Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 4781 til 4800 af 35503
-
Mat. Eksamen b, andengradspolynomier
ForumindlægHej. Har fået et eksamensspørgsmål, som lyder sådan her: redegør for andengradsligningen, beskriv grafer for parabler. Hvordan skal man gøre dette? Taak! -
FIGUR, biologi b eksamen
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe med med at forklare hvad denne figur går ud på???? Tak på forhånd :-) -
Oktelreglen (Eksamen i morgen)
ForumindlægHvordan opnå de forskellige atomer oktetreglen? Nogle der kan fortælle lidt om dubletreglen? Det ville være en stor hjælp :) -
SAMFUNDSFAG EKSAMEN B HJÆLP !!
ForumindlægHej søde mennesker :) jeg skal til samfundsfag b på fredag Hvad skal man være god til for at score en god karakter ?? på fohånd mange tak på forhånd mange tak -
Læsetest inden eksamen
ForumindlægHej med jer :-) Jeg kunne virkelig godt øve mig på læseprøven. Jeg har hørt, at man kan lave nogle læsetest online på Gyldendal, men der er vist et eller andet system fejl i prøverne. Jeg kan ikke gå videre til næste opgave osv. Den går helt i stå. Kender I nogle andre sider, hvor man kan få prø... -
Engelsk eksamen - vurdering?! :=)
ForumindlægHej Alle! Ville høre om der er nogen der gider vurdere mit essay? Valgte den første og er ret usikker på om jeg har besvaret opgaven! :( På forhånd tak og btw. er villig til at vurdere din/jeres også ;) -
Eksame i 1. år i STX
ForumindlægJeg valgte studieretningen mat a, fysik og kemi b og det er mit 1. år i STX gymansium. Hvilke eksaminer kommer der til at være for mig? -
Eksamen makroøkonomi politstudiet KU
ForumindlægHej alle. Jeg har netop fået karakter for en makroeksamen på polit, og har fået karakteren 02, som jeg er uenig i, da jeg selv havde regnet med at få 4. Er der én der har lyst til at se min opgave i gennem og give et bud på hvilken karakter I ville give min opgave. Rettevejledning og min afleveri... -
forslag til mundtlig eksame
ForumindlægHej søde mennesker derude, jeg skal går igang med at lave en synopsis til mundtlig matematik D(svarer til 10), men har det svært ved at find en emne/hvad skal den handle om. Er der nogen der kan kaste nogle gode og ikke indviklet forslag? Mange tak på forhånd !!! -
Eksamens opgave Matematik B
ForumindlægHej alle sammen! :-) Jeg sidder med et lille problem som jeg håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig med kan virkelig ikke komme videre med opgave 2 d :) -
Engelsk eksamen: Emne hjælp.
ForumindlægHej Alle. Jeg skal som mange andre op i mundtligt engelsk til sommmer. Jeg har trukket "Conflict" som tema og står nu og mangler hjælp til et emne. Jeg har tænkt på Apartheid som emne, men vil godt høre andre idéer. -
Eksamen idag!!! Analyse: Hjælp!
ForumindlægJeg har fordybelsesområdet: "Kærlighed og identitet", og jeg har valgt teksten "Barndom" af Yahya Hassan. Men er lidt i tvivl om analysen, den lyder sådan her: Selve historien - analyse af “Barndom”: I det klip vi har set, kan vi høre at der er tale om en palæst... -
Hvilket bilag - Fysik eksamen
ForumindlægHvilke bilag kan jeg komme ud for, når det jeg har trukket lyder: Energiomsætninger med hovedvægten på mekanisk energi Præsentationen skal gøre rede for de fundamentale former for mekanisk energi samt forklare hvornår sætningen om bevarelsen af den mekaniske energi er gyldig. Endvidere skal der g... -
Eksamen polaritet og blandbarhed hjælp
ForumindlægEksempler på blandbarhed og polaritet i hverdagen Andre eksempler på alkaner end pentan -
Dansk A eksamen
ForumindlægHej derude jeg skal op i mundtlig Dansk A i morgen og meget nervøs .Jeg skal lave en disposition og er der en, som vil hjælpe lidt med, hvordan man stiller dispositionen op? ve... -
hjælp til mundligt mat eksamen
ForumindlægHejj Nogen der kan hjælpe med at besvare disse spørgsmål? Fatter ikke særlig meget af det selv, selvom jeg har prøvet i lang tid. Gør rede for de enkelte dele i formlen ??(?? = ??) = (????) · ???? · (1 − ??)??−?? og vis, at formlen er korrekt i et udvalgt eksempel. For eksempel ved ... -
Spansk resume til eksamen
ForumindlægHej er der nogle der ville kunne hjælpe med og lave et resume af en tekst jeg har oversat fra spansk til dansk og så kan hjælpe med og lave et resume på spansk til selve teksten? tekst: Ildfesten - det nye år starter i sommer Spanierne fejrer årets korteste nat. Med fyrværkeri og bål som tænd... -
9 Klasse Eksame bevis
ForumindlægHej, kan min skole nægte at give mig mit Eksamenbevis hvis jeg bryder skolens regler lige inden skolen er slut og jeg har bestået alle mine eksamener? Eller bare nægte for en eller anden grund elller er det ulovligt? -
Eksamen på polit-studiet KU
ForumindlægHej alle. Jeg har netop fået karakter for en makroeksamen på polit, og har fået karakteren 02, som jeg er uenig i, da jeg selv havde regnet med at få 4. Er der én der har lyst til at se min opgave i gennem og give et bud på hvilken karakter I ville give min opgave. Rettevejledning og min afleveri... -
Re-eksamen spørgsmål
ForumindlægHej. Jeg skal begynde KU her til vinter, og prøver at få styr på "re-eksamen"s begrebet. Må ærligt indrømme at jeg ikke forstår det helt: jeg har hørt, at hvis man DUMPER, så får man mulighed for re-eksamen..... men så kan man jo gå til re-eksamen og få fx et 12-tal? Og hvis man så ...
