Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 2801 til 2820 af 57177
-
Dansk som valgfag?
ForumindlægHvorfor skal man have dansk i 3 år? Jeg mener, at det er forkert at man skal have om diverse digtere, når man ikke høre om vigtige fysikere, matematikere eller samfundsforskere. Jeg føler, at faget Dansk bliver ødelagt i 3g, fordi det går over i en overdreven nationalisme. Vi hører aldrig om tysk... -
Differentialligninger STX A-niveau, 8.006 og 8.007
ForumindlægKan ikke rigtig komme igang med disse to opgaver Opg. 8.006 En funktion f er løsning til differentialligningen Y ' = 2 x + 5 - y og linjen med ligningen y = 1 er tangent til grafen for f. a) Bestem en forskrift for f Opg. 8.007 a) Bestem til differentialligningen Y ' - 3 y = e ^3 den l... -
Det danske arbejdsmarked!!!!!!!!!!
ForumindlægAyo.. Hjælp!! Det danske arbejdsmarked Jeg skal bruge et emne help me!! Problemstilling? Arbejdsspørgsmål? -
en ekspert i dansk
Forumindlæg'Jeg har skrevet den sidste dansk i året som jeg skal have årskarakterer på. Jeg vil lige høre om vi har en ekspert i dansk herinde, som gerne vil læse min stil, for derefter at komme med nogle rettelser og gode råd til hvordan, jeg kan gøre den bedre. tak på forhånd -
Dansk kultur
ForumindlægHej alle sammen! Jeg ville bare lige spørge om én af jer tilfældigvis kunne have en idé om, hvilken betydning det har for den danske kultur, at flere og flere danskere tager til udlandet i ferierne. Jeg har tænkt meget over spørgsmålet, men kan ikke rigtigt komme frem til nogle svar. Det vil... -
bio dansk
ForumindlægI min 3.g studierapport har jeg valgt fagene Bio og Dansk med biologi som hovedfag. Er der nogen der har forslag til, hvilket emne man ku tage nu når det skal være tværfagligt? Mine lærere har ikke rigtig noget forslag, og siger det er nemmere at inddrage historie når bio er hovedfag, men jeg v... -
AT i dansk
ForumindlægHej derude, Jeg søger en privatlærer til AT (Almen Studieforberedelse). Det drejer sig om faget dansk (A-niveau). Håber på at få svar tilbage :). - Sofuz -
Den danske økonomi
ForumindlægDen danske økonomi er ved at gå i stå. Forklar hvilke politikker, der kan anvendes til at stimulere efterspørgselen. Er der nogen der kan hjælpe mig med den her spørgsmål? -
Dansk - kulturmøde
ForumindlægHej. Jeg har trukket emnet "Kulturmøde" i mundtlig dansk og skal finde en tekst hvor kulturmøde er et af temaerne. Kender i noglenoveller, avisartikler, essays osv. hvor det findes? Håber i kan hjælpe. -
Den danske drøm
Forumindlægnu hvor vi alle kender den amerikanske drøm, tror i så der findes en dansk drøm? hvis ja - hvad går den ud på? mener i at der er en speciel person der har gjort noget godt for danmark? blot til inspiration :-) -
Dansk Essay
ForumindlægHey, jeg har lavet et dansk essay her til eksamen i 9´ende klasse. Jeg ville spørge om der var nogen der ville læse det og muligvis give en "karakter" for det? -
Dansk kultur
ForumindlægHar fået en opgave, om at skrive hvad dansk identitet og kultur indebærer.\n\nOpgaven går ud på at redegøre for hvorledes dansk identitet kommer til udtryk i den tekst som jeg fik udleveret af min lærer. Jeg skal også forklare hvordan den evt. har ændret sig i den tekst.\n\nJeg er total tom og ve... -
Dansk Rettelse
ForumindlægDansk Rettelse -
hjælp til dansk stil!!!
Forumindlæger der lige nogen der kan skrive 10 linier om: " forklare hvad DU forstår ved begrebet ondskab" -
DANSK KORTFILMSANALYSE
ForumindlægHej, er der nogen der har lavet en analyse af "Det korte liv"? Det haster!! -
Eksamen - Dansk
ForumindlægHej venner! :) Jeg skal op til den mundtlige eksamen i dansk imorgen, men den jeg skal op til hedder vist "b" prøven. Det går i hvert fald ud på at vi skal trække en tekst og så skal vi analysere den(vi har 40 minutter til det). Jeg ville bare spørge om der var nogen som havde nogle go... -
Jeg mangler eksamenssættet A-niveau bioteknologi 2015 STX
ForumindlægHej allesammen :) Jeg mangler eksamenssættet A-niveau bioteknologi/Matematik 2015 STX. Det ville være fantastisk, hvis nogen herinde har den og vil dele den med andre. Hvis nogle sidder med besvarelserne som andre kan hente inspiration fra, må de også meget gerne dele. :) evt. henvis til hjemme... -
bevis gennemgang STX/HF C og B niveau (live)
ForumindlægFra med imorgen gennemgår jeg beviser i matematik HF/STX C og B niveau via YT. I overmorgen regner jeg med at gøre det live. Til de som er interesseret, så kan I følge med via min nyoprettede YT-kanal her. https://www.youtube.com/channel/UCjAkBcAvsx7xDRUHPVhCfgg/featured mvh Mads Frederik T... -
Den danske polarisering
Forumindlæghvordan kan det være, at den danske polarisering bliver større, selvom vi her i Danmark forbygger det så godt.? -
Dansk Mundtlig
Forumindlægjeg er lidt i tvivl om at skal afleverer teksten eller tektsen man skal læse op, til mundtlig dansk?
