Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 2681 til 2700 af 57177
-
Hjælp til dansk essay
Forumindlæger der nogle der kan kommer med gode forslag til hvad med kunne skrive til sin dansk essay. jeg ved ikke hvad min stil skal handlene om. vores essay stil er et frit emne håber der er nogle der kan komme med gode ideer til hvad man kunne skrive til et essay stil. -
Dansk til latin
ForumindlægHej. Hvordan oversætter man fra Dansk til latin? -
Vejledende eksamensopgaver stx a-niveau 2008
Forumindlægjeg er i tvivl om hvordan jeg skal løse denne opgave via vektorregning: en cirkel er givet ved ligningen: x^2+4x+y^2-6y-23=0 centrum: (-2,3) radius=6 ligning L: 3x-4y-4=0 cirklen har to tangenter t1 og t2 der er paralelle med l: Bestem en ligning for hver af disse to tangenter: Jeg aner simpelt... -
Engelsk delprøve 1 stx 2013, opg 1?
ForumindlægHej, jeg har for et par dage siden været til engelsk skriftlig eksamen, og ville spørger om der nogle der havde et svar på det aller første spørgsmål ( find fejl og argumentere), kan huske at jeg skrev noget med at "good" skulle laves om til "well". Hvis i ellers har nogle s... -
Hjælp Til bio stx c eks. Diabetes 2
ForumindlægJeg har fået følgende spørgsmål, som jeg håber nogle af jer kunne hjælpe med at svare på. Finn på 65 (overvægtig (BMI > 35) og absolut ingen motion) har af lægen fået at vide at han har fået begyndende Diabetes type 2, men han mangler noget viden og rådgivning. Forklar Finn hvordan m... -
det danske sprog
ForumindlægHej :) jeg skal skrive en kronik om det danske sprog og det øgede brug af engelsk med udgangspunkt i disse to tekster: Eksperter: Tal dansk på universiteterne (fra berlingske Tidende) og Ledende artikel: sproglig fornyelse nødvendig (også fra Berlingske tidende) så jeg vil spørge om nogen havde... -
oversættelse til dansk
ForumindlægEine weitere Analyse erstellt Bettelheim von dem Märchen „Hänsel und Gretel“. Hierbei geht es weniger um die sexuelle Entwicklung als vielmehr um das Loslösen von der Mutter. Die Mutter, die als Nahrungsgeber für das Kind von Anfang an da ist, führt die Kinder in den Wald, da nicht genug Nahrung... -
Dansk statsborgerskab.
ForumindlægHvis jeg afbryder min nuværedene udd, for at skifte til et nyt udd men som jeg ikke er inde endnu. Kan jeg godt få dansk statsborger? -
dansk og analysemodel
Forumindlægjeg skal op i dansk eksamen, og jeg il spørge om der nogen der ved hvor jeg kan finde nogle gode analysemodeller til noveller, digte, folkeviser osv.På forhånd tak -
fremgangsmåde til dansk??
ForumindlægNogle der kan fortælle mig en god fremgangsmåde at rette mine dansk stil?? -
dansk eksame
ForumindlægHeej er der nogen som har været op i skrf. dansk i dag??? og hvilke emner var der?? -
Dansk folkeparti
ForumindlægHej hvad mener Dansk folkeparti med, at det kan have ødelæggende konsekvenser for den danske samfundsstruktur, hvis man ikke bremser indvandringen af personer fra ikke vestlige lande? -
Dansk stil
ForumindlægHej "studies" Er der nogle her der er rigtig gode til Dansk? Og som vil rette min dansk stil, som skal afleveres i morgen :0 Tak på forhånd! :) -
Dansk eller historie?
ForumindlægI forbindelse med vores Dansk-historie opg. skal nu kun vælge ét fag! Skal jeg vælge en dansk eller historie opg!? -
Dansk Folkeparti..
Forumindlægdansk folkeparti siger selv at de er det eneste parti som holder fast på de danske værdier.. eeeh? hvad er de danske værdier??.. giv eksempler.. -
Rettevejledning til STX 29 maj 2015 SAMF A
ForumindlægJeg leder efter rettevejledningen til Rettevejledning til STX 29 maj 2015 SAMF A Nogen der kan hjælpe mig - eller henvise mig til hvor man kan finde den? -
A-nivea stx eks. sæt dec 2008
ForumindlægHej. Er der nogen som sidder inde med en besvarelse af eksamenssættet matematik STX A-niveau d. 12 december 2008? På forhånd mange tak! -
STX Engelsk B Delprøve 1 - Terminsprøvetræning
ForumindlægHej :) Er der nogen, som sidder med STX Engelsk B Delprøve 1 - Terminsprøvetræning, er I så søde at lægge den herud?????? mange tak på forhånd!!!!! -
lektiehjælp til 1 musikA opgave 3.g stx?
ForumindlægKan nogen købes til lektihjælp til 1 opgave (flydekor, bas og trommer) i musik Aniveau stx? -
Gåde råd (dem der mener at de skal bruge noter i matematik og fysik)
ForumindlægTil dem der mener at de skal bruge noter i matematik og fysik.Når du skal til eksamen i fysik A (B?), så er noter ubrugelige, fordi sætninger og regler er så kort og præcist formuleret i fysikbøgerne eller i dit kompendium at dine noter bare er en nøjagtig og måske en lidt forvrænget kopi af lære...
