Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 2741 til 2760 af 154032
-
Rettelse af noget skriftlig tysk
ForumindlægAlt det understreget magler endten et ord, eller skal omformuleres.Tak -
Dansk årsprøve skriftlig
ForumindlægHejsa allesammen, jeg skal op i dansk skriflig årsprøve (går i 1g).. Har fået vide af nogle jeg kender at jeg kommer op i 3g eksammesæt, kan det passe? ps. de har sagt til mig at jeg det ikke bliver en eksammesæt fra 2007 ? kan det passe? -
Er det tilladt til engelsk skriftligt?
ForumindlægHey, er det tilladt til delprøve 2 at anvende notater fra studienet som fx en anden delprøve 2 og vejledning til at hvordan en god besvarelse er? -
Pensum for skriftlig eksamen
ForumindlægHej jeg ville spørge om der er nogen af jer der kan hjælpe mig med at finde alt hvad der er hver at vide om disse emne. Jeg kender også selv en del til det, men jeg vil være sikker på jeg ikke har overset noget. Håber i kan hjælpe mig. Tal & algebra Procent & rente Trigonometri Funktioner -
Spansk skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle sammen! hvis man ikke er så god til spansk og skal op til terminsprøve om en uge, hvad skal man så gøre? Seriøst spørgsmål thoo :D Det stresser mig herre meget :( -
Bedømmelse af skriftlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har fået en meget værre karakter i engelsk end forventet, og ville høre, om jeg kunne sende min opgave til én herinde, som så muligvis kunne bedømme min opgave. Jeg overvejer stærkt at indsende en klage. Mvh -
skriftlig engelsk eksamen 27-05-13
ForumindlægHej. Jeg var oppe til skriftlig engelsk enksamen idag og er noget i tvivl om, hvordan det er gået. Er der nogle der er kvalificerede til at bedømme den? I så fald ville det være fantastisk. Mvh -
Vedr. skriftlig opsigelse
ForumindlægHej Ved I hvordan man kan sige sit arbejde op? Altså hvordan en skriftlig opsigelse ser ud? Det kunne være fedt, hvis I kunne komme med en model/opskrift. Eventuelt på Word. Haster... På forhånd tak -
Skriftlig samfundsfageksamen 2013
ForumindlægHvem var oppe i skriftlig samfundsfageksamen 2013? og skrev om "Udbyttet af uddannelse". Emnet er uddannelse og konkurrence? Det kunne være rart med lidt hjælp -
FSA dansk, Skriftlig fremstilling
ForumindlægHey Jeg har lige været oppe til eksamen i dansk, skriftlig fremstilling. jeg valgte artiklen - opgave 6. Tror det gik godt:S Hvad valgte i? og hvordan gik det? -
Vurdering af skriftlig fremstilling.
ForumindlægHej Sp. Jeg har lige været til afgangsprøve i FS10. (Dansk, skriftlig fremstilling) Og jeg sidder her og er ret utilfreds med min præsentation af min stil. Derfor vil jeg gerne spørge jer, om I vil vurdere min stil? Har den som PDF. Tak på forhånd. -
Skriftlig matematik afl.
ForumindlægHvad skal der indeholde i en skriftlig aflevering i matematik? Bortset fra udregninger og facit -
Hjælp til skriftlig fysik aflevering? Det haster.
ForumindlægJeg har brug for hjælp til at løse følgende opgaver. Opgaveformuleringen er vedhæftet. -
Folkeskole skriftlig prøve
ForumindlægHej allesammen,Jeg ville bare lige søge nogle gode råd og huskeregler mm., da jeg imorgen skal til de elektroniske fysik/kemi- samt biologiprøver.Ærligt talt så mener jeg selv, at jeg er enormt dårlig til begge fag, jeg føler mig helt på bar bund. Godt nok er mine karaktere i disse fag normalt ri... -
Antal sider (skriftlig eksamen)?
ForumindlægHej Hvor mange sider skal man ca. skrive til eksamen fx i den litterære artikel? -
Hjælp...til skriftlig eksamen i dansk
Forumindlæghej... er der ikkenogen der har en analysemodel til henholdsvis noveller, eventyr osv som de vil dele med mig og andre. Jeg ernemlig elendig til at skrive stile........ og især analysere og fortolke -
Skriftlig dansk eksamen
ForumindlægHej Jeg skal til skr. dansk eksamen om 2 dage..Jeg har eksamensangst, og har virkelig brug for gode noter.Er der nogle der har nogle gode råd omkring den skr. dansk eksamen, har noter om ismer og andre gode noter?Håber der er nogle, der kan hjælpe mig!!Hilsen Tik -
Skriftlig eksamen, hvad synes I?
ForumindlægSå er det overstået... Jeg havde opgave 3:pop/rock, men synes godt nok ikke den var sååå god igen.. I hvert fald irriterende med et nummer, jeg kendte i forvejen. - og den der tone til sidst var da bare mærkelig ??? Endvidere mærkeligt, at der ikke var nogle skalafremmede akkorder.. -
Tysk skriftlig fremstilling??
ForumindlægTil den tyske eksamen/terminsprøve forgår det sådan som dansk at man får et hæfte udleveret og så kan man selv vælge imellem nogle emner, som man ønsker at skrive? Eller er der kun en opgave man skal skrive om og ikke noget med at man selv kan vælge mellem opgaver? For i dansk nemlig, så kan man ... -
Fsa biologi 2008
ForumindlægHej med jer Var der andre som var oppe til biologieksamen i dag? Selv fik jeg 10, men hvordan gik det med alle jer andre? bitti:D
