Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 2861 til 2880 af 57177
  • Dansk Aflevering

    Forumindlæg
  • dansk opgave

    Forumindlæg
    hej er der nogen, som kan hjælpe mig med følgende spørgsmål: hvordan beskriver Herman Bang det moderne gennembrud?
  • DHO (DANSK) HJÆLP

    Forumindlæg
    Jeg skriver om Herman Bang's novelle "Pernille" i min DHO. Men jeg ved ikke rigtig hvad skal skrive i indledningen udover forfatter, titel og årstal. Må man man gerne skrive et lille resume? Jeg skriver om det moderne gennembrud generalt, så ved ikke om det ville være en god ide at ...
  • Springfyrene - Dansk

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen som nogensinde har lavet en analyse af springfyrene. Hvis i har, har i så mulighed for at hjælpe mig? Synes nemlig at det er et rimelig svært eventyr at analysere.
  • Hjælp dansk-artikel

    Forumindlæg
    Nogle der vil læse min artikel, og give feedback - og rettelser
  • dansk retskrivning

    Forumindlæg
    hvad er 42,9% i karkter i en retskrivningstest ?
  • Den danske demokrati

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogle der kort kan forklare mig hvordan demokratiet kom til Danmark?
  • Tysk - til dansk

    Forumindlæg
    Hvad betyder ??! Dette på dansk --->Bitte antworten sie auf das Thema, um den Text sehen zu können.<----
  • Spørgeskemaundersøgelse af STX, HF og HHX kommende uddannelsesvalg

    Forumindlæg
    Hej STX, HF og HHX elever - der er bosat i Odense, Århus eller Storkøbenhavn Har du gjor dig nogle tanker om dit kommende uddannelsevalg? Vidste du, at du kan skabe din helt egen profil med nogen uddannelser? Du har med dette spørgeskema mulighed for at gøre dig nogen tanker og få nogle ideer t...
  • Hjælp til "To be or not to be".:S (Afleveres imorgen)

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal aflevere et referat af to be or not to be imorgen, og aner simpelthen ikke hvad jeg skal skrive??:S Er der nogle af jer som har haft samme opgave eller kan hjælpe mig? Hvis der er nogle som kan hjælpe til et link, hvor der kunne stå noget som jeg kunne bruge.? Jeg håber meget I kan...
  • Dansk årsprøve

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til skriftlig årsprøve i dansk på fredag. Emnet bliver det morderne gennembrud, nogle der ligger inde med nogle notater over denne periode?Desuden mener, jeg at have set et retteark herinde(lavet af Daniel Ruhmann(?)) til dansk, men kunne ikke lige finde det, så er der nogle der har ...
  • Den danske samtidsroman

    Forumindlæg
    Heeeej (: Har virkelig brug for hjælp, er der nogen herinde der har været med i en dansk eksamen med internet der handlede om den danske samtidsroman? (: Man virkelig meget inspiration!! Tak på forhånd
  • Dansk - Essay

    Forumindlæg
    Er der nogen, som vil hjælpe mig med denne essay? Jeg har meget store problemer med genren - jeg vil gerne have, at I kigger på min og giver jeres mening. I kunne også finde fejl, så jeg kan rette op på dem. Den er vedhæftet!
  • Dansk opg

    Forumindlæg
    Et enkelt spørgsmål, meget gerne med et hurtigt svar: Hvad er de konkrete forskelle på en analyse og en tolkning?
  • dansk notater.

    Forumindlæg
    Er der nogle som måske ligger inde med nogle dansknotater, gerne HF, kunne jeg godt være interesseret. Glæder mig til at høre fra Jer.
  • Dansk stil...

    Forumindlæg
    hey..Jeg har en dansk stil som jeg gerne vil have rettet... håber der er nogen der gider.. please!Så hvis der er nogen der gider, så please skriv jeres e-mail addresse her, så sender jeg den til jer..mange tak på forhånd..
  • Resume og/eller gode noter til Herodot i udvalg og Medea :))))

    Forumindlæg
    Halløj, Jeg skal op til old eksamen, omg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen som sidder og brænder inde med nogle gode notater til ovenstående emner... Nogle der måske er liiiige bedre end mine egne.. Pft! ;)
  • En som ligger inde med noter til Olie? af Thorkild Bjørnvig

    Forumindlæg
    ^
  • Nogle der kan hjælpe med noter til filosoffen Schopenhauer?

    Forumindlæg
    Hjælp, vi har kort beskæftiget os med lykken som en livsfilosofi. Dvs. læst om stoicismen og filosofferne Schopenhauer, Seneca og Nietzsche. Det er ikke fordi jeg har opnåpet den store forståelse af det, så jeg ville være meget taknemmelig hvis jeg ku få en smule hjælp her:)
  • Muslimernes religion - Jens Formand - noter til tekster

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal op i religion på tirsdag. I forbindelse på Islam har vi brugt bogen: "Muslimernes religion" skrevet af Jens Formand. Uheldigvis mangler jeg en del notater til de angivne tekster.. ville høre om der er nogle der ligger inde med notater til teksterne i denne bog ? Hv...