Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 4101 til 4120 af 58387
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har haft matematik b eksamen idag og ville høre om der var en sød person der kunne tænke sig at læse min besvarelse igennem. Skal op i mundtlig om et par dage, og det ville være rart at vide hvordan den skriftlig eksamen er gået inden. Mvh Maria :)
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Jeg skal til tysk eksamen her om to uger. Jeg går i 2g, og skal afslutte tysk på B niveau. Det er en mundtlig eksamen. Jeg ville lige høre om I har nogle gode råd, som I kan anbefale mig, da jeg er lidt nervøs.
  • Forskel på matematik B på HHX og STX?

    Forumindlæg
    Hej Jeg er netop startet på et lynkursus i matematik B niveau på HHX. Jeg har tidligere gået på STX og er derfor vant til matematik på STX og ikke HHX. Er der nogen der kan forklare forskellene på matematik B på henholdsvis STX og HHX?
  • Ingen betydning af eksamen i C-Fag hvis optrækkes?

    Forumindlæg
    Jeg går på STX og afslutter netop nu 1. G. Jeg skal op i fysik C, som jeg planlægger at trække op på B-niveau næste år. Derfor kan min årskarakter i fysik for i år ikke tælle på gennemsnittet på mit fremtidige eksamensbevis. Årskarakteren for næste år tæller udelukkende på mit afgangssnit, er de...
  • Stx maj 2010 - opgave 1c

    Forumindlæg
    Jeg er strandet i en opgave - og jeg ved ikke helt hvad jeg skal stille op med den. Det drejer sig om opgave 1c fra sættet STX maj 2010 - om butansyre I den tidligere opgave har vi beregnet hhv. den formelle kocentration, der er beregnet til 0,227 mol/L og beregning af pH-værdien for smørsyre v...
  • Dansk og Engelsk

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle som kan anbefale et emne med fagene dansk og engel i "AT—2016 GRÆNSER"?
  • Engelsk grammatik: Forklaring på fejl i disse sætninger

    Forumindlæg
    Hej alle :) Er igang med at lave eng. grammatik øvelse som øvelse før terminsprøve imorgen.. Og jeg faldt over den her øvelse fra Eng. B eksamen 2009 Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor fejlen er i disse sætninger, så evt. nogle der kan hjælpe? - He helped a blind across a very busy street, ...
  • HJÆLP!! - EKSAMEN

    Forumindlæg
    Jeg har brug for lidt hjælp, jeg skal til AT-eksamen imorgen .. MEN, jeg har ikke rigtig nogen idé om, hvad der ville være godt at sige ? Nogen der har nogle forslag, der kunne hjælpe mig ..
  • eksame

    Forumindlæg
    hej skal tage fysisk b på enkeltfag til næste år og tænkte på hvordan eksamen foregår og hvor lang tids forbedredelses tid man har
  • eksamen

    Forumindlæg
    er der nogen der kan hjælpe mig med at dømpe mig til eksamen , fordi jeg får enorm meget stres:)
  • eksamen

    Forumindlæg
    hej jeg har et spørgsmål hvis man dumper til eksamen 2 gange i to forskellige fage? kan man så godt blive student
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hvor meget tæller karakteren af den eksamen man kommer op i i 3.g i et c-nivue fag? Fx biledekunst eller idræt. Betyder karakteren man får meget eller lidt og hvad afhænger det af?
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til eksamen her til sommer og jeg har trukket fordybelsesområdet ondskab, men jeg ved ikke hvad jeg skal vælge På forhånd tak for hjælpen:)
  • Hjælp til eksamen

    Forumindlæg
    Jeg søger nogle gode råd, hjemmesider, dokumenter eller blot en side til at øve mundtlig spansk på til eksamen på B-niveau?
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil blot lige høre om hvordan psykologi eksamen foregår, da jeg er lidt i tvilv , altså om man skal give et referat af den tekst man trækker og så svare på spørgsmålene eller hvad man skal :-)
  • EKSAMEN HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej. Jeg læser ha(jur) og skal op til eksamen i virksomhedsøkonomi. Er der nogen der tilbyder hjælp til at identificere de forskellige Teorier og modeller man skal ind på?
  • EKSAMEN HJÆÆLP!

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal til eksamen imorgen i biologi mundtligt, som jeg har på A-niveau. Hvordan skal man opbygge sin fremlæggelse når man har 24 forberedelse? og hvordan analysere man en artikel i biologi?
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart op til fysik b eksamen. Er der nogle, der ved, hvordan det forgår?? Eller måske har nogle råd/tips? :)
  • EKSAMEN HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej alle :-) Jeg sidder og skal til eksamen i Dansk A. Er der nogle som har et oplæg om kanontekser, som jeg måske måtte låne til inspiration ? Please hjælp...
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej :D Er der nogen der ved hvad det selvsstændige projekt i Fysik A mundtlig eksamen skal indeholde og hvordan den skal opbygges? Mvh Fys A elev