Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 5641 til 5660 af 176851
-
Jura - mundtlig eksamen
ForumindlægAf personlige og praktiske årsager er jeg nødtsaget til at tage reeksamen i en mundtlig eksamen på jura (5.semester). Hvordan forholder det sig i praksis hvis man vil indstilles til reeksamen, men ikke er syg på eksamensdagen? Kan man som sådan "blanke" en mundtlig eksamen på universit... -
Eksamen 2006
ForumindlægNogen som har lavet nogen af opg. i dansk A HH fra 2006? -
Fysik eksamen
ForumindlægEr der nogle der har svarene til ny prisma 9 kopimappe a forsøgene -
Facit fra eksamen
ForumindlægHej. Er der nogle som har facit til eksamenssættet fra Maj 2019 på A-niveau HHX? Tak på forhånd. -
EKSAMEN
ForumindlægHar I nogle hints/hjælp til hvordan jeg skal svare på disse to spørgsmål. Altså hvad synes i jeg skal have med osv. Er mega blank. 12. Det gyldne snit. Du skal koncentrere dig om at vise formlen for ? og konstruere det gyldne snit. 13. Skævvinklede trekanter. Den ønskes en behandling af sinu... -
Eksamensnoter A niveau!
ForumindlægHej alle latinstuderende. Først et simpelt spørgsmål, som jeg har fået tvetydige svar om: Hvor lang tid har man i forberedelse og eksaminationstid på A niveau? Jeg er nu nået til eksamenstiden i 3.g hvor jeg skal op i latin A niveau. Derfor har jeg brug for assistance i form af gloseliste, komp... -
Supplerende materiale - His A
ForumindlægHejsa! Jeg skal til min sidste eksamen i historie på tirsdag, hvor jeg dagen inden trækker et emne!! Har I nogle gode links, hvor jeg kan finde det nødvendige supplerende materiale til min præsentation? -
Hjælp, Matematik A Pensum
ForumindlægHej derude. Jeg er igang med forberedelserne til min mundtlige mat a eksamen, og kunne derfor godt bruge lidt hjælp til følgende: 1) En redegørelse for determinanten for et vektorpar - Hvordan skal det redegøres, jeg forstår godt udregningen af determinanter og dens metode, men hvad er determina... -
Engelsk mundtlig eksame
ForumindlægHej Nogle der har nogle helt igennem fantastiske råd til min mundtlige engelsk eksame? Noget der bare funkede for jer for eksempel :-) Mvh Kamilla -
Skr. eksamen og karakterer.
ForumindlægHej. Er der nogen som ved hvor mange point man skal have for at få en bestem karakter til skriftlig matematik? F.eks. hvor mange point ud af 100 skal man have for at få 10 osv. :) -
Matematik eksam imorgen hjælp
ForumindlægHej alle sammen imorgen skal jeg til matematik eksam.. så vil jeg lige spørger om der er nogen af jer der har lavet matematik opgave http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF11/110906_2hf112... -
Mundtlig eksamen - Trigonometri
ForumindlægHej kloge hoveder Jeg er så heldig at jeg skal til mundtlig eksamen i matematik på torsdag.. Arbejder i øjeblikket med eksamensspørgsmålene, og forstår ikke helt hvad jeg skal i dette: ''Redegør for formlerne for sinus, cosinus og tangens i en retvinklet trekant.'' Har nu kigg... -
Eksamen på b-niveau
ForumindlægHej! Jeg har fysik på b-niveau. I morgen skal jeg til mundtlig fysikeksamen. Jeg har fået 12 i mundtlig fysik og 12 i skriftlig fysik. Hvis nu jeg går hen og får fx 7 i morgen i mundtlig fysik, hvilke karaktere vil så gælde, når min snit bliver beregnet? Håber nogen kan hjælpe mig :) ... -
Dansk eksamens stil....
ForumindlægHej. Jeg sidder her med en rigtig dårlig fornemmelse i maven efter min Dansk skriftlige eksamen.. så tænkte jeg om der ikke sad et sødt menneske der ude et sted, som eventuelt kunne have interesse i at læse min stil igennem og give lidt feed back? -
Matematik B Eksamen
ForumindlægEr der nogen der har været op i Mat B skriftligt?. Jeg kunne godt tænke mig at høre fra jer og om den var svære eller var lige til at gå til. Hvis vi har nogle gode råd, ville det os være dejligt til eksamen. Skal selv op her nu på tirsdag Hilsen Dan -
1. årigt a-niveau
ForumindlægHej... Er der andre derude der var til eksamen i skr. mat i går? Hvordan synes I det gik? -
Engelsk grammatik - eksamen
ForumindlægHej med jer, Jeg skal til eksamen i skriftlig engelsk på torsdag. Jeg har altid haft det svært med grammatik i alle fag - det vil simpelthen ikke hænge fast.... Men man kan jo ikke være lige god til alt :) Jeg vil dog lige høre her om der er nogle der har gode måder at læse grammatik op på, ... -
Mundtlig Matematik eksamen
ForumindlægSkal til mundtlig matematik eksamen, men kender ikke svaret. Er der en der kan forklare mig det? Du skal forklare, hvordan ligningen -x^2-x+1=0 fremkommer, hvordan den løses og hvorfor den er interessant i forbindelse med det gyldne snit. -
Apartheid - Engelsk eksamen
ForumindlægJeg har en engelsk eksamen om nogle dage, og jeg har et spørgsmål, som jeg skal svare på, men har svært ved at finde svaret, så kan I hjælpe mig? Spørgsmålet er: Hvor meget har apartheid påvirket Sydafrika? På forhånd - tak! -
Haster - hjælp til kemi opgave om Hund's regel D:
ForumindlægJeg har vedlagt opgaverne jeg har brug for hjælp til D:
