Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 5581 til 5600 af 40685
-
Fysik eksamen i morgen Hjælp
ForumindlægHej SP Hvad betyder det når man ser bort for luftmodstand når man taber en kraft. Vil det sige man antager der kun er en kræft der påvirker den faldende genstand. Tak på forhånd -
Statitisk, mundtlig eksamen
Forumindlægkarakter -3 00 02 4 7 10 12 summeret frek. 0,005 0,32 0,395 0,55 0,72 0,90 1 Bestem kvartilsæt af andel af eleverne der dumpede ( Her skal jeg vel bare lave en sumkurve, og aflæse... -
Hjælp til eksamen, det tager ikke lang tid :)
ForumindlægHejsa, Jeg skal, for første gang i mit liv, op i mundtlig matematik på 10. klassesniveau. Jeg har lavet en powerpoint, hvor vi skal prøve og lave et spil og så udgive det. Regne på diverse ting osv. Den er ikke særlig lang, så jeg ville virkelig værdsætte, hvis en gad og tjekke den igennem. De... -
Hjælp - Fysik/kemi eksamen
ForumindlægHejsa Er der nogen derude, som ligger inde med et super godt forsøg (eller flere), der omhandler elektrongas? Eller i det hele taget bare om metaller, frem for blot de tilhørende opgaver hos Prisma serien? -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej derude. Jeg overvejer at selektere novellen "Alt er tilladt" af Anders Bodelsen, i forhold til fordybelsesområde. Dog, jeg ved ikke, hvilket prøveoplæg, som er godt. Dette kan være kortfilm, noveller, digte, og mere. Jeg skal have lavet min outline straks, og derfor håber jeg, at ... -
Eksamens produktion ide?
ForumindlægHej folkens, nogle som har interresant ide til en eksamensproduktion? Har ingen anelse, om hvad det kunne være. Nogle som kunne give mig et godt bud, takker :) -
Eksamen “det står i avisen”
ForumindlægH -
BÆREDYGTIGHED OG BIOKAPACITET! EKSAMEN
ForumindlægHej Et af mine eksamensspørgsmål lyder således: Jordens recoursser er begrænsede; hvordan kan enkelte lands biokapacitet og bæredygtighed beskrives og evt. ændres? Har prøvet at søge kan ikke finde noget, håber at i kan hjælpe! og i må meget gerne sende mig nogle links om det. -
Biologi eksamen A
ForumindlægJeg ville høre, hvor meget er det præcist man skal kunne til mundtlig biologi på højt niveau. Jeg mener, skal jeg kunne samtlige ting der står i pensum, eller skal jeg bare kunne alle fagudtrykene og så selvfølgelig huske de vigtigste ting? Det jeg nok spørger om er hvor meget og hvor grundigt sk... -
Skriftlig eksamen 2014 HTX
ForumindlægHej, Er der nogle der var oppe til skriftlig Dansk sidste år (HTX)? Som eventuel har eksamensoplægget, eller kan huske hvad det generelle tema var, og hvilke opgavetyper man kunne skrive? -
AT-eksamen perspektivering
ForumindlægHej :) Jeg har brug for hjælp til nogle matematiske metoder, hvilke findes der? Da jeg skal finde et af de andre forløb at perspektivere til vil jeg høre om der er nogen der ved hvilken metode det handler om når man har om BMI? Til sidst vil jeg også gerne vide om man SKAL perspektivere til noget... -
Hjææælp!!! tysk eksamen
ForumindlægHej alle (: Jeg har nu siddet med teksten "Ich bin ein Chamäleon" i nogle timer efterhånden. Jeg er stadig ikke faldet helt i hak med teksten. Er der nogen der vil give mig et forslag til hvordan man griber det an og kommer i gang med teksten? Er der nogen som evt. har været oppe i teks... -
Niveau a eksamen 2005
ForumindlægHar fået dette opgave indlæg for, og er helt lost og under tidspres "ved godt det er dårlige undskyldninger" Resume'et hedder: A Heavier Burden Oversættelsen hedder: Hver fjerde danske outsourcing mislykkes. Essay: handler om lavløns arbejde grundet den industrialiserede verden. ... -
Skriftlig eksamen i spansk
ForumindlægNogen der vil rette min eksamensopgave igennem, så jeg kan se hvordan det nogenlunde er gået? -
9 klasses Eksamen
ForumindlægHej hvis man har dumpet en af sine skriftlige 9 klasses eksamener i den afsluttende. Får man så ikke et diplom til dimissionen ? -
Fravær -eksamen i alle fag
ForumindlægVed højt fravær har man mulighed/risiko for at komme til eksamen i alle fag ? således at årskarakterene erstattes af eksamenskarakter. Hvor står der noget om det ? Gælder det kun i 3. g eller kan man også det i 1. og 2. g ? -
Jura økonomi eksamens opgaver
ForumindlægHej, Er der nogen herinde, der sidder med gamle jura og økonomi eksamens opgaver(Administrationsøkonom). -
Matematik A eksamen 2011
ForumindlægHer er min besvarelse for eksamen fra idag. -
Tysk Eksamen HASTER
ForumindlægHej alle ! Jeg skal til tysk eksamen i morgen (har været oppe og trække en historie i dag). Jeg har trukket historien WIR SIND KINDER EINER ERDE med under titlen >>Die Jüdische Frau<<.. Ville hører og der var nogle der har haft den samme tekst? og om der er nogle der har nogle... -
DIO-eksamen
ForumindlægHej folkens! I næste uge skal jeg op til DIO-eksamen. I den forbindelse vil jeg høre, om i kan give mig nogel gode råd baseret på jeres egne erfaringer? Bl.a.: Hvilke spørgsmål skal man være klar på ift. metode? Råd til disponering af fremlæggelse? Er der noget særligt, man skal være opmærks...
