Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 2641 til 2660 af 154032
  • stx matematik A august 2012

    Forumindlæg
    Hej Hvert år lægges der et facitsliste op på studieportalen, men hvorfor er der ikke blevet lagt noget op i dag? Det ville være intressant at vide om man har regnet rigtigt ud i de forskellige opgaver :)
  • Fsa Tysk skriftlig fremstilling

    Forumindlæg
    hej derude er der nogen her inde som har skrevet tysk skriftlig fremstilling hvis ja, hvad skulle man skrive om? har nemlig prøve efter ferien i uge 2?
  • Skriftlig Dansk 1.g

    Forumindlæg
    Hej alle brugere af studieportalen ;) Jeg skal til skriftligt dansk imorgen, (prøveeksamen) og jeg er ikke 100% klar over hvad det egentlig er der sker? jeg møder kl 8:30 med min bæbare, sætter mig ned, og efter 4 timer går jeg ud af døren igen. Men trækker man individuelt en tekst, eller for a...
  • Skriftlig forklaring af cosinus og sinus

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg har fået en opgave for hvor jeg skal forklare skriftligt hvad cosinus og sinus er. Jeg skal forklare det som til en brogygningselev der aldrig har hørt om det før. Jeg må ikke bruge formler i forklaringen, men gerne give et eksempel til aller sidst, men det har jeg styr på selv :) ....
  • Skriftelig årsprøve imorgen!!

    Forumindlæg
    hej allesammen. jeg går i 2.g og har skriftlig årsprøve i dansk imorgen, og jeg har besluttet mig for at jeg vil skrive en litterær artikkel, men jeg vil bare gerne have det helt på det rene med hvad man må have med ind som hjælpemidler. Jeg har hørt noget om at man må tage hjælpemidler med ind....
  • Terminsprøve i dansk, skriftlig fremstilling

    Forumindlæg
    Jeg skal i næste uge have terminsprøve i dansk, skritflig fremstiling, og jeg ville lige høre om, nogen af jer havde nogle gode eksempler på en skriftlig fremstilling - f.eks. et essay e.lg, så jeg kan se, hvordan det nogenlunde kan sættes om. Jeg har prøvetaf google mig frem, men uden held, des...
  • Hierfoglyffer og hieratisk skrift

    Forumindlæg
    Hejsa Er det muligt at gøre sådan at man kan skrive med Hieroglyffer og Hieratisk skrift i Mathtype eller Word 2007? Det må også gerne være et andet program, bare jeg kan kopiere det over i et word dokument.
  • Skriftlig advarsel (gym)

    Forumindlæg
    Kære alle. Jeg ved at en skriftlig afvarsel om for meget fravær, bliver sendt anbefalet til forældre (hvis barnet er under 18) MEN kommer der til at stå fraværsprocenten eller er det bare Standard brev? er det bare det man selv har skrevet under på? Helppp.. og gider ikke dumme kommentare (:
  • citater med en anden skrift?

    Forumindlæg
    Hej. Er i gang med at skrive srp, og tænkte på om det ville være en god idé at skrive citater med en anden skrift, for lige som at adskille det ydermere fra selve teksten? Hvad synes i? og hvad tror i lærerne ville synes
  • Skønhedsidealer i dansk og biologi

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal lave en synopsis til min eksamensprojekt. Jeg vil lave den i dansk og biologi. Mit overordnede emne er skønhedsidealer. Jeg vil komme ind på fedme kontra ekstrem tynd, hvorfor det ikke er sundt (herunder BMI, slankekurer, anoreksi/bulimi) Jeg har ikke fundet nogle litterærer teks...
  • Hjælp - AT - Religion og biologi :)

    Forumindlæg
    Hejsa :D Jeg sidder og knokler med AT-eksamenssynopsis, og er stødt ind i noget hvor jeg godt kunne bruge lidt hjælp. Jeg skriver i religion og biologi, omkring stamceller/stamcelleterapi, og skal lidt ind på hvilke etiske overvejelser der er omkring brugen af stamceller og sådan, i forbindelse ...
  • Kemi/biologi - landbrug

    Forumindlæg
    Hejsa... Jeg skriver i øjeblikket en biologi/kemi opgave og har problemer med at finde ud af, hvad primær og sekundær produktion inden for landbruget er?? Nogen som kan hjælpe? Anne
  • Hjælp. AT i biologi og religion. :-)

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal til at skrive AT i fagene biologi og religion.... :-) Er der nogle som har nogle gode emner til disse? og eller opgaver, så jeg kunne få noget inspiration :-) Hilsen Pernille
  • biologi rapport skoven

    Forumindlæg
    jeg er ved at lave min biologi rapport om skoven, og sidder fast ved organismetyperne i skoven og fødekæder. det ville være fedt hvis i kunne hjælpe. på forhånd TAK.
  • Hvad forventes hvis man tager 6 A-fag på gymnasiet?

    Forumindlæg
    Hvad forventes hvis man tager 6 A-fag på gymnasiet? Hvordan vil ens skema se ude? Kan det skriftlige arbejde håndteres?
  • Skriv min dansk A eksamen mod betaling

    Forumindlæg
    Kære Studieportalen Jeg skal op til skriftlig dansk A (HF) i næste uge, og jeg søger dygtig person som kan skrive min skriftlige eksamen for mig (der kræves ikke fysisk fremmøde eller lignende). Dette er selvfølgelig mod betaling og med et meget gavmildt beløb.
  • 1.g ...Dansk Skriftlig årsprøve

    Forumindlæg
    Hej..jer der har været op til dansk skriftelig årsprøve i 1.g, hvad var det fornogle emner i havde at vælge imellem...Hvordan er det helt præcist det foregår, for min lærer sagde noget om at der var en opgave vi skulle starte med at løse... Har i også haft sådan en?Bjarkee
  • Skrift mat, hvor meget skal man vise?

    Forumindlæg
    Hvor meget skal man vise når man er til skriftlig eksamen. Skal jeg fx vise hvordan jeg finder rumfanget ved at integrere, skal jeg så vise helevejen ned hvordan jeg udregner itegralen, eller må man bare omskrive udtrykket og trykke ligmed, eller beregn i mathcad?
  • FSA biologi og geografi

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op i biologi og geografi i morgen, og jeg ville høre om der andre, der har haft terminsprøver, og om de så ikke ville sige, hvad de handlede om ?
  • Skriftlig matematik B - eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg skal op i skriftlig matematik B her på nøste fredag. Jeg er desværre i tvivl om hvilke formler, jeg bør kunne udenad, - håber nogen vil hjælpe. Tak på forhånd Hilsen Matt