Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 5321 til 5340 af 181598
-
Psykologi eksamen
ForumindlægJeg skal til psykologi eksamen på tirsdag, men jeg er lidt i tvivl om hvordan man forbereder sig bedst muligt. Min lærer siger, at man får to bilag, skal det ene bilag så være til analyse, mens det andet er til diskussionen? Til forberedelsen hvordan laver man så en god dispossition, hvor man k... -
VUC om-eksamen
ForumindlægLidt forvirrende, men forsøger at forklare alligevel. Jeg går pt. i gymnasiet i 2.g. Eftersom jeg skiftede gym i 2.g, skete der nogle komplikationer i forbindelse med dette, som resulterede i, at jeg måtte tage biologi c på VUC hver tirsdag aften. Jeg manglede simpelthen et naturvidenskabeligt f... -
1.027 Eksamensopgaver i Matematik , Matematisk linje 1-årigt forløb til A-NIVEAU
ForumindlægHej jeg har problemer med følgende opgave, håber at der er nogen som kan hjælpe. ( det er opgave nr. 1.027 i Eksamensopgaver i Matematik , Matematisk linje 1-årigt forløb til A-NIVEAU ) I planen er givet et koordinatsystem med begyndelsespunkt O. Et punkt P(x,y) bevæger sig i planen, således at ... -
Eksamen d. 18., franskhjælp d. 17.
ForumindlægHejsa Jeg skal op i fransk d. 18. juni. Det er en 24-timers eksamen, dvs. at jeg skal op d. 17. juni kl. 08.15 og trække et spørgsmål. I denne forbindelse kunne jeg rigtigt godt tænke mig at have en franskhjælper til rådighed d. 17. juni, meget gerne fra efter jeg har trukket spørgsmålet. Jeg har... -
Eksaminer på STX
ForumindlægHej. Jeg ved, at man skal op i 10 eksaminer + antal A-fag over fire, når man går på STX. Er det inklusivt SRP? Og hvilke eksaminer er obligatoriske? Hvis jeg f.eks. har Fys A, skal jeg så op i både mundtlig og skriftlig eksamen i fysik, eller er det kun en af disse? Tak på forhånd. -
Kemi B hf - Eksamen
ForumindlægHej gutter og gutinder. Jeg har søgt omkring Kemi B på hf men det jeg ikke kan finde nogle oplysninger om er følgende: Når man har taget Kemi B på hf, skal man så op til både skriftligt og mundtligt eksamen. Det plejer at være sådan, at kemi ikke har en skriftligt eksamen på B men jeg er usikker.... -
Eksamen forberedelse!
ForumindlægHej som emnet også indikeree drejer det sig her om forberedelse til eksamen. Jeg går i 9. klasse og skal snrat til terminsprøve efterfulgt af de skriflige og derefter mundtlige eksamener. Har i nogle gode tips, råd? Jeg kan bruge alt hvad i har at byde på! Er så fandends nervøs! :( Jeg vil især... -
Skriftlig kilde eller ikke-skriftlig kilde ?
ForumindlægHey folks .. Vil lige høre om, der er nogen, der kan forklare mig, hvad forskellen på en "skirftlig kilde" og "en ikke-skriftlig" er ? På forhånd tak :) -
Fysik Eksamen
ForumindlægHej jeg skal op til fysik eksamen snart og jeg har et spørgesmål, som lyder således: Du skal komme ind på Newtons Gravitations lov og cirkelbevægelser. Jeg har fundet en hel del om Newtons Gravitations lov. men mangler noget om cirkelbevælgelser. Håber virkelig nogen kan hjælpe :( ' -
Matematik termin
ForumindlægHej skal snart, som mange andre 3.g’er op til termins. Jeg skal blandt andet op i matematik, som jeg har på A, og ville derfor lige høre om nogen har en ide om hvad man blandt andet kan Komme op i, eller få af opgaver? Fx vektorer, planer, differential? Helst hvad man kunne få af opgaver i delen ... -
Matematik årsprøve
ForumindlægVil bare lige spørge til 1g årsprøve i matematik. Hvad vil der typisk være til det stykke uden hjælpemidler. Nogle der har ideer ? -
er du matematik nørd?
Forumindlæghej alle sammen :D Jeg har virkelig brug for hjælp til en vigtig opgave i SRP - i matematik. Er du derfor et "geni" til matematik eller har kendskab til Mat på A-niveau, så smid en besked, så sender jeg opgaven :) Tak på forhånd -
Hjælp med mundtlig eksamen
Forumindlæghej alle studiehjælper, skal op til mundtlig matematik eksamen og kunne godt bruge hjlp til dette spørgsmål redegør for omdrejningslegemer og bevis at volumenet af et omdrejningslegeme for en funktion f er givet ved Ville være super dejligt hvis nogen kunne hjælpe, da jeg selv har prøvet ude... -
Matematik aflevering
ForumindlægBrug for hjælp til matematik aflevering.. Opgave 2 Grethe har indsat hele sin opsparing på 30000 kr. på en konto, der giver 2,1% p.a. a) Hvor mange penge har Grethe på kontoen efter 4 år? Hans har også sat penge ind på en konto med samme vilkår. Efter 7 år har han opsparet 45000 kr. b) Hvor m... -
lektiehjælp til matematik!
Forumindlæghey.. jeg er selvstuderende i matematik B og A og søger en der kan hjælpe mig. jeg forestiller mig en til to gange om ugen i en kortere periode... prisen kan vi tale om. håber der er en derude der er frisk!måske dig...? mangle hilsner, Sarah -
AT eksamen
ForumindlægTirdag den 15. januar blev eksamensemnet i Almen Studieforberedelse så afsløret fra Undervisningsministeriets side. Emnet er: "fremtiden - visioner og forudsigelser" Om ikke så længe skal alle 3.g'ere så vælge en faggrupe fra de tre hovedfakulteter; naturvidenskab, humaniora og sa... -
Samfundsfag eksamen
ForumindlægHej samfundsfag 24 timer eksamen for man udleveret et stak bilag-- mit spørgsmål: må man gerne bruge nogen infomationer fra nettet ud over bilagene? -
Eksamen på torsdag
ForumindlægHar i nogle bud på hvad emnet bliver på torsdag? -
Hjælpemidler til eksamen
ForumindlægUNDERVISNINGSMINISTERIET SKRIVER I DAG 24. maj ”HjælpemidlerSom udgangspunkt er alle hjælpemidler (bortset fra kommunikation medomverdenen) tilladt ved prøverne - såvel i forberedelsestiden som undereksaminationen. En begrænsning i denne generelle tilladelse skal fremgå af fagbilaget eller af lær... -
Eksamens Opgave 5 december 2011 - HASTER
ForumindlægHejsa :-) Er jeg så heldig der er nogen der har været til skriftlig dansk eksamen på HF niveau A d. 5 december 2011? Vi er ved at træne eksamenssæt og jeg er simpelthen gået i stå, så kunne godt bruge noget inspiration. Vi skal aflevere opgaven senest imorgen d. 22/1-12. På forhånd tusind...
