Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 3221 til 3240 af 154032
-
Skriftlig dansk forberedelse
ForumindlægHej. Jeg skal op i skriftlig dansk og ville vide lidt om hvordan man forbereder sig. Der er vel ikke så meget man kan gøre, udover at have styr på perioderne. Hvilke perioder er de vigtigste? Hilsen -
Skriftlig Dansk 2010 STX
ForumindlægHej. Jeg skal op i skriftlig dansk og ville vide lidt om hvordan man forbereder sig. Der er vel ikke så meget man kan gøre, udover at have styr på perioderne. Hvilke perioder er de vigtigste? Hilsen -
Skriftlig eksamen 31 maj 2012
ForumindlægHej guys Var der nogen der var oppe i skriftlig eksamen her sidst i maj. Ville spørge om vi kunne sammenligne svar, for er hamrende nysgerrig om hvordan det er gået. -
biologi eksamen HF C niveau
ForumindlægHar I været op i biologi Hf c-niveau? Hvordan gik det?Har I nogle råd til os andre, som ikke har været endnu? :-) (fremlæggelse, figurer, disposition osv.)Eller nogle eksempler på spørgsmål? -
Hjææælp matematik !!/biologi
ForumindlægEn pige på 170 cm og 55 kilo lider af tendenser til nervøs spiseværing og indtager kun 7800 kJ dagligt, mens hun har et dagligt energiforbrug på 9000 kJ. Hvor meget taber hun sig i løbet af et år, hvis hun ikke får ændret på sine spisevaner? Hvad vil det betyde for hendes sundhedstilstand? -
Sættet: STX matematik A NET maj 2011
ForumindlægHej alle. Jeg ville høre, om der var nogle som havde sættet: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF11/110726_2frs111-MATnA-24052011_UVM_web.ashx liggende, eller om nogle havde mod på at... -
engelsk eksamen skriftlig 2008 - ikke enig
Forumindlæghej, jeg er ikke enig med den skriftlige karakter jeg har fået til eksamen i engelsk 2008 B-niveau stx. Så jeg vil spørge om der er en der gerne vil kigge på den og give en bedømmelse af den - gerne et karakter. Så hvis der er en person herinde der er god til engelsk og gerne vil, må du gerne skr... -
Tysk skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Jeg har lige været til skriftlig tysk eksamen, og er meget spændt på resultatet. Der vil jeg høre, om der er en venlig sjæl, der kunne være interesseret i at læse den igennem og bedømme den med en eventuel karakter:-) Jeg følte selv, at oversættelsen og teksten var rimelig svær. Der Übe... -
Lærer intet i biologi (9 kl)
ForumindlægHej Sp. Jeg lærer simpelthen ikke noget i biologi, og vil rigtig gerne vide en del om dette fag, så jeg evt. Kunne få en bedre karakter. Hvad kunne jeg gøre selv, for at selvstuderer? Bør jeg sige noget til læreren? OG gælder det gældende for alle i folkeskolen, eller er det bare min klasse? Ps. ... -
Nogen der vil rette biologi, sidste aflevering :-)
ForumindlægHej mennesker, Er der nogen der gerne vil rette/vurdere min biologiaflevering, inden den skal afleveres i dag kl.14.00? -
Skriftlig tysk - hjælp til rettelse
ForumindlægHej alle Jeg er netop i gang med at oversætte et tekststykke fra dansk til tysk. Jeg vil derfor bede om en af jeres hjælp til at se efter fejl? DANSKE TEKST: En journalist fra tidskriftet Der Spiegel interviewede i 2004 tyske kvinder, der kommer fra forskellige forbundslande i Tyskland. I ... -
biologi - mineraler og doping?
ForumindlægHej, jeg sidder er med en biologi journal, og er gået lidt i stå, håber på at få lidt hjælp :p - Hvilke mineraler er nødvendige for muskelbevægelse? - Man ser ofte denne kurve der illustrerer hvordan kroppen opbygger iltgæld under et pludseligt startende arbejde. ( se vedhæftet billede for at k... -
Biologi - DNA analysemetoder
ForumindlægHej alle! :) Har fået en opgave, bestående af omkring 10 spørgsmål eller der omkring. Har sat i flere timer med det og søgt på nettet, brugt biologi-bogen og så videre, men kan bare ikke finde svaret på de tre af dem. Spørgsmålene lyder således: 1. Forklar hvorfor det er vigtigt at lave en pol... -
Dansk skriftlig eksamen
ForumindlægEr der ikke nogle herinder, der vil læse min opgave fra dansk skriftlig eksamen igennem og komme med en bedømmelse? I kan se den i mit indlæg, der hedder: Dansk skriftlig eksamen 2013 - Rastløshedens tyranni. Jeg vil nemlig gerne kunne være i stand til at vurdere, om min mulige fremtidsplan er ... -
Skriftlig eksamen HF
ForumindlægHejsan, Jeg skal til skriftlig dansk eksamen i næste uge.. Hvad bør jeg tænke over at tage med(?) - det er 100% sikkert, at jeg vælger introducerende artikel. Oplæg/argumenterende tiltaler mig ikke. Bonusspørgsmål: Tæller man gennemsnittet af skriftlig/mundtlig af eksamener på HF, eller vurder... -
Hævet og sænket skrift på word?
ForumindlægJeg kan pludselig ikke bruge ^ til at hæve skriften i word ligninger. Hvad kan det skyldes? Det er sket fra den ene dag til anden, uden jeg bevidst har gjort noget? Og nu jeg er i gang, er der så også en hurtig genvej til at lave sænket skrift i word ligninger? Den med Ctrl og = eller + hæver/s... -
skrift eksamen B niveau ?
ForumindlægHejsa. Nogen der har været op til skrift eng B stx, her i sommers ? el. evt. ved hvad emnerne er, er jeg meget intresseret i at vide dt :), -
Fransk skriftlig eksame fra 2011
ForumindlægNogle der var oppe i fransk skriftlig i 2011 og evt kan ligge deres stil ind? Håber der er en der ligger inde med den da det ville hjælpe mig meget! :) Håber der er en venlig sjæl, tak! -
Skriftlig eksamens emner 2016
ForumindlægHej alle, nu da det snart går løs med de skriftlige samfundsfags eksamener, ville jeg høre, om der var nogle kloge hoveder deruder, der havde nogle gæt til mulige emner? Tak på forhånd -
hf skriftlig eksamen
Forumindlæghej er der ikk nogen der har en opgave fre en større skriftlig eksamen i hf december 2008 hvor temaet er nyheder? det er ligemeget hvad for en af opgaverne du har lavet, hvis det er.. hilsen camilla
