Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 7101 til 7120 af 40685
-
filosofi eksamen den 16! Noter?
ForumindlægNogen er jer der har læst disse tekster? -Etiske positioner Platon "Glaucon-dialogen" "Thrasymachos-dialogen" (Rensch Ret og Magt) Bentham "En indføring i principperne for moral og lovgivning" (Troelsen) Løgstrup "Norm og Spontanitet" -Grundlaget for eks... -
Vektor eksamens spg. - hvad menes der?
ForumindlægHej allesammen. Der står i et af mine eksamensspørgsmål: Du skal gøre rede for vektorbegrebet. Du skal komme indpå, hvordan man regner med vektorer og du skal vise, hvordan man kan indføre regning med vektorer i et koordinatsystem. Hvad menes der præcist med at jeg skal vise hvordan man kan ind... -
FYSIK-C EKSAMEN! HJÆLP!
ForumindlægHej. Jeg er virkelig en hat til fysik. Nogle der har opgaver om: - Densitet under Astronomi? - Lys som bølger - Bølgelængde for håndholdt laser, rilleafstand på cd - Absorption af gammastråling i bly Eller bare gode noter! Mange mange tak. -
Hjælp!! mangler tekst til eksamen !!
ForumindlægHjælp mig !! Jeg har trukket "ungdom og teenageliv på skrift".. nogle der har en god tekst om ungdom og teenage liv ????????? -
Hjælp til fysik-kemi eksamen??
ForumindlægHej jeg ville lige høre om der var nogen der havde nogen gode forsøg til disse emner? El Atomer Syre og baser Metaler Håber i gider at hjælpe? :) -
Spansk eksamen uden spørgsmål
ForumindlægHej. Jeg har netop trukket et emne i mundtlig spansk A niveau og har læst teksten men der er intet tilhørende spørgsmål. Så mit spørgsmål er, hvad skal jeg nu? Skal jeg lave en slags novelle analyse med personkarakteristik osv eller hvad skal jeg, jeg er fuldstændig blank og min lærer sagde intet... -
Gym uden eksamen.
Forumindlæghey. jeg går i 9 klasse.. jeg tænker på. skal man have haft 9 klasses eksamen for at søge ind eller kan man gøre der før man for 9 klasse eksamen. så skal jeg vente helt til efter sommer for at få karaktere også først der sende en ansøgning og først få svar hen af 2013. eller kan man ansøge nu,... -
om-eksamen dansk A mdt.
ForumindlægHej, Jeg har virkelig brug for jeres hjælp derude! Jeg har været op til dansk A mundtlig eksamen og det er gået meget skidt! Jeg vil spørge om man kan tage en om-eksamen? Mod betaling - det ved jeg godt! Kommer jeg til at få min studenterbevis alligevelle sammen med de andre samme dag? eller i... -
Hvad skal være med i dansk mundtligt eksamen?
ForumindlægHej :-) Som titlen siger, hvad skal være med i dansk mundtligt eksamen 10. klasse? Hvilke punkter? -
Skriftlig eksamen 30.05.11
ForumindlægHer er min besvarelse til eksamen fra idag dl.dropbox.com/u/91554/Lektie/Kemi/eksamen.docx. Vil være taknemmelig hvis i ville rette den. -
Engelsk A - studentereksamen
ForumindlægHej Er der nogle der kort kan forklare mig hvordan eksamen på STX i mundtlig engelsk foregår? Har I nogle gode links til analysemetoder ol., da jeg kan forestille mig, at man skal analysere en tekst? Hvis det så også er tilfældet, skal man så perspektivere til andre tekster og i så fald, hvilke?... -
9. klasses eksamen. Hjælp?
ForumindlægHejsa jeg skal op i 9. klasses mundtlig fysik eksamen i morgen, torsdag og kunne gode bruge nogen meget gode råd. Vi SKAL opstille forsøg, så har I måske nogen forslag til, hvad jeg skal stille op, til hver enkelte emne? For er nemlig i tvivl, det må jo heller ikke tage lang tid.Jeg skal op i ent... -
Revurdering af engelsk skriftlig eksamens karakter
ForumindlægHej! Jeg har lige fået min engelsk skriftlige eksamen tilbage (B-niveau) - og jeg havde slet, slet ikke regnet med den karakter, som jeg har fået. Jeg ville høre, om en af jer ville give jeg tid til at revurdere min engelsk stil - overvejer nemlig at klage, men skal lige høre om det er dét værd... -
Engelsk mundtlig eksame
ForumindlægGoddag. Jeg skal, om en måneds tid, op til den mundtlige eksamen i engelsk. I den sammenhæng har vi fået til opgave at vælge at skrive om noget, der har en relation til de emner, vi har i pensum og derefter snakke om det til eksamen. Følgende topics kan man vælge imellem: Crime and punishment Ra... -
Hvad sker der hvis man får 00 til eksamen i 1.g?
ForumindlægHvad sker der hvis man får 00 til eksamen i 1.g? -
Forvirret hjælp!!!mundligt dansk eksamen?
ForumindlægHejsa. :) Jeg har et spørgsmål . . Jeg skal op til mundligt dansk eksamen , er lidt forvirret om man kommer op i de tester som man har læst i klassen eller er det helt nye tester som man får til mundligt dansk eksamen? -
AT-eksamen - hvilke metoder?
ForumindlægJeg sidder netop og forbereder mig til min AT-eksamen i næste uge (jeg går i 3.g), og pludselig kommer jeg i tvivl om en masse ting. Jeg arbejder i mediefag og historie men med en samfundsfaglig vinkel på historiedelen, for ellers må de to fag ikke arbejde sammen (der skal være fag fra to hoved... -
EKSAMEN :O hjælp miig :'/
ForumindlægHej, jeg ville spørge om hvordan en fysik eksamen på B-niveau foregår? håber der vil være nogen der fortæller mig det -
hvordan forberede mig til matematik mundtlig eksame???
ForumindlægHVORDAN FORBEREDER JEG MIG TIL DEN MUNDTLIGE MATEMATIK EKSAME FOR 10 KLASSE??????? hey. Jeg skal til en mundtlig eksame i matematik 10 klasse på mandag, Og jeg ved ikke en skid om hvordan jeg skal forberede mig. det ville være godt hvis nogen af jer kunne hjælpe mig, hvis i selv har været til en ... -
Gode vendinger til eksamen
ForumindlægJeg skal til engelsk eksamen her på fredag, men tænkte på at lave en tråd med nogle gode vendinger, man kan bruge i forbindelse med sin eksamen, håber I andre er med på den;) Jeg starter lige selv. Hvis i fx. har brug for en kort pause at tænke i så brug sætningerne: "How shut I put it...&...
