Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 4621 til 4640 af 52987
-
stil
ForumindlægSkal bare bruge en stil/essay om filmen og novellen "my son the fanatic, vi skal sammenligne de to ting! Please hjælp! Skal afleveres mandag!!! -
Dansk stil
ForumindlægHej, Jeg søger hjælp til at komme i gang med min danske stil - som er et essay. Jeg håber at kunne gøre noget til gengæld! Og tak på forhånd! :-) -
Ungdom og kønsroller
ForumindlægHej.. Jeg skal skrive et frit essay om ungdom og kønsroller og kunne godt tænke mig nogle inspirerende kommentarer til emnet... -
Bedømmelse ønskes :-)
ForumindlægVille høre om der ikke var en venlig sjæl, som gerne ville se mit essay fra årsprøven igennem og komme med en evt. bedømmelse? -
Drøm
ForumindlægHej!Skal skrive et essay med udgangspunkt i ordet ”drøm”, men er totalt blottet for inspiration.Nogen der har nogle gode ideer?? -
How to be good
Forumindlægnogle der har skrevet essay, eller stil om "How to be good" i engelsk... Eller nogle der bare har nogle guldkorn til den? -
haster.. terminsprøve.
ForumindlægHej, nogen der ved om man også får et hæfte med forskellige emner til terminsprøven i engelsk? Altså som fx. novelle, essay osv. som man også gør i dansk? -
tracking our online trackers
Forumindlæghej har nogen skrevet om " Tracking our online trackers" en summary og en short analytical essay tak på forhånd -
Rettelse af engelsk aflevering
ForumindlægHej, Jeg søger efter en person der kan rette min to siders engelsk aflevering, det er et essay om kiniske og amerikanske uddannelser. -
Danmark i 50'erne - indgangsvinkel?
ForumindlægHvilken vinkel kunne man anvende i et essay om halvtredserne i dk? skal aflevere om 12 timer, så ideer ville være rart. Tak. -
haster.....
Forumindlæghej allesammen Har skrevet et essay, har problemer med engelsk skriftlige, er der nogen sød mennesker der kan kigge på det. tak på hånd -
hurtigt spg
ForumindlægHvad vil det sige: The way the story is structured. Hvis man skal komme ind på dette til sin engelsk essay, hvad er det godt at have med under dette? -
Henrik Nordbrandt
ForumindlægHej Jeg skal analysere digtet "Lille essay om sproget" af Henrik Nordbrandt. Nogle som har nogle gode guldkorn? Mvh Camilla -
haster.haster...
ForumindlægHej allesammen jeg har lavet et essay, har problemer med engelsk. er der nogen som kan kigge på det igennem og kom med nogen kommentar -
AARHUNDREDET - genre?
ForumindlægNogen der kan deffinere hvilken genre Emil Bønnelyckes digt Aarhundredet er? Er det et digt? Et essay? -
Præsentation af Shooting an Elephant
ForumindlægHvordan griber man en præsentation af et essay an? nogen specifik fremgangsmåde?? Og er der nogen, der har skrevet om Shooting an Elephant af George Orwell? - Nuub -
The Hurt Man ?
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med et essay eller bare nogle gode råd i forhold til "The Hurt Man" ? -
HJÆLP TIL DANSK STIL
ForumindlægHejsa! Har lavet en dansk aflevering, som er et essay. Er der en der måske vil hjælpe med at læse i gennem og rette mine kommafejl? På forhånd tusind tak! -
Rettelse af div.grammatiske fejl
ForumindlægJeg sender gerne stilen, hvis der var nogle som sku ha interesse. 2 siders essay og 1 side med en E-mail! På forhånd tak. -
HJÆLP !! ENGELSK AFL!!
ForumindlægHej derude .. nogen som har læst tiny, smiling daddy, som gerne vil rette min afl. (essay), den er på en halvanden side???? PLZZZZZZZZZZZZZZZ
