Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 2701 til 2720 af 57177
  • Hvad er typisk dansk?

    Forumindlæg
    Jeg tænkte lidt over. Hvad er egentlig typisk dansk? Og hvorfor? :) Håber i kan hjælpe mig
  • Dansk rettelse

    Forumindlæg
    hej.. en der kan rette min danske stil?? mvh FaSSOs
  • Dansk årsprøve!

    Forumindlæg
    Hej, nogen der ved hvor jeg kan se sidste års skriftlig dansk eksamen??
  • danske salgssuccer

    Forumindlæg
    Sad og tænkte over hvilke danske salgssuccer vi har lavet de seneste år
  • Dansk opgave

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til at gå igang med en dansk opgave. Og jeg har valgt genren "lyrik". Ved i hvad man skal have med i den opgave og hvordan den skal skrives osv. altså hvad skal man huske at have med når man har valgt at analysere og fortolke to digte af Adam Oehlenschläger?
  • IDENTITET DANSK

    Forumindlæg
    Jeg har trukket identitet til mundlig dansk og jeg har været igennem nogle tekster, hvor jeg ikke har synes de var gode nok eller andre problemer. Nogle der har en god tekst / synopse til inspiration?? Den skal afleveres på fredag..
  • Dansk Mundtlig

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i dansk mundtlig inden længe, og jeg har trukket fordybelsesområdet "forandring". Jeg ville lige høre om nogle herinde kunne hjælpe mig med, at finde en tekst til dette fordybelsesområde. Må maks være på 10 sider ;) Tak på forhånd :D
  • Hjælp mig - Fremskrivningsfaktoren - eksponentielle sammenhænge - Matematik C STX

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg håber en eller anden kan hjælpe mig med at løse denne opgave. Den skal afleveres i morgen i en matematik rapport, og jeg har siddet med den i flere timer.. Kan slet ikke regne opgaven ud. Vh Opgaven er som følgende: Mængden af et radioaktivt stof aftager eksponentielt...
  • Fysik STX A eksamen december 2009

    Forumindlæg
    Er der nogen herinde som har nogle bud på løsninger til dettte eksamenssæt? Ville være evig taknemlig hvis nogen har det Kig på det vedhæftede dokument for opgavebskrivelse
  • Tysk aflevering (eksamenssæt STX maj 2011)

    Forumindlæg
    Nogen der kan rette denne aflevering for grammatiske fejl. In diesem Bild kann man verschiedene Flagge sehen, und dieses Bild ist von EM. Der Titel der Bild ist „Hamburg während der Fussball-EM 2008“ und ich denke, dass es ein sehr schönes Bild ist, weil wir diese verschiedene...
  • hjælp til matematik opgave 3.12 i MAT AB2 stx opgaver

    Forumindlæg
    Bestem f '(x0) i hvert af følgende tilfælde ved at benytte produktreglen. Kontroller facit ved hjælp af CAS. f2(x)=√(x)*(3-2*x) f3(x)=(2x2-5x)(x2+6) f4(x)=x3 (=x·x2)
  • hjælp til noget dansk

    Forumindlæg
    hej har et stykke tekst:I det traditionelle samfund er forsoningen med døden altid religiøs. I dette begreb ligger, at årsagerne er uden for os selv og vores kontrol. Det samme gælder også gerne tidspunktet, hvor den indfinder sig og måden, hvorpå den gør det. Over for det mere eller mindre tilfæ...
  • Dansk vurdering

    Forumindlæg
    Bilag:
  • dansk opg.

    Forumindlæg
    hey derude, er der nogen der vil se min afl. igennem for grammatiske fejl, og måske lige hurtig kigge igennem indholdet, og give respons for hvordan indholdet/sproget er? hååååber viiirkelig der er nogen der gider :) på forhånd taaaaak
  • Afsætning/Dansk

    Forumindlæg
    Hej. Jeg ville høre om der var en der kunne hjælpe mig. Jeg har en opgaveformulering der lyder: Med udgangs punkt i de to udvalgte reklamekompagner for KiMs og Lays, skal du analysere dig fremt il, hvilke strategiske overvejelser og beslutninger der ligger bag kampagnerne. Hvilke modeller kan ...
  • dansk mundtlig

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har valgt at analysere ''søndag'' af Camilla Christensen. Hvad for nogen ting kan jeg komme ind på? er der vigtige begreber osv
  • Spansk til dansk

    Forumindlæg
    Kun det i parentesen skal oversætteset) Viven (en las afueras de) Estocolmo .
  • Dansk REDEGØRELSE!!!

    Forumindlæg
    Heej Er der nogen der er så søde og rare og har tid til at kigge på min redegørelse? Jeg er virkelig virkelig i tvivl om jeg har gjort det rigtigt eller ej :( Hvis nogen gider så vil jeg meeget gerne sende dem min redegørelse i en "privatsamtal" ! På forhånd TUSIND TAK! håber virkelig d...
  • Dansk klumme

    Forumindlæg
    Hej kan nogen hjælpe med en klumme skrevet om en aktuel problem i december måneden Venligst svar i dag
  • Dansk historieopgave

    Forumindlæg
    Hej folk! Jeg er efter 4 dages hårdt arbejde blevet færdig med min DHO, og ville spørge om det er muligt om nogen kan rette den? Opgaven tæller meget til vores historie karakter, og jeg vil være utrolig glad hvis nogle havde til til at rette den! På forhånd tak! :-)