Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 4741 til 4760 af 40685
-
Eksamens spørgsmål?
ForumindlægHej folkens kan i hjælpe mig med et Mat B del spørgsmål i modellering? spørgsmålet lyder: Delsprgsmal. Funktionsanalyse Overskudsfunktionen kan beskrives ved denne funktion F(x) = - 0,5 (skrevet som brøker)x2-3,5x +4 Redegør for at denne funktion har et maksimum vha differentialr... -
eksamen: differentialligninger
Forumindlæghej alle.. jeg har et dumt spørgsmål.. separation af variable, er det, det samme som separation af 1. ordens diff.ligninger??? -
at-eksamen
Forumindlæghej! - hvordan har I anvendt metoderne? - har svært ved at flette et metodeafsnit indi fremlæggelsen,og i realiteten har jeg svært ved at forstå hvad der menes med "metode". - hvordan har i struktureret jeres fremlæggelse?(indledning, snak, konklusion osv. ), hvad er jeres "røde... -
hjælp hurtigt til eksamen
ForumindlægHvad er dette? Evand? Etilført? Tilført energi? Nyttigtgjort energi? atomkraft?? fastlandsklima og kystlandsklima`? -
Konjunktiv til eksamen
ForumindlægKan man sige følgende: Der Text wäre in 1994 geschrieben. På forhånd tak -
Eksamens projekt
ForumindlægHej er der nogen der har erfaring med at skive eksamensprojekt på HF i Kemi B og Biologi B Jeg skal skrive eksamensprojekt i disse fag. Men jeg kunne godt bruge et par hint til nogle gode emner. På forhånd tak :-) -
Eksamen Journalistik
ForumindlægHej, har lige trukket emnet I avisen: Journalistik. Ville høre om at I har nogle gode, nyhedsartikler, bagrundsartikler, interviews eller reportager. Tak på forhånd -
KEMI eksamen
ForumindlægHvordan kan man finde pH i en opløsning af stærk syre? -
eksames bevis
ForumindlægKan man få tilsendt sit eksamesbevis, vis man ikke kan komme tll dimissionfesten? På forhånd tak! -
Dansk eksamen hjælp!
ForumindlægJeg har trukket fordybelsesområdet homoseksualitet, og jeg har ikke fundet en tekst endnu, hvilket får mig meget bagud! Mine tekstopgivelser består af: "Smuk og Dejlig" Af Anne Linnet "Franz Pander" Af Herman Bang "Den blomstrende have" Af Naja Maria Eidt ... -
Historie eksamen
ForumindlægHvis man har om Falklandskrigen, hvilke kilder kan man så vælge? -
hjælp - dansk eksamen.
Forumindlægjeg har trukket , " Det moderne & Det folkelige gennembrud, fiktion, ældre" Så jeg tænkte på om der var nogen der havde nogle gode tekster at anbefale til dette emne :) tka for hjælpen på for hånd . -
Hjælp til tysk eksamen
ForumindlægHej, jeg har lige trukket teksten Wiedersehen mit Vater af Isolde Heyne og har nu 24 timer til at forberede et oplæg. Mit problem er bare at jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal skrive til den, så hvis der er nogen som har nogle gode forslag må de meget gerne skrive dem til mig enten her eller på mi... -
Eksamens skabelon
ForumindlægHey.. Er der nogen som har en slags skabelon eller nogle tyske vendinger... Jeg vil gerne starte med en præsentation: Derefter vil jeg gerne give en resume: også vil jeg gerne snakke om personerne i teksten: OSV........ -
dansk eksamen..
ForumindlægHvad lægges der vægt på hvad skal man kunne.. Jeg sidder og læser litteraturens veje igennem, og er noget til symbolismen.. men har hentet en kompendie med hovedpointerne i hver periode.. men lægges der så meget vægt på litteraturhistori, og hvad skal man kunne indenfor sprog og medier ? -
Matematik eksamen
ForumindlægPunktet P ligger på grafen for g. Værdien af x-koordinaten Xp for punktet P. Xp = 5,78 cm Opgaven lyder på: Bestem en ligning for tangenten til g i punktet P Her helt lost i hvordan man kommer frem til ligningen. pls.... hjælp -
Problemformulering - eksamen
ForumindlægHar trukket "Velfærdsstaten", og har fået 5 kilder: - To tabeller over hhv. Antallet af offentlige ansatte 1960-72 og vækstrater for nogle OECD-lande 1957-70. - - En kronik fra 1956 af J.O. Krag, hvor der tales for velfærdsstaten. - En tekst fra 1959, som omhandler VK-planen, som vil ar... -
Dansk Eksamen
ForumindlægHej folkens Jeg sidder og stresser her, efter jeg er blevet færdig med den stil vi skulle lave til ekasmen. Jeg synes at jeg har lavede en meget god stil, men der er bare en lille ting, der gøre mig lidt bange. Da jeg blev færdig med min stil, som så var et brev, lagde jeg en kildeliste ind. For... -
Lige været op til eksamen
ForumindlægHej! Jeg har lige været op til den skriftlige bioteknologieksamen der blev afholdt i dag. Jeg troede, at jeg havde klaret mig godt... indtil jeg kom ud af lokalet selvfølgelig og min klasse begyndte at tale om, hvordan de hver især har besvaret opgaverne... Så synes jeg bare, at der dukkede en ... -
Biologi eksamen HJÆLP
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp :( 1. livsprocesser i en vandplante 2. Regulering af blodsukker(google hjalp ikke meget på en uddybelse) 3. Øvrige stofgrupper kosten skal indeholde. 4. Codominante alleler 5. Kønsbundne dominant og recessivt nedarvede sygdomme 6. Nedarving (inden for DNA og ...
