Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 4441 til 4460 af 181598
-
Antal spørgsmål historie A eksamen
ForumindlægHej.. Jeg skal til eksamen i Historie A som den sidste i min klasse, og spekulerer derfor på hvor mange spørgsmål der vil ligge når jeg skal trække. Vi er 25 elever og der er opgavet 8 forløb. Vil det sige der er 4 spørgsmål til hvert forløb, og dermed 32 i alt? Og hvis et forløb er trukket de 4... -
Mundtlig matematik opgaver??
ForumindlægNogen der har, eller ved hvor man kan finde eksempler på mundtlige matematik opgaver til afgangsprøven??? 9. klasse*Med venlig hilsen Therackoo... -
Matematik A 24. maj 2011 opgave 14
ForumindlægDer skulle vel tilfældigvis ikke være nogen der ligger inde med opgave 14 fra matematik a eksamenssættet fra d. 24. maj 2011? Tak på forhånd! -
Kan man ændre valgfag i 3.g!! Fra Tysk A til Samf A -> hjææælp
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg skrev til gym i går for at få svar om jeg kunne ændre fag: "Hej Peter, Jeg ringede op på gymnasiet i dag for at snakke med dig - desværre var du optaget. Det drejer sig om, at jeg godt kunne tænke mig at få ændret fag fra tysk A til samfundsfag A. Jeg håber meget... -
Matematik tutor søges til 1HF frem til eksamen til juni.
Forumindlæg17-årig HF studerede søger en dygtig og tålmodig matematik tutor, som ca. to timers ugentligt kan hjælpe med at øge forståelsen for matematik samt evnen til at løse diverse opgaver. Det forventes, at der er behov for ca. to timer om ugen og evt. lidt oftere lige inden eksamen til somm... -
Fysik A Eksamen fra august 2016 og december 2016
ForumindlægHej SP Er der nogle af jer der ligger inde med fysik A eksamenssættet fra august 2016 og december 2016 Kunne godt tænke mig at lave de to sæt og derved se niveauet :-) -
dansk eksamen: hvordan foregår det?
Forumindlæghej hvordan foregår en dansk mundlig eksamen? Hvad kan man trække? Hvis man trækker fx. reklamer- hvad gør man? analyserer man den eller hvad? Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig :) -
EP-projekt Matematik A og Fysik B
ForumindlægNogle fagkyndige inden for matematik og fysik, der kan hjælpe friviligt over mail med mit EP-projekt? -
hvilke hjælpemidler må man have med til skriftlig års. prøve i dansk?
Forumindlæghey... tænkte på om nogen her inde har lidt mere styr på hvad man må have med til skriftlig årsprøve i dansk? Foe er simpelten usikker på hvad jeg må tage med! -
Matematik a-niveau STX studentereksamen december 2008
ForumindlægHej. Er der nogen som sidder inde med en besvarelse af eksamenssættet matematik STX A-niveau d. 12 december 2008? På forhånd tak! -
Skriftlig fremmestilling af Henrik Pontoppidan
ForumindlægJeg er i gang med at skrive en skriflig fremstilling af Henrik Pontoppidan, og jeg mener selv, jeg nogenlunde er noget til vejs ende, men jeg kunne godt bruge en til at læse min tekst på knap 2 sider igennem ( skimlæse ), og komme med en bemærkning evt. hvis der er noget at rette mht. stavefejl, ... -
SRP- Matematik A og idræt B
ForumindlægHej studieportalen Jeg skal til at vælge fag inden for SRP. Her har jeg valgt matematik og idræt. Mit emne som jeg har tænkt mig at arbejde med er doping i atletikens verden. Her vil jeg sammenligne datidens og nutidens rekorder. Mit spørgsmål er så, hvordan jeg får matematik ind i det. Skal ... -
Eksamensprojekt i Matematik A/Geografi C - ideer til emne
ForumindlægJeg skal skrive eksamensprojekt på HF i Matematik A og Geografi C. Er der nogen der har gode idéer til hvad man kunne skrive om? -
Tvivl ang. adgangsgivende eksamen!
ForumindlægEr det rigtigt forstået at en adgangsgivende eksamen er f.eks. en afsluttet 2 årig HF, selvom om jeg på dette eksamensbevis mangler Fysik B og mat A. De to manglende fag har jeg taget som henholdsvis enkelfag og GSK supplering. Grunden til spørgsmålet kommer af, at jeg for at kunne komme ind ... -
Matematik C til B - pensum?
ForumindlægHej alle derude! Jeg skal til at starte paa 3.G - stx. I den forbindelse har jeg faaet den glaede at skulle opgradere matematik fra C-B i forbindelse med opgradering af samfundsfag. Da matematik ikke frembragte den stoerste interesse i 1.G hvor jeg havde det paa C-niveau, vil jeg derfor gern... -
Mundtlig Matematik om differentialkvotient
ForumindlægJeg skal op i mundtlig Matematik A-niveau og her er et af de spørgsmål jeg kan trække til eksamen: 1. Differentialregning: a.Gør rede for begrebet differentialkvotient og giv en geometrisk fortolkning. b.Bevis at funktionerne (f(x) = kvadratrod af x) og g(x) = x^a er differentiable. Nogen der k... -
Erfaren lektiehjælper tilbyder hjælp i matematik
ForumindlægJeg tilbyder lektiehjælp i matematik. Jeg kan både hjælpe på folkeskole niveau (1. - 10. klasse) og gymnasie niveau (C,B,A). Jeg har meget erfaring med at hjælpe gymnasieelever både med de daglige lektier og med at læse op til eksamen. Hvis i bruger matematik-programmet maple i undervisningen, er... -
Utilfreds m. karakter for Skriftlig Fremstilling
ForumindlægJeg har fået en karakter for en skriftlig fremstilling, og jeg er bestemt ikke glad for den. jeg mener at den er minimum en karakter mere værd end det jeg har fået. hvad skal jeg gøre hvis jeg er utilfreds med den? -
Træk to gange til mundtlig eksamen
ForumindlægAdvarsel: Den nedenstående tekst er pure opspind. I en pressemeddelelse fra Undervisningsministeriet, fremgår det, at eksaminationsreglerne for de mundtlige eksamener bliver ændret med øjeblikkelig virkning, og træder således i kraft til eksamensperioden, der starter i maj 2008. Hvor det før ... -
Hey har været eksamen idag i skriftlig dansk trak et blogindlæg ville bare lige høre om der var nogle kloge hoveder der ville læse det igennem
Forumindlæg
