Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 3341 til 3360 af 52987
-
Subjektiv/objektiv?
ForumindlægHej. Hvad er forskellen på overskriften? :) -
Manhood by John Wain - HELP ME
ForumindlægHejsa alle sammen :) Jeg har lige trukket denne tekst til min engelsk eksamen, er der nogen af jer der har arbejdet med den før? Jeg tager imod alt det hjælp jeg kan få :) Mvh. Matilde -
Fsa dansk december 2014
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvor man kan finde opgaverne til skriftligfremstilling? Eller nogen der har været til eksamen og kunne forklare hvad opgaverne går ud på? Tak på forhånd -
selvportræt!
ForumindlægIdeer til selvportræt!!! jeg skel skrive et selvportræt i dansk, valgfri genre, men hvordan??hvad skal jeg lægge vægt på og hvad skal jeg udelade? -
FSA Terminsprøver Dansk Skriftlig Fremstilling
ForumindlægHej Hvilke opgaver kan man komme op i, i år? Hvilke Og kan man også få nogle gamle opgaver=? Hjælpp pleasee -
Engelsk skriftlig Imorgen :(
ForumindlægEngelsk skriftlig. Ville bare spørge om i havde nogle gode analysemodeller til de forskellige emner man kan trække til Engelsk skriftlig. På forhånd tak -
Engelsk analyse, hjælp.
ForumindlægJeg skal skrive en Engelsk stil på B-niveau. I opgaveformuleringen får jeg at vide at jeg skal komme ind på følgende pointer: - the way the story is structured - symbolism Hvad indeholder disse punkter, hvad vil man normalt komme ind på under disse punkter? tak på forhånd. -
stil-hjælp
ForumindlægHej. Hvordan kan man skrive en god stil ? -
Kronik og litterær artikel
ForumindlægHejsa der ude jeg står med et dilema jeg har ligget med kyssesyge siden skole året startede men er nu begyndt i skole igen og har fået kastet en masse afleveringer i hovedet. en af dem er en dansk aflevering hvor jeg skal skrive en kronik eller en litterær artikel om nogle artikler, mit spørgsmål... -
FSA SKR FREMSTILLING 2008
ForumindlægJeg kommer nok op i den fsa afgangseksamen fra maj 2008 i skr, fremstilling imorgen. Er der nogle af jer som har skrevet den som eventuelt kunne fortælle mig hvilke emner det er som man kan vælge mellem. Det ville nemlig være rart at være lidt forberedt :D -
Engelsk skriftlig!
ForumindlægHej :) Er der nogen som har en idé om, om en skriftlig fremstilling i engelsk skal eller kan indholde en perspektivering til andre tekster. -
FSA - Skriftlig fremstilling
ForumindlægHej alle sammen! Skulle bare lige hurtigt vide, hvilke genrer der kan være, til FSA. Jeg taler ikke om et specifikt opgavehæfte, men bare hvilke genrer der kan være med. F.eks. novelle eller feature osv. Tak på forhånd :D. -
metode dansk og psykologi
ForumindlægHej alle.. Jeg arbejder med fagene psykologi og dansk i min AT-synopsis. Men er i tvivl om hvordan fakulteterne arbejder sammen? Mine problemstillinger: - Redegøre for narcissisme-teorien, Anthony Giddens teori om refleksivitet og Erving Goffmans teori om identitetens opretholdelse - Analyserer ... -
Matematik det haster differentielt kun 3 opgaver
ForumindlægKære studieportalen jeg håber i kan hjælpe mig med matematik det er kun 3 opgaver som jeg virklige har bruge for hjælp i håber i vil hjælpe mig tak til det god sjæl. Tak på forhånd.. Her er linket det er en word https://tec.itslearning.com/essay/Proxy/DownloadRedirect.ashx?fileRepoId=DrC%2f... -
Biler - tid og strækning
ForumindlægJeg har siddet med nogle fysikopgaver hvor jeg har lavet 4/6 af dem. De 2 sidste kan jeg ikke lige hitte ud af: A) Hvor stor er bilernes acceleration, skriv formlen for strækninge, som funktion af tiden? B) Hvor lang er bilerne kommet efter 30s hvis accelerationen fortsætter Til hjælp kan lige... -
Hvorfor skal et thesis statement ikke være et statement?
ForumindlægSom jeg forstår det, bør et thesis statement være den påstand, som en argumentative essay prøver at overbevise læseren om, formuleret præcist som den sidste sætning i en tragtformet indledning, der tager stilling til emnet. Altså noget alla: There is a fine line between science and snake oil; s... -
Engelsk A eksamen, 'Sorry for the Loss'
ForumindlægHej! Jeg har lige været oppe til skriftlig engelsk eksamen i dag, og jeg er meget i tvivl om, hvordan det gik. Jeg skrev om tekst 1, 'Sorry for the Loss', er der nogel venlige sjæle, der vil læse den igennem og give nogle kommentarer? Er der evt. nogen, der har skrevet om samme tekst,... -
Hjælp ! Engelsk terminsprøve for 8. Klasse.
ForumindlægHej.. Jeg er en pige som går i 8. Klasse. Jeg har engelsk terminsprøve imorgen, og er virkelig nervøs. Jeg vil lige hører om der er nogen som har haft det fornyligt, og som kan sige hvad man virkelig skal øve sig på ?? Har hørt at man skal skrive en stil på en halv side ? Er det en artike... -
Racism
ForumindlægEr der ikke nogen der har skrevet om racisme i engelsk? Mangler lidt inspiration til en aflevering. -
Reducer ligning
ForumindlægHey. Er der noget der kan hjælpe mig med at løse denne lining: http://peecee.dk/?id=36283 Mellemregning, og evt. kommentarer. På forhånd tak...
