Søgning på: biologi pensum. Resultater: 6141 til 6160 af 11183
-
Søger Bio.A studerende eller over.
Forumindlæghej jeg sidder med min SRP omkring OBESITY fag: BIO og Eng. vil rigtig gerne have en der god på biologi til at se den igennem, måske komme med et råd eller 2. mange mange tak. -
åreforkalkning
ForumindlægHej :-) Jeg skal skrive en biologi/kemi studieretningsopgave om åreforkalkning.. Har I nogle forelsag til hvad jeg kan komme ind på? Jeg skal både have noget kemisk og biologisk med. En ting kunne måske være kolesterol? -
Genotyper
ForumindlægHej Alle! Jeg har fået en biologi aflevering, hvor et spørgsmål lyder: "Opskriv genotyperne for de 8 forskellige blodtyper man kan have." Nogen der kan hjælpe? -
Muskler - masse og kraft
ForumindlægHeej! Nogen som har lavet rapport om "Muskler - masse og kraft" i biologi, med forsøgsvejledningen: http://peecee.dk/upload/view/102537 Jeg har virkelig brug for inspiration! :) Tak -
HJÆLP!
ForumindlægHey er der nogle her inde der kan hjælpe mig med biologi på c som omhandler om Ammonifikation, Nitrifikation bakterier og Denitrifikation:) Ik tager jer af stavefejlene er ordblind!^^ -
Blodtyper!!! hjælp!
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal i en biologi rapport antage at jeg er A rhesus positiv. Hvordan finder jeg ud af hvad mine forældre og er eventuelle søskende? ??? Håber virkelig i kan hjælpe mig! -
Nytte etik og pligt etik
ForumindlægJeg skal op i AT på torsdag i biologi og religion. Er der nogen som har nogle rigtig gode noter til nytte etik og pligt etik og meget gerne om stamceller, da det er mit emne tak -
Depression
ForumindlægEr der nogen der har skrevet om depression i sin SRP, der kan hjælpe med hvad der sker i hjernen? Og hvilke ting man skal komme ind på når man snakker om depression og hjernen. Skriver i Biologi A -
planter i økosystemet
Forumindlægjeg har fået et spørgsmål til biologi eksamen der lyder sådan: "belys hvilken rolle planter spiller i økosysystemet. nogen der kan hjælpe? -
Hvordan?
ForumindlægHej med jer! Jeg skal i gang med at lave en AT-synopsis med fagene biologi og religion, men jeg er ikke klar over hvordan metoderne skal laves? I gør mig virkelig en tjeneste, hvis I hjælper mig med det. På forhånd tak. -
FORSKELLIGT
ForumindlægNogen der har nogle idéer til gode hjemmesider til at blive bedre til, matematik, tysk, engelsk, fysik, geografi, og biologi? både skriftligt og mundlig? :D -
forurening som kan fjernes
Forumindlæghej alle sammen jeg er i gang med min biologi opgave og er stødt på et spørgsmål som lyder: hvilke former for forurening kan fjernes? håber i kan hjælpe. på horhånd tusind tak -
Fællesfaglig forløb
ForumindlægVi har fællesfaglig forløb, i fysik og biologi. vores overemne er (radioaktiv stråling) vores underemne er (planter og dyrenes påvirkning af stråling). Nogle gode arbejdsspørgspørgsmål og problemstilling? -
Nogen der har en anelse om hvor mange g/mg man skal tage for at dø?
ForumindlægHej, jeg har om MDMA/Ecstasy/Emma i Biologi og Fysik/Kemi hvor jeg skal finde ud af nogle ting omkring stoffet, som bl.a. er hvor mange g/mg man skal tage for at det bliver livsfarligt -
HJÆLP ALLE SØDE MENNESKER
Forumindlæghej alle sammen sidder er helt blank. Jeg skal have en problemformulering med darwisme, socialdarwisme og socialdarwinismen brug under 2.verdenskrig (hitler/fasicime) Og har spencer som kilde i fagene Biologi(B) og Historie(A) -
Rettelse og karakter givning af SSO
ForumindlægHej, Jeg har for et par uger siden skrevet en SSO. Jeg ville bare spørge om der er en højt uddannet (i biologi) der har lyst til at læse den igennem og give mig en karakter for den? -
Spørgsmål til nervesystemet! HJÆLP
ForumindlægHej Her er nogle spørgsmål som jeg ikke kan svare på i biologi.. Please hjælp A. Hvordan fungerer ionkanal? B. Hvad vil det sige, at en ionkanal er potentialeafhængig? C. Hvordan fungerer en ionkanalreceptor? På forhånd tak :) -
AT og hash
ForumindlægHej alle! Jeg er igang med min AT.eksamen. Jeg vil skriver om hash. Så jeg ville lige høre om der er noget, der før har skrevet om hash? Helst indenfor Bioteknologi/biologi og samfundsfag. På forhånd tak :-) -
Redegør for sammenhæng mellem FSH-koncentration, follikelmodning og efterfølgende ægløsning hos normale kvinder i den fødegyldige alder.
Forumindlægkan nogen hjælpe mig med dette spørgsmål i biologi a) Redegør for sammenhæng mellem FSH-koncentration, follikelmodning og efterfølgende ægløsning hos normale kvinder i den fødegyldige alder. Tak på forhånd :) -
endnu et spørgsmål
ForumindlægHej (: sidder og laver biologi aflevering og får stillet spørgsmålet: Hvorfor er det nødvendigt at nedbryde stivelsen med enzymer i vores fordøjelsessystem? nogen der kan hjælpe? :)
