Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 7341 til 7360 af 176851
-
eksamen
ForumindlægHej alle jer derude:) Jeg skal op til biologi B her den 27. maj (skal trække den 26.) jeg tænkte på om der er nogen derude som ville hjælpe mig den 26. når jeg har trukket med at læse op. -
Eksamen
ForumindlægHej, jeg har trukket velfærdssamfundet i mundtligt samfundsfag. Tænkte om I havder et par ideer til hvad jeg kunnet ale om, eller evt. et produkt også?:) -
Eksamen - Hjælp :)
ForumindlægSkal til mudtlig biologi nu her fredag har styr på stort set det hele bortset fra processerne i en plantecelle... Har kigget på fotosyntese og respiration , men skal kunne forklare dette billede.. nogle der kunne hjælpe mi på vej og evt forkalre det for mig? -
eksame!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forumindlæghej jeg har været inde om søge informationer om reklamen/billedet smirnoff green apple twist men kunne ikke finde noget rigtigt om det... håber hvis der er nogen af jer der har nogen oplysninger som i kan dele med mig.. 1. hvem har lavet billedet? hvor og hvornår ? 2.hvilken slags bille... -
Eksamen
Forumindlæghvad for en karekter vil i give denne. -
Hjælp til eksamen
ForumindlægHvordan har rygning skadelige påvirkninger på vores sundhed? Hvordan kan rygning påvirke et foster? Hvilke tre sygdomme er de største dræbere blandt rygere? Er rygning værre for lungerne, når man er ung, end når man er voksen? Når man ryger, danner huden mindre kollagen. Hvad sker der ... -
EKSAMEN HJÆLP
ForumindlægIdeernes og fænomeners verden? Og deres betydning i forhold til romantikken, nogle der kan hjælpe? Help -
Eksamen
ForumindlægHej Jeg er igang med at læse op, og så er jeg faldet over nogle reaktioner jeg ikke ved hvordan jeg skal afstemme, nogen der kan hjælpe: H_2O_2+I^- --> I_2 + OH^- I_2 + OH^- --> I^- + IO^- +H_2O H_2O_2 + IO^- -> I^- + O_2 +H_2O -
hjælp til eksamen
ForumindlægHej jeg har svært ved at forstå hvorfor Co2 er en symmetrisk opbygget molekyle. Er der nogen her, som kan uddybe det på et nemt sprog? -
Skriftlig matematik :o
ForumindlægHejsa.Jeg har lige oprettet en bruger og har hørt, at det er en god hjemmeside til at søge gode råd.Jeg skal op i 9. klasses afgangsprøve i matematik på tirsdag og er ekstrem nervøs.Jeg plejer at få 7-8 stykker og vil meget gerne hive mig op på et ti-tal.Jeg ved nogen tænker det er vanvittigt på ... -
Hjælp til at klage over en skriftlig eksamenkarakter
ForumindlægHej. Igår blev jeg opfordret af min engelsk lærer, at klage over en engelsk skrifltg eksamenkarakter. Har fået -3 som ifølge min lærer lå til 02. Censoren havde desværre det sidste ord, derfor kunne min lærer ikke gøre noget ved. Det er bare virkelig nederern, da det trækker min gennemnsit ned, ... -
eksamen - hvordan??
ForumindlægJeg skal snart op i psykologi på c-niveau, men er ikke helt sikker på hvordan det fungerer. Det er noget med vi trækker et emne, og så skal vi til selve samtalen fremlægge det med redegør, undersøg og diskuter - Men bliver det stillet konkrete spørgsmål til de forskellige taksonomiske niveauer, e... -
Eksamen, hjælp!
ForumindlægHej! Jeg sidder og skal lave engelsk synopse, men jeg kan ikke finde ud af hvilket emne jeg vil fordybe mig i, det skal være noget med Irland. Nogle idéer? :-) -
Fysik/kemi nørder
Forumindlæghej, er der nogle fysik (kemi) nørder online, som lige vil hjælpe med kort at kigge min noter til FSA igennem, og/eller måske lige snakke to sek. over msn? -
Halvt år VUC/ Sidste eksamen
ForumindlægHej folkens...jeg ville rigtige gerne have nogen meninger og råd vedrørende min situation. Det er sådan, at jeg desværre er kommet ned på en rigtig dårlig snit (3,8)....Jeg har en sidste eksamen den 21.06.2016..Nu ved jeg så ikke, om jeg skal tage et halvt år på VUC, hvor jeg supplere nogle enkel... -
Kemi please
ForumindlægUndskyld jeg glemte at skrive den sidste ind, her kommer den...MgO+Si----På forhånd tak...Håber at nogle vil hjælpe med reaktionsligningen.. -
Organisk kemi
ForumindlægHej... Nogle der kan hjælpe? Ved oxidation af en alkohol er det vigtigt at destillere oxidationsproduktet fra reaktionsblandingen hurtigt efter at det er dannet. Hvorfor??? -
Kemi analyser
ForumindlægHvaD er det -
Cholesteroltal - kemi
ForumindlægForklar, at forskellen i de målte absorbanser gør det muligt at bestmme cholesteroltallet lyder opgaven. -
Fysik/kemi
ForumindlægNogle hjælp til et spørgsmål i min blækregning jeg ikk kan finde ud af ? \n\nTh-228 er "a" -> alfa-radioaktiv. \nOpskriv henfaldsskemaet for denne kerne ? \n
