Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 6241 til 6260 af 40403
-
Rettelse af tysk (HASTER)
ForumindlægHej,Jeg vil høre om, der er nogle der gider at rette mit tysk?Det fylder kun en a4 side?Jeg skal aflevere det imorgen...BjarkeSkriv fluks til følgende mail:[email protected] -
Tyske digte
ForumindlægEr der nogen der kender nogle tyske digte? Eller hjemmesider med tyske digte? Det kan være kærligheds - eller venskabs digte (hvis man kan kalde dem det.) Det kan være både kendte og ukendte digte. -
hjælp til tysk stil
ForumindlægHejsa søde mennesker (fedte fedte)Jeg har lidtproblemer med et par sætninger til min tysk stil. Den handler om homoseksuelles rettigheder. Håber i vil hjælp mig.- De skilder sig ud fra mængden, men det er der jo så mange der gør.- Vil det sige at vi skulle abortere alle de børn hvor fader smutter... -
tysk stil
Forumindlæghvordan skal jeg skrive min tysk stil? den skal bare handle om en ferie -
tillægsords bøjning-søger en til at skimt min oversættelse igennem (har rettet den grundigt)
Forumindlægover sæt:1. Han er lykkeligere end sin bror.2. Det er den smukkeste blomst i gartneriet.3. Het er de billigste engelske lommetørklæder, vi kunne skaffe.4. Han har det vanskeligste job på skolen.5. Huset er meget stort, det er meget større end naboens.6. Det er en dårlig nyhed. Den er værre end ny... -
Hjælp til tysk rettelse? HASTER!!!
ForumindlægGoddag, jeg skal ha lavet en aflevering i tysk til imorgen og jeg skal have hjælp til rettelsen... ville blive MEGET glad hvis der var en der gad rette, og sende tilbage så jeg kunne se mine fejl! Vh. -
Tysk multikultur
ForumindlægNogen der vil hjælpe mig med at rette denne her tysk fremlæggelse igennem, jeg ved at der er noget galt, men jeg tror jeg har kigget for længe på den til at se hvad der mangler/lyder forkert. Jeg har brug for nogle friske øjne til at kigge på det. På forhånd tak :) -
Tysk stil
ForumindlægHej. Jeg er i gang med en tysk stil, der skal fylde 1½ side og afleveres på onsdag d. 2. Er der en der har lyst til at rette de værste fejl igennem, så ville det være super rart. ( måske kan jeg hjælpe dig med noget senere hen) Skriv endelig hvis i har lyst til at hjælpe, så kan vi mailes ved :).. -
Har haft på tysk
ForumindlægHvordan siger man: "Han har haft " - på tysk ? Tak tak tak -
Tysk terminsprøve
ForumindlægHej, Jeg skal snart op til tysk terminsprøve, og jeg har virkelig svært ved tysk grammatik og ordstilling Har I nogle hjemmesider eller noget, som I ved, man skal have styr på. Tak på forhånd. -
Spansk oversættelse
ForumindlægNogen der kan rette mine fejl i denne oversættelse jeg har lavet ? ps jeg har skrevet den danske del under den spanske. Tak på forhånd. -
Oversættelse af spansk
ForumindlægHej! Er der nogle der gider tage et kig på min spansk oversættelse? Er ikke den skarpeste i faget, så alt hjælp modtages med kyshånd. -
oversættelse en linie
ForumindlægHej vil i hjælpe med en enkelt linie i min oversættelse??Den hedder : For 2 måneder siden sagde min søsters chef til hende... -
oversættelse (rette)
Forumindlæghej, er der nogen der vil rette en engelsk oversættelse? så vil jeg bli glad? skriv jeres mail hvis i har lyst :D takker -
hjælp til oversætte en sætning
Forumindlægnogen kan hjælpe mig med at oversætte denne sætning... de var på nippet til at opgive alt håb. -
Oversættelse (kort)
ForumindlægHej! Er der nogen der kunne tænke sig at kigge min spansk aflevering igennem? Det er en kort oversættelse det drejer sig om. (: På forhånd tak P.S. Det er den vedhæftede fil -
Tysk aflevering
ForumindlægHej :) Er der en der har tid til at kigge på min tysk aflevering? Den er på ca. 10 linjer -
Tysk - eksamen !!!
ForumindlægJeg frygter virkelig at komme op i tysk her i 2.g, fordi jeg er ikke så god til tysk !.. Har I nogle gode råd til, hvordan man bliver bedre til tysk både skriftlig og mundtlig?? Hvordan gik jeres Tysk-eksamen - Var det meget slemt? -
Kasus i tysk
ForumindlægHvordan bestemmer jeg hvilken kasus et ord tilhører i tysk? -
oversættelse til dansk
ForumindlægEine weitere Analyse erstellt Bettelheim von dem Märchen „Hänsel und Gretel“. Hierbei geht es weniger um die sexuelle Entwicklung als vielmehr um das Loslösen von der Mutter. Die Mutter, die als Nahrungsgeber für das Kind von Anfang an da ist, führt die Kinder in den Wald, da nicht genug Nahrung...
