skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Har I nogen Idé om hvile emner som kunne forekomme i én skriftlig eksamen? Tænker selv på noget med ytringsfrihed, muhammedtegningerne
  • Skriftlige karakterer (HF) - hvornår?

    Forumindlæg
    Hej alle Hvornår offentliggøres karakterene fra de skriftlige eksamener på HF? På forhånd tak
  • Skriftlig fremstilling forberedelse

    Forumindlæg
    Hej alle sammen jeg har for tiden været en smule nervøs, da jeg skal op til eksamenerne næste år. Vile gerne høre, hvordan jeg kan forberede mig i skriftlig fremstillingået da det er mit svageste punkt. På forhånd tak
  • skriftlig aflevering i historie på 1.HF skal man det?

    Forumindlæg
    hej allesammen jeg kom har tænkt lidt på om det er normalt at have skriftlige afleveringer i KS (historie, religion og samfundsfag) i 1. HF? jeg har ledt rundt på nettet og har ikke lige kunne finde svaret så håber der er nogen der kan hjælpe. mvh lea
  • Virksomhedsøkonomi skriftlig eksamen 2008???

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder med en aflevering, og kan ikke komme videre, forstår slet ikke viø overhovedet... Derfor leder jeg efter én der enten har lavet denne opgave som aflevering el. andet. Det er den der blev brugt til eksamen i 2008 i skriftlig virksomhedsøkonomi B
  • dansk skriftlig fremstilling

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal imorgen op til terminsprøve, dansk skriftlig fremstilling, og det er første gang. Problemet erbare at jeg ikke ved hvordan jeg skal forberede mig. Hvordan skal jeg gøre det? Evt nogle gode råd. Skriv endelig! Tak:)
  • Skriftlig mat b eksamen..

    Forumindlæg
    Hejsa folkens.. Der er j mange der skal til skriftlig matematik b eksamen nu her på onsdag og så vil jeg bare lige høre, om der er nogle af jer der skal eller var sidste år, som kender nogle gode måder til hvordan man læser op.. eller om det overhovedet er nødvendigt for den sags skyld? Mvh. Annie
  • Skriftlig matematik B, 2009

    Forumindlæg
    Hejsa :) Er der tilfældigvis en der ligger inde med skriftlig matematik B, fra maj 2009. Ved godt den ligger på studienet men hvis der nu var en sød sjæl, der ville hjælpe behøvede jeg ikke bruge penge på at hente den. Mvh Nadja :)
  • evaluering af skriftlig stx

    Forumindlæg
    hejer der nogen der ved hvornår der kommer evaluering og kommentarer fra de skriftlige eksamener på nettet?der plejer at så hvilke opgaver de fleste elever har valgt og om opgavesættet var godt. Og hvor mange der fik 5 og 8 osv...
  • Skriftlige karakterer/årskarakterer

    Forumindlæg
    Ved i noget om, hvorvidt de skriftlige årskarakterer tæller med i det samlede gennemsnit, selvom man har været oppe i dem til eksamen?
  • Metode biologi og psykologi

    Forumindlæg
    Hej tager imod alt hjælp, alt kan bruges er desperat!! Jeg har om Aids i biologi og psykologi. Min problemformuerling lyder: Fokusspørgsmål: Hvorfor så udbruddet af AIDS ud til at få katastrofale konsekvenser for Danmark? Og hvilke psykiske reaktioner medførte det? •Jeg vil redegør...
  • Dansk skriftlig årsprøve

    Forumindlæg
    Nogle der går i 1g som har været op i Dansk skriflig årsprøve ? + hvilke emner var der, at vælge mellem ?