Søgning på: historie noter hf. Resultater: 4701 til 4720 af 33009
-
Kopier til ansøgninger?
ForumindlægJeg skal sende min ansøgning på mandag og jeg ved at man skal have kopieret ens eksamensbevis og i mit tilfælde også opholdstilladelsen, men er der andet der skal kopieres? -
hvad tænker i om mit Essay? første gang.
ForumindlægLivet efter Døden Da jeg så de billeder af folk der bedte til gud kom det første i mit hovedet at hvad der sker med en når man dør. Mange mennesker tror at efter man dør så kommer man op i himlen og forsætter sit liv, Men jeg tror at efter man er død så bliver du genfødt uden nogle hukommelse ... -
hjælp til binomialforsøg!
Forumindlæghej jeg skal til mundtlig matematik eksamen i overmorgen og jeg forstår ikke dette spørgsmål ordentligt, så om der er nogen der kan forklare de forskellige ting. Spørgsmålet lyder: Forklar hvad binomialforsøg går ud på. Beskriv binomialkoefficienter og sammenhængen mellem pascals trekant. præsent... -
varians - middeltal osv
Forumindlægvarians middeltal standardafvigelse/spredning kvartilsæt. hjælp til hvad det er? og hvordan man laver? :-) -
Bevis for tilbagediskontering af en annuitet?
ForumindlægHejsa jeg står og skal bruge lidt hjælp til hvordan jeg laver et bevis for tilbagediskonteringen af en annuitet? Det skal gerne være mest matematisk da det er min mat A del i SRP. En anden ting er også jeg skal foretage en følsomhedsanalyse af et eksempel med annuitetsmetoden, kan dog bare ik... -
Differentialregning! Hjælp!
ForumindlægHej. Jeg sidder lige og forbereder en eksamensopgave om differentialregning, og vil gerne have nogle gode råd til hvordan jeg skal gribe den an og hvad jeg skal komme ind på. Opgaven lyder: Differentialregning Redegør for sekant- og tangenthældninger for grafer. Redegør for bestemmelse af ligni... -
løs ligningen
Forumindlæg9-x^2=x+3 kan godt se løsningen er 2 og -3 men hvordan reducere jeg det til x=.... -
Kursus
ForumindlægHej, er det muligt at tage kursuser (matematik B) selvom man ikke har afsluttet sin gymnasiel udannelse fx på niels brock? -
Andengradsligning
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mig med denne andengradsligning. a*x2+b*x+c=0 -
Hvad er annuitetsregning?
ForumindlægHej allesammen, Jeg sidder her med et spørgsmål, der lyder på: "Hvad er annuitetsregning?" Jeg håber der er et par kloge hoveder der kan komme med en god og indholdsrig forklaring på hvad det er. Jeg skal kunne forklare hvad det er, og jeg synes det er svært at forstå, de ting jeg har ... -
Hjælp til supplering
ForumindlægJeg lukker mit eksamensbevis snart. Jeg har et snit, som er højt nok til at jeg kan læse medicin. Jeg mangler dog mat B-A og kemi C-B. Efter at min bevis er lukket og jeg har fået mit endelige gennemsnit. Hvad skal jeg så gøre til eksamen i mat A og kemi B ? Skal jeg bare bestå fagene? Elle... -
Fysik b eksamen stx (mundtlig)
ForumindlægHej Nogen, der ved hvordan fysik b eksamen foregår? -
Gennemsnit efter SRP karakter
ForumindlægHej Hvor meget steg/fald jeres gennemsnit efter i fik udleveret jeres SRP karakter? :) -
Permutationer
ForumindlægHejsa. Jeg er på daværende tidspunkt i gang med min SRP om Kryptering under den anden verdenskrig. Jeg har som et ekstra bilag fået en opgave, som jeg skal løse fra Vestergaards matematiksider. Jeg har forsøgt at lave opgaven, og har med intet held løst den. Jeg håber, at en venlig sjæl muligvis ... -
5 korte oversættelser
Forumindlæg1. Min far har haft et godt arbejde i mange år, men nu har firmaet indført computere, og han kan ikke lide at gå på arbejde mere. Jeg håber, at han kan få ansættelse et andet sted, selv om han er for gammel til hårdt fysisk arbejde. 2. Vores historielærer fortalte en meget morsom historie om Hen... -
Spørgsmål om VUC - please hjælp, ekstremt vigtigt.
ForumindlægHej allesammen, jeg vil gerne ind på medicinstudiet, men jeg regner med at mit gennemsnit vil ende med at ligge på ca 9 på den gamle skala.. og det vil så falde på den nye. Jeg har så hørt at man kan forbedre sit snit gennem ½-års VUC, hvis man ikke afslutter sin studentereksamen(Hvilket jeg ne... -
Vedrør gymnasial uddannelse
ForumindlægHej kære venner Jeg vil så gerne læser til farmaceut, men det kræve en gymnasial eksamen og jeg er i gang med at tage hf-som enkeltfag hvor jeg har dansk, engelsk, kemi, biologi, religion og matematik. Hvor mange fager tror i jeg skal have for at have fuld hf for at blive optaget på farmaceut u... -
SSO i b-niveau fag?
Forumindlæghey alle derude!Jeg går selv i 2.g og skal have musik på b-niveau i 3.g. Sad her for et par timer siden og kiggede i min guitarbog, hvor det så slog mig at det kunne være utrolig interessant at skrive SSO i musik. Men er det overhovedet muligt at skrive SSO i et fag man kun har på b-niveau?godt n... -
kend din censor!!!
ForumindlægHe people, så er studentereksamen begyndt..:(... men det bliver dejligt at blive færdig.. Ville lige fortælle jer at i kan se hvordan jeres censor ser ud og få adressen på dem;) - hvis i gerne vil det!! fx har en censor i dansk som hedder 073-BS.. og dettenummer finder du på følgende link: http:/... -
Ku Klux Klan = ?
ForumindlægHej alle sammen.. Jeg er ved at nå til mit sidste, vurderende spørgsmål - som lyder således: Vurder i hvor høj grad Ku Klux Klans terror kan sammenlignes med den religiøse terror, der i dag begås i andre religions navn.. Har fået skrev lidt om Al-queda, men kan ikke finde nok stof til at underbyg...
