Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 6081 til 6100 af 61667
-
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej Kan man tage en skriftlig eksamen om, hvis man gik i panik under eksamen, og fik afleveret noget lort. Jeg havde det heller ikke så godt under eksamen, men har ingen lægeerklæring. Tak på forhånd. -
dansk eksamen
ForumindlægPå torsdag skal g'erne til skriftlig dansk eksamen. Er der nogle, der har en anelse om hvad der eventuelt kan stilles af opgaver. Sidste var det jo H.C. Andersens 200 års fødselsdag og der kom noget om H.C.Andersen. I år har ytringsfriheden været meget omdiskuteret, så jeg har på fornemmels... -
eksamen - atomer
Forumindlæghej alle sammen jeg skal til fysik c eksamen imorgen, jeg har 24 timer til at forberede mig, og har lige et lille spørgsmål, jeg trak emnet lys og atomer og der står at jeg skal komme ind på energiniveau... men ved ikke helt hvad det drejer sig om, og har søgt på nettet uden at kunne finde noget.... -
HJÆLP TIL DANSK EKSAMEN
ForumindlægHej allesammen Jeg har trukket emnet "Yahya Hassan" til min dansk mundtlig eksamen. Jeg har valgt digtet "langdigt" af Yahya som prøveoplæg, men jeg har ingen anelse om hvad jeg kan perspektivere til, så hvis nogen har nogle goder ideer til hvad man kan perspektivere en Yahya... -
Eksamens spørgersmål
Forumindlæg1. "Venstrefløjen" = Er det VK-regeringen ELLER er det S og SF 2. Min eksamens opgave omhandler Politik-magt og midler. Fokus på Meningsmålingerne, Lene Espersens ferie, og at vælgerne under Venstre siden 2001 er gået fra højre til venstre på den værdipolitiske skala. Kan I komme med no... -
Naturfagsnotater til EKSAMEN!!
ForumindlægHej!Jeg er bare så nervøs, for jeg skal snart op i naturfag mundtlig eksamen! Jeg hader naturfag! Jeg har siddet og skrevet nogle notater, men det er bare ingenting i forhold til hvor meget jeg mangler.. Så vil høre om der evt. er nogen herinde som har været tidligere sproglig eller i det hele ta... -
Eksamen - elektricitet
ForumindlægÅh nej! Jeg skal til eksamen i fysik/kemi på mandag, og har forberedt mig i de emner, jeg kan risikere at trække - indtil det lige gik op for mig, at jeg også kan trække elektricitet! Jeg er fuldstændig på dybt vand i dette emne, og har ingen noter eller noget. På min skole har vi ikke fysikbøger... -
ENGELSK EKSAMEN
ForumindlægHej :) Har I nogle gode tips til mundtligt engelsk eksamen? Tak på forhånd! -
Eksamen 2009
Forumindlæghej, er det nogen der har eksam oplagen for 2009 eller ved hvordan den ser ud og hvad den indholder? -
NV eksamen
ForumindlægHej. Nogen der har gode råd til NV eksamen? skal op imorgen og er meget nervøs. :) -
Matematik (Sandsynlighedsregning)
ForumindlægJeg er i dyb krise! - Jeg fik af vide, at en aflevering i matematik skulle aflveres imorgen, hvorimod jeg troede den skulle afleveres i næste uge!.. Jeg har derfor været inde ig kigge med det samme og ser at jeg virkelig ikke kan finde ud af det, eftersom at sandsynlighedsregning ikke er min stær... -
AT-eksamen
ForumindlægHej venner Jeg vil lige hører om der er nogen der ved, om man dumper studentereksamen hvis man dumper AT, selvom ens gennemsnit er langt over 2,0? Tak på forhånd -
hastehjælp til eksamen
Forumindlæghjælp til lærereksamen.Jeg har 48 timers forberedelse og det handler om fliselægning og symetri.Hvem vil være sød at hjælpe mig?Evt kontakt på 20 74 20 85 -
Eksamen snart hjælp
ForumindlægHey allesammen vil høre om nogle har nogle førsøg eller note om disse emner: infomation om atomer syldt med energi Loner og salte Syre og baser svingninger atoments opbygninger Kuklider og ioniserednde stråling kerneomdannelse og energi håber nogle kan hlælpe mig tak :) -
Eksamen i morgen!!
Forumindlægjeg har 24 timer til at udarbejde en synopsis I BIOLOGI men har fået et ark hvor der tales om Meyer-Overton korrelationen er der please nogen der vil forklare hvad den går ud på har fundet artiklen på nettet http://www.aktuelnat.au.dk/pdf99_4/an4-7.pdf se side 5 PÅ FORHÅND TAK :) -
Mdt. eksamen
ForumindlægHej hej :) Nu er jeg så (u)heldig at skulle på i fransk, og tænkte på om nogle, der er super gode til fransk ville hjælpe mig med at oversætte disse fraser korrekt, så jeg kan bruge dem, hvis dte går helt galt: "Jeg forstår ikke spørgsmålet" "Det husker jeg ikke" På forhå... -
hjælp til eksamen (lyd) haster...tak
ForumindlægHej jeg har trukket spørgsmålet Lyd hvor jeg skal komme ind på frekvens, svingningsforhold og diatonisk og kromatisk skala jeg har brug for hjælp til at forstå hvad der skal forstås ved diatonisk og kromatisk skala i denne sammenhæng. På forhånd tak for hjælpen. hilsen Emil Jensen -
Hjælp til Dansk eksamen
ForumindlægHej, jeg har trukket trykte reklamer i dansk, og har brug for hjælp. Vi må ikke få hjælp af lærer, så tænkte på hjælp her inde. Hvis der nogle der kan hjælpe, kan i så ikke lige skrive? -
Sam. eksamen
ForumindlægHej alle Jeg skal op i mundtlig samfundsfag d. 18 og jeg ved ikke hvad der bliver lagt vægt på.??? jeg vil meget gerne have nogle ting om: dansk velfærd og dansk udenrigspolitik og EU: -krigen i irak og afghanistan Eu+ Dansk velfærd -
Forsøg til eksamen
ForumindlægVi går nu igang med et naturfagligt forløb med overemnet strålings indvirkning på levende organismers levevilkår. Vi har valgt underemnet elektromagnetisk stråling. Vi har svært ved at finde nogle forsøg, og vi ville derfor høre, om i har nogle.
