Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 3161 til 3180 af 57177
-
OVERSÆTTELSE TIL DANSK
ForumindlægEs stinkt und es ist laut und wieder hektisch Und so komisch elektrisch Das ist es,was ich an der Stadt nicht mag Ich höre aus'm Auto fette Bässe Krieg sie voll in die Fresse Und mir ist klar,das wird heut nicht mein Tag Steh ganz hinten untern Linden Will verschwinden,wenn sie mich endlich l... -
dansk/tyrkisk
ForumindlægHejsa, er der nogen der ved hvordan man skriver "glaedelig jul" paa tyrkisk ? -
Dansk .xpert hjælp
Forumindlægnår man dyrker "det vilde natur" i en have altså prøver at opbygge en illusion om at haven virkelig er natur. hvilket begreb kan det høre ind under og hvilken tid er det typisk for? -
Heeej hjæælp til dansk
ForumindlægHej allesammen er der lige en der kan forklare mig ordet metrik har læst om det at det betyder undersøgelse af hvordan et digt er opbygget kan det passe:)? -
Dansk: Maleri
ForumindlægJeg har et maleri fra ca. 1550 af en italiansk maler... hvilken periode befinder jeg mig så i?Billedeforestiller den sidste nadver hvor jesus fortæller, at en af de disciple vil forråde ham. på bordet udover brød og vin er der også et kalve/gede hovedet og meget centralt, en appelsin? hvad skal d... -
dansk en der har tid
ForumindlægHej, jeg har skrevet en stil, den skal blot rettes for fejl. I er velkommen til at bedømme den.. Den findes ved dette link --> http://peecee.dk/upload/view/164292 mvh Mathias N -
Hjælp til Dansk stil
Forumindlæger der nogen her inde der har skr en stil af Johannes Møllehave, som hedder dommedag på en torsdag, jeg er igang med at skr den kunne godt bruge lidt hjælp...? -
Hjælp til dansk eksamen!
ForumindlægJeg har trukket: Land og By - Lyrik. Nogen der har en go ide/digt/sangtekst? -
Synopsis hjælp i dansk
ForumindlægHej med jer Hvor mange sider skal der være hvis man har trukket et maleri?? -
Mundligt Dansk
ForumindlægEr der nogle som kan fortæller mig hvad temaet og budskabet er i historien Citronen af Jørgen Munck Rasmussen -
Dansk Novelle
ForumindlægEr der tilfældigvis en der ligger inde med en novelle fra 1875 som omhandler en dreng i et fattigt miljø?? -
Imperalisme - dansk
ForumindlægHej! Jeg har blot et enkelt spørgsmål. Er der nogen, der kan forklare, i hovedtræk, hvad imperalisme går ud på? På forhånd tak. -
Er du interesseret i dansk? ..
Forumindlæg.. så kan du godt lide bruge to minutter på at hjælpe mig! :) Hejsa, Jeg kunne godt tænke mig nogle sammenligninger eller vigtige points til nedenstående tekster. Tak! a) Svante i Stormagasin - B. Andersen b) Det er så dejligt ude på landet - D. Turèll c) Mortens Juleaften - J. V. Jensen d... -
danske tautologier!
ForumindlægSØDE MENNESKER HJLÆP!! - det er til imorgen d. 13-09-2012 hvad betyder disse forskellige udtryk (tautologier) 1. sanse eller samle 2. bastet og bundet 3. huj og hast 4.pine og plage 5. rist eller ro 6.gø eller gabe 7. frank og fri 8. spot og spe 9. brask og bram 10. passet og plejet... -
Dansk stil
ForumindlægHej Hvad forstås der med ordet hovmod og ordet gerrighed? På forhånd tak Larsen -
Dansk kortfilm
ForumindlægHej jeg har haft trukket kortfilm, men jeg har et problem jeg kan ikke finde en god kortfilm. Det vil være godt vis der var en kortfilm med nogle symboler og god analyse. Hvis i har nogle må i meget gerne skrive det. Har haft om Pin up, grisen, valgaften :) -
Det danske samfund.
ForumindlægHvad kan/har kvinder ikke i dag , som mændene kan? Såsom ligeløn osv. Jeg har brug for det, for at kunne perspektivere i min tekst. -
DANSK BILLEDEANALYSE
ForumindlægHej venner Er igang med at analysere billedet 'brudefærd' Men hvor finder man symmetri i billedet???? Og hvor vil i mene at der er symmetri i billedet Vil hjælpe meget hvis i svarer -
Hjælp til dansk stil..
ForumindlægJeg skal skrive videre på et stykke, som handler om at jeg lige har været til noget fest på min skole, og så da jeg er på vej hjem, ser jeg en blå dør stå midt i det hele 2 meter fra mit hus. Den sidste sætning lyder sådan her: " To meter foran dit hus stod en stor, mørkeblå, blanklakeret ... -
Oversættelse fra dansk
ForumindlægEr der nogle der ved hvordan man oversætter: "Hvad sker der?" til spansk ?
