Søgning på: polterabend jan sonnergaard perspektivering. Resultater: 2541 til 2560 af 3925
-
engelsk eksamen
ForumindlægHej.. jeg skal til engelsk eksamen i morgen og er rigtig nervøs. jeg fik 4 4 i årskarakter og jeg sidder nu og øver. Jeg ved hvad jeg skal sige for hvert emne og mine perspektiverings teskter har jeg også læst og har styr på dem.,. Tror i så det vil gå godt med mig ? -
eksamen
Forumindlæghej, jeg er igang med en analyse af til mit døde barn som er skrevet af tove ditlevsen. Mangler stort set kun perspektivering, og jeg skal perspektivere til barndommens gade. Nogle der kan hjælpe med ligheder og forskelle. lyrik -
hjælp til strållinger til eksammen
ForumindlægHej, vi er 2 piger som har trukket "strålinger" til eksammen i 9 klasse. vores problemstillingen er "Strålingens indvirkning på levende organismer". ville i kunne hælpe med at lave nogle arbejdsspøgersmål, og vores fire kompentencer (Modellering, Kommunikation, Undersøgelse o... -
Zappa
ForumindlægHej mennesker! Jeg skal skrive genre og perspektivering af Zappa, er der nogen der har nogle ideer? Ku' godt bruge noget inspiration, da jeg slet ikke har en ide til hvad jeg skal skrive til noget af det. På forhånd taaak! :D -
OSO Hjælp
ForumindlægHej. Jeg skriver lige nu oso i 10 klasse, og har valgt emnet læge, med speciale i onkologi. Jeg er netop ved at være færdig med min opgave, men mangler en vigtig del, nemlig perspektivering. Er der nogle der har en god idé til hvad man kan perspektivere kræft til? -
Hvordan skal jeg fordele min tid?
ForumindlægHej alle, Jeg skal snart til AT årsprøve, inden det ville jeg gerne vide hvordan jeg skal fordele de 20 min. jeg får, dvs hvor lang tid skal jeg bruge på besvarelsen af mine problemstillinger, dernæst metode, perspektivering til studierap. og til sidst diskussion. På forhånd tak -
Fra Burnmeister&Wains Jernstøberi
ForumindlægHej Medstuderende. Jeg skal snart op til dansk mundtlig, og jeg vil gerne havde lidt hjælp til noget perspektivering. Hvordan kan jeg perspektivere Fra Burnmeister& Wains Jernstøberi til billedet "Udslidt" og "Pelle Erobreren" Det vil være en kæmpe hjælp. Tak på f... -
Dansk synopse hjælp!
ForumindlægHejsa. :-) Skal aflevere synopsen, imorgen har meget brug for hjælp?? Er der nogen af jer der ved om, ens selvvalgte læsestykke skal med i synopses? Angående perspektivering, skal man perspektivere til ens pensum, er det er krav? Håber i kan hjælpe. /Rasmus :-) -
Staffeldt og heltedigtning?
ForumindlægHej. Jeg skal til old-eksamen om 1 uge. Vi har i forhold til iliaden perspektiveret til Staffeldts "Indvielsen", men jeg har ikke lige været tilstede, da vi gik igennem perspektiveringen. Er der nogle der har arbejdet med den samme tekst, eller kan give nogle input? Mvh. -
Staffeldt og Old? Platon: symposion
ForumindlægHej. Jeg skal til old-eksamen om 1 uge. Vi har i forhold til iliaden perspektiveret til Staffeldts "Indvielsen", men jeg har ikke lige været tilstede, da vi gik igennem perspektiveringen. Er der nogle der har arbejdet med den samme tekst, eller kan give nogle input? Mvh. -
Analyse af Tegneserien Ferdinand
ForumindlægHej Jeg skal analyser tegneserien Ferdinand. Jeg vedhæfter et billede og en analysemodel. Jeg kan ikke se hvad budskabet, Medie og hvilken Målgruppe det tilhører, har evt. også brug for hjæp til perspektiveringen. Jeg har aldrig før analyseret en tegneserie og fatter det bare ik. -
Opgavespørgsmål til biologi :)
ForumindlægHej :) Jeg har lige et spørgsmål til biolog med perspektivering til fysik. Hvorfor er det relevant at vide noget om planters nettoprimærproduktion, når man skal vurdere årsagerne til eller forhindringerne af global opvarmning? Jeg håber at i kan hjælpe! -
Design af højtaler for RLC-sugekredsløb.
ForumindlægHejsa :) Jeg er gået i stå ved min perspektivering. Kan ikke finde noget på nettet :( Hvordan kan et sugekredsløb bruges i design af højtaler? Håber nogen kan hjælpe, da jeg er på bare bund. -
Analyse af Kalle Pimp- Dagens Danmark
ForumindlægHeeej :) Jeg skal snart have terminsprøve. Jeg har digt og valgt Dagens Danmark af Kalle Pimp, er der nogle af jer der har lavet en analyse eller kan hjælpe med følgende spørgsmål: - Miljøkarakteristik - Sproglig virkemidler - Perspektivering - Hensigt - Osv. Tak på forhånd :) -
Hjælp!! Analyse af branden til mundtlig dansk eksamen
ForumindlægHej Jeg har trukket reportage som fordybelsesområde og har derfor valgt prøveoplægget “branden” af Herman bang. Har virkelig brug for hjælp til analysen, fortolkning og perspektivering. Er der derfor nogle der har nogle noter eller en opgave liggende som jeg kan bruge? -
Kilder
ForumindlægHej. Jeg har afleveret min synopse til censor, og kommer i tanke om, at jeg har glemt at putte kilden til min perspektivering ind. Vi har haft om den i pensum. Er der ikke noget med, at det ikke er et krav at have en kilde fra pensum med? Tak -
Case-besvarelse
ForumindlægHvad indebærer en god case-besvarelse ift. psykologisk problemstilling, indledning, teori, analyse, konklusion, perspektivering og evt. diskussion? hvordan skal jeg formuler mig? Jeg forstår ikke hvad de forskellige punkter indebærer. På forhånd tak for hjælpen... -
Immatrikuleret 1.9. 1982, Spøgelse.. HJÆLP!! :)
ForumindlægHalløj, jeg sidder i 2.g og har fået til opgave at vælge en novelle fra Sonnergaards novellesamling "Radiator". Jeg skal skrive en litterær artikel over en af disse, og har valgt novellen "Immatrikuleret 1.0. 1982, Spøgelse". Jeg sidder og går i stå, og ville elske en smule... -
Rettelse af min opgave (igen)
ForumindlægHej alle :-) Jeg sidder med en spansk aflevering, som jeg godt vil have kigget igennem, da jeg har erfaret at jeg selv stinker til at rette min opgave :-) Hvis der er nogen, der kan sige mig, hvad jeg skal have ændret, så vil jeg sætte rigtig stor pris på det :-) Querida Maria Me llamo Gry... -
Historie årsprøve
ForumindlægJeg skal til årsprøve i historie på mandag, men er ikke rigtig med på hvordan sådan en foregår. Er der nogen som har været oppe til enten årsprøve eller eksamen så vil fortælle lidt om det ? Altså hvad skal jeg ligge vægt på når jeg læser, og hvordan kan spørgsmålet lyde, og alt det der.Håber nog...
