Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 2621 til 2640 af 65692
-
Matematik hjælp
ForumindlægHej alle - nogen der kan hjælpe mig med opgave 1 (ii). Jeg kan godt se, mit svar er forkert, da un ikke konvergerer mod u? -
HTX eller STX snit
ForumindlægHeej jeg går stadig i 9.kl, men skal vælge mellem htx eller stx. Pludselig kom jeg i tanke om der var forskel på, at man kommer ud med et højere snit fra stx men lavere i htx eller omvendt, altså er der forskel ? -
Studieretning? Matematik A?
ForumindlægHej alle. Jeg kom i sommer ind på stx, og kom i en klasse, som var langt fra mit ønskede. Jeg ønskede Samf. A - Engelsk A - Mat B, men kom på Mat-Fys-Kemi. Det er virkeligt en god klasse, men jeg har besluttet mig at skifte klasse efter grundforløbets afslutning (altså om 2 uger). Jeg har valgt... -
Matematik C privathjælp søges
ForumindlægHej Jeg går på HF først år. jeg søger der en som har styr på faget matematik, hvorved jeg har på C-niveau. jeg vil gennemgå opgaver/ eksamensæt med dig. Fokus på eksammen både den skriftlige og mundlig del. jeg søger en som kan hjælpe en eller 2 gang om ugen og hjælpen kan passende foregå ve... -
Mundtlig matematik Trigonometri
ForumindlægHej. Jeg sidder og forbereder mig til mundtlig matematik og har fået spørgsmålet "Trigonometri - De trigonometriske funktioner. Løsning af trigonometriske grundligninger" Er der nogen der kan hjælpe med hvor jeg skal starte og slutte? Altså en god disposition til en fremlæggelse af det... -
skr. matematik eks.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal snart op til skriftelig eksamen i matematik på c. Og har brug for nogle guldkorn som kan give mig et lille skub. Nogle som muligvis har nogle gode notater? Jeg vil være så lykkelig, da det er min første og sværeste for mig:(Spred fred.. -
Består jeg matematik A?
Forumindlæghej, hvad er mine chancer for at bestå matematik A hvis jeg får 7 både mundtligt og skriftligt i årskarakter og i tilfælde af at jeg går til eksamen, og får 00 både mundtligt og skrifteligt? Håber der er nogle der kan hjælpe? -
Lektiehjælp tilbydes i Engelsk og Matematik
ForumindlægSkal du til eksamen og har du problemer så kan jeg hjælpe. Jeg er en 27 årig mandlig tidligere studerende der godt kan li at undervise. Jeg har evner indenfor matematik på meget højt niveau. Engelsk er næsten et modersmål. Send en sms til 50654603. Morten -
Eksamen: redoxreaktioner på B-niveau?
ForumindlægHej alle, Jeg skal til eksamen i Kemi B- niveau, hvor vi kan komme op i emnet redoxreaktioner. Eksamenspørgsmålet lyder: Gør rede for begreberne oxidation, reduktion og redoxreaktion. Forklar, hvad man forstår ved oxidationstal og vis, hvordan man afstemmer en redoxreaktion vha. disse. Yd... -
Eksamen
ForumindlægJeg er lidt i tvivl.. Hvor meget vægter mundtlig fysik B eksamen? -
Matematik B afgørende karakter
ForumindlægLige et hurtigt spørgsmål Hvis man får 4 i årskarakter både mundtlig og skriftlig matematik B, men 00 til skriftlig eksamen er man så ikke bestået ? -
Bestå eller dumpe i skriftlig matematik
ForumindlægHej.. Jeg skal op i skriftlig matematik på A i morgen. Hvor mange point ud af hvor mange, skal man have rigtigt for at bestå? Eller hvor meget procent rigtig skal man have? -
Tvivl ang. adgangsgivende eksamen!
ForumindlægEr det rigtigt forstået at en adgangsgivende eksamen er f.eks. en afsluttet 2 årig HF, selvom om jeg på dette eksamensbevis mangler Fysik B og mat A. De to manglende fag har jeg taget som henholdsvis enkelfag og GSK supplering. Grunden til spørgsmålet kommer af, at jeg for at kunne komme ind ... -
MatA eksamen-Odense hjælp
ForumindlægHej Jeg har en mundtlig eksamen i matematik d. 14 august og vil i den forbindelse høre, om der er nogen derude...helst fra odense, som jeg kan hyre nogle timer for at sikre mig, at jeg kan mit stof.Det skal være nok til at bestå..og forhåbentlig også lidt derover. Alternativt, kan det også gør... -
Hvordan klarer i mundtlige eksamer?
ForumindlægJeg vil gerne vide hvordan i klarer jeres mundtlige eksamener, altså har i lavet en dispostition, er der nogle som kan give mig gode råd og evt. forklarer mig hvad det betyder at "forsvare" ens opgave? TAK -
Jeg har brug for hjælp til matematik projekt
Forumindlægheeej Jeg går på VUC 10.klasse og jeg bruge for matematik projekt på D niveau til mundtlig Eksamen. og vi skal aflever den på torsdag den 29 april, og jeg ikke begyndt endu med det.. er der nogen har en klar projket til mig plz...??? -
Linje med design og matematik? Erfaringer.
ForumindlægHejsa Jeg går i 8. klasse og er begyndt at spekulere på, hvad jeg videre vil efter folkeskolen. Jeg ved ikke hvad jeg gerne vil uddanne mig til, men enten skal det være noget med fysik/kemi, eller noget helt andet og kreativt med noget design. Så fandt jeg en linje på STX der hedder: Matematik ... -
Erfaren lektiehjælper tilbyder hjælp i matematik
ForumindlægJeg tilbyder lektiehjælp i matematik. Jeg kan både hjælpe på folkeskole niveau (1. - 10. klasse) og gymnasie niveau (C,B,A). Jeg har meget erfaring med at hjælpe gymnasieelever både med de daglige lektier og med at læse op til eksamen. Hvis i bruger matematik-programmet maple i undervisningen, er... -
Spørgsmål vedr. matematik årsprøve
ForumindlægJeg står og skal op i en matematik årsprøve her imorgen, og mener selv jeg har øvet mig forholdsvis godt ved at regne div. tidligere opaver ud. Men, nu slår det mig pludselig den tanke, om årsprøven minder om den såkaldte terminsprøve man havde i folkeskolen - Altså på det grundlag, at den årsprø... -
sproglig mat eksamen
ForumindlægHey, er der nogen af jer, der har eksempler på hvilke spørgsmål man kan trække til mundtlig mat eksamen (b-niv)?Eller har i nogen idéer til dispostion?Håber I kan hjælpe ;)
