Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 2841 til 2860 af 154032
-
"SRP" BIOLOGI og HISTORIE
ForumindlægEr der nogen som har skrevet "SRP" med fagkombination Biologi & Historie? Jeg mangler lidt hjælp til noget inspiration.. Hvis i har så må gerne skrive til min Indbakke. På Forhånd tak.. -
program til skriftlig eksamen
ForumindlægEn lille rundspørge:ville nogen af jer betale penge for et matematikprogram (der er lovligt at medbringe til skr. eksamen), hvor konceptet er at du vælger emne (eks. vektorer i planen) derefter oplyser hvilke oplysninger du har, og så hvilke oplysninger du bliver bedt om at udregne, og derefter s... -
Jeg kan ikke finde ud af skriftlige opgaver
ForumindlægJeg ved ikke hvordan jeg skal blive bedre til det. I stort set alle fag er jeg mindst en karakter bedre i mundtlig. Kan i ikke give mig nogle fifs til hvordan man bliver bedre til sådan noget? -
Skriftlig dansk 3.g
ForumindlægEfter den nye reform, kan man vælge 3 slags opgaver: Essay, Kronik og Analyse og fortolkning af tekst. Er der nogle der har vejledninger som man kan tage med til termin og prøver? Så har man meget nemmere ved at skrive den stil :). -
dansk skrift. eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i morgen. Nogle der har en god ide hvad man evt. kan øve sig på og hvad man skal medbringe til eksamenen i morgen?? Mvh. -
Skriftlig dansk eksamen 2006
ForumindlægKender i til nogle af de emner der vil blive taget op? -
skriftlig eksamen karakter?
Forumindlæghej. leder efter en tabel som viser hvilken karakter man har udfra det antal point man har fået fra sit opgavesæt, f.eks. 50 point svarer til 2-tal eller 100 point svarer til 12-tal jeg har indtil videre ikke været i stand til at finde noget lignende og ville derfor hører om i ved hvor man kan ... -
Skabeloner til skriftlig eksamen
ForumindlægHej, Er der nogen der ved hvor jeg kan finde nogle skabeloner til skriftlig eksamen i virksomhedsøkonomi B. Det skal gerne være tomme skabeloner, der kan åbnes i excel. Det skal bare være til de mest almindelige opgaver. Jeg skal til eksamen på onsdag, så det skal gerne være derinden. ... -
HF Engelsk B Skriftlig
ForumindlægHejsa, har lige været til skriftlig engelsk B eksamen på HF, hvor jeg fik skrevet en 3,5 sider. Har lige fundet ud af at der var max antal ord begrænsning på 900 ord, hvilket jeg jo nok har overskrevet lidt. Trækker det meget ned?? :S -
Kemi A STX eksamenssæt 12 december 2012
ForumindlægHej alle :) Er der en venlig sjæl derude, som har en besvarelse til kemi A STX eksamenssættet fra december 2012???? Jeg har vedhæftet eksamenssættet, hvis i skulle være i tvivl :) Mvh. -
Skriftlig matematik B-niveau 2008
ForumindlægHej Er der nogen der har resultater til skriftlig mat b-niveau i sidste uge?? Mvh -
kolera biologi/historie
ForumindlægHej :) Jeg er godt i gang med et AT-forløb i 3. g. Jeg har valgt at arbejde med koleraepidemien med fokus på mikroskopet. fagene jeg har valgt er historie og biologi. Men jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal skrive som metoder og teorier. ved at jeg i historie kan finde kilder men i biologi er j... -
Biologi og dansk i SRP - hvordan?
ForumindlægHej, Jeg har valgt at skrive i biologi og dansk med emnet: spiseforstyrrelser - regner med at forkorte det ned til kun anoreksi. Men mit spørgsmål er, hvordan jeg egentlig kan bruge dansk? Havde tænkt lidt på at finde en dokumentar film, eller måske nogle artikler? Men, hvordan skal jeg behandle ... -
Terminsprøve Digital skrifteligt fremstilling
ForumindlægHej allesammen, skal op i morgen i skriftelig fremstilling. Det er den digitale udgave som man også har til eksamen? Har aldrig prøvet det før, og vi har åbenbart adgang til nettet, som vi skal bruge til information osv. Kan nogle fortælle mig lidt mere omkring det? -
Biologi Vand og forurening
ForumindlægHar et problem med en disposition til min eksamen. Spørgmålet går på - Forklare hvorledes forurening med organisk stof påvirker åen som ækosystem - kort komme ind på forskellige kilder tl forurening af åen og diskutere hvordan vi kan begrænse forureningen af vores vandlige miljøer ... -
Hjælp til biologi B opgave aflevering haster
ForumindlægHej Jeg har noget i en opgave som driller mig en hel del, og det er derfor at jeg håber at der ville som ville hjælpe mig. Det er noget med energistrøm og stofkredsløb Her er et billede af opgaven: På forhånd tak -
Eksamenssæt i skriftlig engelsk B for 2009?
ForumindlægEr der nogen der ved, hvor jeg kan finde eksamenssættet for skriftlig engelsk B-niveau fra sidste år (2009)? -
FP9 Skriftlig Fremstilling - Hvordan gik det?
ForumindlægHvad valgte i? Jeg valgte den der essay om krig, da det er sådan et bredt emne og der er så meget at skrive om det. Ved i egentlig om man får stilen tilbage? Rettelserne osv -
En sidste hjælp inden skriftlig i morgen...
Forumindlæg"Redegør for en væsentlig omkostning, der indgår i fastlæggelsen af lagerrenten" Jae... I'm lost... Men i er velkomne til at skrive her hvis i har et bud. -
angående skriftlig klage
ForumindlægHej har tidligere herinde spurgt i forb. med en eksamen om jeg skulle klage, det har jeg nu gjort men rektor har afvist den, men skrevet at jeg kan klage til uvm. men er der nogen der ved om jeg skal aflevere den nye klage til rektor og så sender han den til uvm. eller skal jeg sende den selv
